Entertainment alle pijlers

Het Blok 2025

29-04-2025 12:27 555 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt iemand? Ben nu bezig om de eerste aflevering van gisteren terug te kijken. Het is in ieder geval een leuke mix van kandidaten!
En Daan vind ik echt fantastisch.
En deze week kwam de helft van de jury niet eens!

Misschien kunnen de teams hamertje tik gewoon boycotten. Wint Faisal ook en kunnen zij de tijd beter besteden.
Ukkie1978 schreef:
06-06-2025 21:50
Hebben ze nou ook een boete gekregen voor het valsspelen met hamertje tik of is alleen de gewonnen prijs naar faisal en Chris gegaan?
Nee de boete was voor de hele groep voor iets in het extra appartement…. Ik weet ff niet of het nou was omdat er al materiaal was gekocht dat niet nodig was of omdat er doorgewerkt werd buiten de tijden..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
07-06-2025 08:26
Nee de boete was voor de hele groep voor iets in het extra appartement…. Ik weet ff niet of het nou was omdat er al materiaal was gekocht dat niet nodig was of omdat er doorgewerkt werd buiten de tijden..
Dat was omdat ze eigen vervoersmiddel gebruikt hebben. De dames hebben de bus van Victor gebruikt om naar de kringloop te gaan. Iedereen was daarmee akkoord, maar het mag niet, de boete wordt gedeeld.
Ik verbaasde me vooral dat het toilet van Faisal niet af is. Hij is loodgieter, geen goede reclame voor hem.
Wij verbazen ons al weken over het broddelwerk van Faisal en Chris. Wij zouden ze nooit inhuren voor iets.

Ze hebben ook nul procent gevoel voor styling, kleur en materiaalgebruik. Die achterwand in de wc en dat plankje :facepalm:
Poep, wie heeft jou gescheten?
Mugske schreef:
07-06-2025 08:45
Ik verbaasde me vooral dat het toilet van Faisal niet af is. Hij is loodgieter, geen goede reclame voor hem.
En de kitranden, dat kan ik nog beter. En ik kan niet kitten.

Maar terugkijkend naar de eerste aflevering, het rondje dat Daan Alferink deed door de huizen van de deelnemers. Bij Faisal viel alles bijna uit elkaar en dat was onder de opmerking; deze kandidaat heeft zijn eigen huis verbouwd.

Dus het verbaast me maar toch ook niet
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Mugske schreef:
07-06-2025 08:45
En de kitranden, dat kan ik nog beter. En ik kan niet kitten.

Maar terugkijkend naar de eerste aflevering, het rondje dat Daan Alferink deed door de huizen van de deelnemers. Bij Faisal viel alles bijna uit elkaar en dat was onder de opmerking; deze kandidaat heeft zijn eigen huis verbouwd.

Dus het verbaast me maar toch ook niet
Ik zou Faisal en Chris alleen inhuren voor de catering geloof ik.

Knabbel en babbel naar de kringloop had ook totaal geen prioriteit. Die meiden met de styling hebben ook alle tijd want veel zie ik ze niet klussen. Anouk zal vast een eigen mening hebben maar nu is alles wat naomi schreeuwt waar en super leuk. Ben heel benieuwd hoe ze terugkijken op de uitzendingen.
Mugske schreef:
07-06-2025 08:41
Dat was omdat ze eigen vervoersmiddel gebruikt hebben. De dames hebben de bus van Victor gebruikt om naar de kringloop te gaan. Iedereen was daarmee akkoord, maar het mag niet, de boete wordt gedeeld.
Ahhh ja! Duidelijk!! Bedankt
Zou daar echt nooit gaan wonen, zoveel prutswerk in die appartementen. Ook als je ziet dat er mensen klussen die weinig kluservaring hebben.
Everything you see I owe to spaghetti!
biol schreef:
07-06-2025 09:22
Maar terugkijkend naar de eerste aflevering, het rondje dat Daan Alferink deed door de huizen van de deelnemers.
Waar is Daan eigenlijk?
Dan was het programma veel leuker geweest. Had hem in de jury gedaan. Beter dan Eva. En helemaal beter dan die makelaar.

