Het Blok 2025
vrijdag 13 juni 2025 om 11:21
Dat was een ander programma... dat was ook met Erik van der Hof maar dat was house rules... daar verbouwden 5 stellen elkaars huis.. iedere keer een ander huis en dan idd per team een ruimteJeusnbdhdudh schreef: ↑13-06-2025 11:05Ik vind het zo jammer dat het pand zo vreselijk groot is dat je niet ziet wie wat doet. Ik kan me nog herinneren een paar jaar geleden dat ze in 1 huis zaten en dan moest bv 1 team de keuken doen, terwijl team 2 met de woonkamer bezig was en dat gaf natuurlijk ook problemen . Dat was nog met Erik vd Hof.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 13 juni 2025 om 11:57
Het is jammer dat totaal niet duidelijk is/was hoe de grote lege ruimtes ingedeeld zouden worden. Voorheen mochten de deelnemers “zelf” indelen en bouwen. Dit jaar mogen zij een tekening met afmetingen volgen. Ik vind de appartementen overigens over het algemeen klein.
Ik begin mij steeds meer te irriteren aan Faisel die niets doet, geen koffie/lunch voor zijn werklui verzorgt maar wel overal over zit te zeiken. Zijn zinsopbouw is overigens ook tenenkrommend, het lijkt ook wel steeds erger te worden. Wat ik niet begrijp, is wat hij nou naar binnen heeft laten tillen, met een beneden appartement? Iemand een idee?
De zusjes zitten ook in mijn irritatie, ook van die enorme studentikoze zeikerds. Vandaag staat er een bouwdrogerrelletje op stapel, het was niet eerlijk, zo kregen zij geen eerlijke kans. Ray geeft dan aan zet het raam open maar stront eigenwijs als zij zijn, doen zij dat niet. Tja, als je nooit wat geeft, dan krijg je ook nooit wat. De badkamerkoning staat elke dag gezellig bij hen te douchen? Dan denk ik, waarom sluit je je eigen shit niet aan?
Ik hoor maar dat iedereen tegen eind budget aan zit, ik vind het erg jammer dat er geen openheid over wordt gegeven.
En ergens werd genoemd waar betaald
Vic die werklui van? Volgens mij huurt hij helemaal niet zoveel in. Hij doet veel zelf en haalt dan 4 man tegelijk binnen en werkt vervolgens zelf af. De anderen huren net zo veel in, alleen verdeeld over de dagen. En vrienden en familie mogen maar 1x per week. Ik heb overigens bij Victor & Naomi nergens het gevoel gehad dat zij de grens van de regels opzochten. Er wordt veel negatief over hen geschreven omdat Naomi anderen aanspreekt als zij de regels wel overtreden. Maar ook gister weer met het aftanken van de bakwagen, waarop Marit dan zegt, ja het streepje staat nog boven, dus ik hoef niet te tanken. Dan denk ik ben je nou zo dom of ben je nou zo uitgekookt. Hetzelfde met Faisel.
Wat mij betreft gaan Victor en Naomi winnen, ook omdat ik hen leuk en hilarisch vind.
Ik begin mij steeds meer te irriteren aan Faisel die niets doet, geen koffie/lunch voor zijn werklui verzorgt maar wel overal over zit te zeiken. Zijn zinsopbouw is overigens ook tenenkrommend, het lijkt ook wel steeds erger te worden. Wat ik niet begrijp, is wat hij nou naar binnen heeft laten tillen, met een beneden appartement? Iemand een idee?
De zusjes zitten ook in mijn irritatie, ook van die enorme studentikoze zeikerds. Vandaag staat er een bouwdrogerrelletje op stapel, het was niet eerlijk, zo kregen zij geen eerlijke kans. Ray geeft dan aan zet het raam open maar stront eigenwijs als zij zijn, doen zij dat niet. Tja, als je nooit wat geeft, dan krijg je ook nooit wat. De badkamerkoning staat elke dag gezellig bij hen te douchen? Dan denk ik, waarom sluit je je eigen shit niet aan?
Ik hoor maar dat iedereen tegen eind budget aan zit, ik vind het erg jammer dat er geen openheid over wordt gegeven.
En ergens werd genoemd waar betaald
Vic die werklui van? Volgens mij huurt hij helemaal niet zoveel in. Hij doet veel zelf en haalt dan 4 man tegelijk binnen en werkt vervolgens zelf af. De anderen huren net zo veel in, alleen verdeeld over de dagen. En vrienden en familie mogen maar 1x per week. Ik heb overigens bij Victor & Naomi nergens het gevoel gehad dat zij de grens van de regels opzochten. Er wordt veel negatief over hen geschreven omdat Naomi anderen aanspreekt als zij de regels wel overtreden. Maar ook gister weer met het aftanken van de bakwagen, waarop Marit dan zegt, ja het streepje staat nog boven, dus ik hoef niet te tanken. Dan denk ik ben je nou zo dom of ben je nou zo uitgekookt. Hetzelfde met Faisel.
Wat mij betreft gaan Victor en Naomi winnen, ook omdat ik hen leuk en hilarisch vind.
Ik doe mijn best
vrijdag 13 juni 2025 om 17:20
vrijdag 13 juni 2025 om 18:44
vrijdag 13 juni 2025 om 18:56
Waar wordt Naomi niet boos om?
Moet zeggen dat ze wel mooie ogen heeft, de kleur dan
vrijdag 13 juni 2025 om 19:04
Naomi heeft 2 tactieken om haar zin te krijgen: flirten en lief doen, of heel boos worden. En oja : zielig doen (beteuterd kijken). Nummer 3.Ukkie1978 schreef: ↑13-06-2025 18:56Waar wordt Naomi niet boos om?Ik zie nogal ook kleine details en laatst kreeg ze dr zin weer niet of de bevestiging niet die ze nodig had en keek ze meteen beteuterd zoals kleine kinderen ook kunnen doen.. Laatst was ze ook trots dat ze met schreeuwen dr zin heeft gekregen..
Moet zeggen dat ze wel mooie ogen heeft, de kleur danEven iets positiefs..
vrijdag 13 juni 2025 om 21:13
Heel kinderachtig. Mag de jury wel een boete voor geven. Neemt niet weg dat ik de zusjes echt zeikerds vind.Margriet86 schreef: ↑13-06-2025 21:08Wat l*llig om die bakwagen te reserveren terwijl ze hem zelf geeneens nodig hebben. Alleen maar om een ander dwars te zitten, wat kinderachtig![]()
vrijdag 13 juni 2025 om 21:15
Ben het eens met de jury dat die nis van Viktor en Naomi niks is. Uitlijning met het meubel er onder klopte ook niet en erg lomp.
Maar het maakt de ruimte zo inflexibel, Je kan niks meer wijzigen.
Ik woon nu twee jaar in mijn huidige huis en heb de indeling van mijn woonkamer al drie keer gewijzigd.
Maar het maakt de ruimte zo inflexibel, Je kan niks meer wijzigen.
Ik woon nu twee jaar in mijn huidige huis en heb de indeling van mijn woonkamer al drie keer gewijzigd.
vrijdag 13 juni 2025 om 22:00
Heerlijk die verongelijkte gezichten.. En verder triest gedrag, hoop dat ze zichzelf terugzien en zich kapot schamen.. En ik hoop dat ze het wat betreft die bakwagen alsnog gestraft worden, iedereen die er aan meedeed.
Over dat voorstukje, hebben Maurits en Victor besloten dat ze Marit er niet meer bij willen hebben? Heeft iemand per ongeluk al vooruit gekeken mocht dat kunnen?
Over dat voorstukje, hebben Maurits en Victor besloten dat ze Marit er niet meer bij willen hebben? Heeft iemand per ongeluk al vooruit gekeken mocht dat kunnen?
vrijdag 13 juni 2025 om 22:48
Die Naomi was met een hele foute man met foute dingen bezig ( verkoop van nepkleding e.d.) terwijl ze met hem was heeft ze haar Vic leren kennen ( die ws bij haar aan het stucken). Het is een dame die niet vies is van wat fouts dus dit gedrag V8 ik wel passend. Ik vind het heel sneu als je zo laat kennen. Slechter verliezer. En het was ook gewoon niet mooi/praktisch
ach.. ik doe ook maar wat..
vrijdag 13 juni 2025 om 23:58
Ik vind Marit en Roelie erg zeurderig de laatste paar afleveringen. Dat recht van overpad, ik snap echt dat het heel vervelend is, maar kap gewoon met zeuren, mensen proberen volgens mij echt om er zo min mogelijk door te gaan.
En dat gedoe met die droger… natuurlijk is het wel zo eerlijk dat als mensen materiaal meenemen, dat gedeeld wordt, maar Victor was hem letterlijk gewoon aan het gebruiken, dan moet je kappen met zeuren. Als zij zelf zo’n ding hadden meegenomen van huis en ze waren ermee bezig, zouden ze hem toch ook niet zomaar aan de buren geven lijkt me.
Daarentegen is het claimen van de bakwagen terwijl je hem echt niet nodig hebt gewoon heel laag. En er glashard in iemands gezicht over liegen vind ik echt heel ver gaan. Het had Heidy gesierd als ze had gezegd ‘joh maar dat is niet eerlijk, laat die meiden gewoon hun ding doen’, maar ik kan me ook voorstellen dat je overrompeld raakt door de bizarre plannen van Naomi. Of misschien vindt Heidy het wel top en is ze zelf net zo vals, dat weet ik niet.
Aangezien de tussenbeoordelingen puur op stijl zijn, kun je niet anders dan de jury gelijk geven met de winst voor Marit en Roelie dit keer. Het was de enige woonkamer waarvan je dacht… heerlijk, gezellig, en passend in het pand. Ik snap echt niet dat de vier zure zeikerds niet zien dat hun woonkamers echt heel saai en ongezellig zijn. Overigens vond ik het trapje van Maurits en Anouk wel leuk gevonden met de hoogte, maar waarom alles beige… het nodigt gewoon echt totaal niet uit.
En dat gedoe met die droger… natuurlijk is het wel zo eerlijk dat als mensen materiaal meenemen, dat gedeeld wordt, maar Victor was hem letterlijk gewoon aan het gebruiken, dan moet je kappen met zeuren. Als zij zelf zo’n ding hadden meegenomen van huis en ze waren ermee bezig, zouden ze hem toch ook niet zomaar aan de buren geven lijkt me.
Daarentegen is het claimen van de bakwagen terwijl je hem echt niet nodig hebt gewoon heel laag. En er glashard in iemands gezicht over liegen vind ik echt heel ver gaan. Het had Heidy gesierd als ze had gezegd ‘joh maar dat is niet eerlijk, laat die meiden gewoon hun ding doen’, maar ik kan me ook voorstellen dat je overrompeld raakt door de bizarre plannen van Naomi. Of misschien vindt Heidy het wel top en is ze zelf net zo vals, dat weet ik niet.
Aangezien de tussenbeoordelingen puur op stijl zijn, kun je niet anders dan de jury gelijk geven met de winst voor Marit en Roelie dit keer. Het was de enige woonkamer waarvan je dacht… heerlijk, gezellig, en passend in het pand. Ik snap echt niet dat de vier zure zeikerds niet zien dat hun woonkamers echt heel saai en ongezellig zijn. Overigens vond ik het trapje van Maurits en Anouk wel leuk gevonden met de hoogte, maar waarom alles beige… het nodigt gewoon echt totaal niet uit.
zaterdag 14 juni 2025 om 00:15
Ja ze was met die Michael van de Plas, de ex van Barbie.Krulliebollie73 schreef: ↑13-06-2025 22:48Die Naomi was met een hele foute man met foute dingen bezig ( verkoop van nepkleding e.d.) terwijl ze met hem was heeft ze haar Vic leren kennen ( die ws bij haar aan het stucken). Het is een dame die niet vies is van wat fouts dus dit gedrag V8 ik wel passend. Ik vind het heel sneu als je zo laat kennen. Slechter verliezer. En het was ook gewoon niet mooi/praktisch
zaterdag 14 juni 2025 om 00:24
zaterdag 14 juni