Ik kijk het nog wel. Maar vaak tijdens andere bezigheden, het kan me niet heel erg boeien.
Eens met alles wat hier wordt geschreven. Dennis heeft een makkelijke klus zo. Waarom altijd hamertje-tik?
En die makelaar... met zijn idiote jasjes die niet dicht kunnen. Die snapte die bidetfunctie niet eens. Vraag me af en toe af of hij wel echt makelaar is.
We're just two lost souls
Typisch dat Maurits en Anouk hun ruimte meteen met moeite maar af kunnen krijgen als Victor er niet is.

Maar aflevering was wel beter te pruimen met minder Naomi in beeld.
Kattentuintje schreef:
07-06-2025 14:14
En die makelaar... met zijn idiote jasjes die niet dicht kunnen. Die snapte die bidetfunctie niet eens. Vraag me af en toe af of hij wel echt makelaar is.
En ook over het stucwerk in het toilet bij Victor en Naomi. Hij deed net of hij dat nog nooit gezien had.
Zo bijzonder is dat toch ook niet meer?
Liever stucwerk dan behang. Want hoe maak je dat schoon?

Vorige keer al over de waskommen en het harde water. Hij begon gelijk, dat dat heel dom was. Blijkbaar hadden V+N daarover nagedacht en ze laten impregneren.
Hij had het ook gewoon kunnen vragen.

Laminaat in toilet bij Faisel en Chris was niet goed. Nee, dat klopt. Was een tijdelijke vloer.
Maar Faisal en Chris hebben wel steeds dat excuus: dat is tijdelijk. Maar het programma is zo dat je bij oplevering beoordeeld wordt op wat er staat. Dus die opmerkingen heb je niks aan.
Vraag me af wat de uiteindelijke vloer dan gaat worden bij F en C als het overal hetzelfde is als op de wc.
Poep, wie heeft jou gescheten?
stempelinkt schreef:
07-06-2025 14:58
En ook over het stucwerk in het toilet bij Victor en Naomi. Hij deed net of hij dat nog nooit gezien had.
Maar als he rondzwiept tijdens het plassen wordt het een dingetje. Buikgriep voor en achter wordt ook geen feest.

Vriendin van mij valt flauw als ze ziek is, je begrijpt dat dan niet alles in de toiletpot beland.

Dan liever tegels met behang.
Stormke81 schreef:
07-06-2025 17:57
Maar als he rondzwiept tijdens het plassen wordt het een dingetje. Buikgriep voor en achter wordt ook geen feest.

Vriendin van mij valt flauw als ze ziek is, je begrijpt dat dan niet alles in de toiletpot beland.

Dan liever tegels met behang.
Er zat over het stuc een speciale latex die afwasbaar is en je dus gewoon goed kunt schoonmaken.
stempelinkt schreef:

Vorige keer al over de waskommen en het harde water. Hij begon gelijk, dat dat heel dom was. Blijkbaar hadden V+N daarover nagedacht en ze laten impregneren.
Hij had het ook gewoon kunnen vragen.

Laminaat in toilet bij Faisel en Chris was niet goed. Nee, dat klopt. Was een tijdelijke vloer.
Hij vraagt idd niets.. heeft zijn vooringenomen mening zonder echt goed te kijken naar wat mogelijk zou kunnen
biol schreef:
07-06-2025 20:36
Er zat over het stuc een speciale latex die afwasbaar is en je dus gewoon goed kunt schoonmaken.
Ah...niet goed opgelet.
stempelinkt schreef:

Vorige keer al over de waskommen en het harde water. Hij begon gelijk, dat dat heel dom was. Blijkbaar hadden V+N daarover nagedacht en ze laten
Ik vind dat bij Victor en Naomi veel strenger beoordeeld wordt dan bij de anderen. Gelijk een oordeel zonder na te vragen oid. Ik stoor mij enorm aan die makelaar.

Maar ja, ik ben ook Victor en Naomi fan. Ik vind het zo goed hoe hij dit er allemaal even uit rammelt met hoge kwaliteit. Ik verwacht dat er in hun appartement weinig tot niets aan herstelwerkzaamheden hoeft te worden gedaan. Daarnaast hebben zij een lage startprijs, dus ik verwacht bij hen wel de grootste winst. Maar goed, daar zal ook wel weer een regeltje op bedacht worden. Ik heb het gevoel dat ze hen niet laten winnen.

Wat betreft de prijs en hamertje tik spel. Ik vind het een infantiel spel, iedereen staat er ook ongeïnteresseerd bij omdat zij geen kans maken tegen Faisel en Chris. Ik denk dat Faisel is gaan zeuren dat het niet eerlijk was, en daarom de prijs is teruggedraaid. Ik denk nu heb je al drie keer 2 dagen klushulp gehad en geen enkele ruimte is knap en af opgeleverd. Het is gewoon een prutser die zelfs met hulp niet kan winnen. Ik vind hem erg onsympathiek. Ook dat hij die prijs zelf houdt.
Ik doe mijn best
Senseo schreef:
08-06-2025 08:19
Ik vind dat bij Victor en Naomi veel strenger beoordeeld wordt dan bij de anderen. Gelijk een oordeel zonder na te vragen oid. Ik stoor mij enorm aan die makelaar.

Maar ja, ik ben ook Victor en Naomi fan. Ik vind het zo goed hoe hij dit er allemaal even uit rammelt met hoge kwaliteit. Ik verwacht dat er in hun appartement weinig tot niets aan herstelwerkzaamheden hoeft te worden gedaan. Daarnaast hebben zij een lage startprijs, dus ik verwacht bij hen wel de grootste winst. Maar goed, daar zal ook wel weer een regeltje op bedacht worden. Ik heb het gevoel dat ze hen niet laten winnen.

Wat betreft de prijs en hamertje tik spel. Ik vind het een infantiel spel, iedereen staat er ook ongeïnteresseerd bij omdat zij geen kans maken tegen Faisel en Chris. Ik denk dat Faisel is gaan zeuren dat het niet eerlijk was, en daarom de prijs is teruggedraaid. Ik denk nu heb je al drie keer 2 dagen klushulp gehad en geen enkele ruimte is knap en af opgeleverd. Het is gewoon een prutser die zelfs met hulp niet kan winnen. Ik vind hem erg onsympathiek. Ook dat hij die prijs zelf houdt.
Eens… het was sympathiek van de rest om de prijs aan Edith en Wilfried te geven, al denk ik wel dat dat ook een druppel op een gloeiende plaat was geweest. Die hebben ook overal excuses voor en bij hun is er echt nog helemaal niets in de buurt van af…

Het is een beetje vergelijkbaar bij vorig jaar.. daar was ook bij Sanne en Daniel steeds positieve aandacht en werd er met halve opleveringen steeds wel de winst toebedeeld.
Uiteindelijk wonnen wel de terechte winnaars dus ik heb nog hoop op dit jaar.
Ik ben geen Victor en Naomi fan maar ik vind die makelaar ook rete irritant. Hij neemt al dingen aan, zonder onderzoek of zonder vragen te stellen wat voor stuc ze hebben gebruikt. en vorige keer met die wasbakken. Ik vind sowieso de jury echt belachelijk.

Ze hadden beter die Daan voor de styling kunnen vragen en er is toch wel een andere makelaar die op kan komen draven?

Toilet van Heidy en Mark vond ik echt heel mooi, wel lastig te rijmen met die voetbaldouche in de badkamer.
Naomir schreef:
08-06-2025 09:15
Ik ben geen Victor en Naomi fan maar ik vind die makelaar ook rete irritant. Hij neemt al dingen aan, zonder onderzoek of zonder vragen te stellen wat voor stuc ze hebben gebruikt. en vorige keer met die wasbakken. Ik vind sowieso de jury echt belachelijk.

Ze hadden beter die Daan voor de styling kunnen vragen en er is toch wel een andere makelaar die op kan komen draven?

Toilet van Heidy en Mark vond ik echt heel mooi, wel lastig te rijmen met die voetbaldouche in de badkamer.
Daan had trouwens denk ik wel dezelfde mening gehad over de beige inrichting van Naomi en Vic.. hij heeft ook een voorliefde voor colordrenching en wat gedurfde kleuren..

Ik vond de wc van Mark en Heidi niet mooi, maar ik vond de winst wel terecht
Senseo schreef:
08-06-2025 08:19

Maar Faisel is heel goed in Hamertje Tik! Dus wint hij telkens. Lijkt me logisch. Dan moet de productie maar een nieuw spel verzinnen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven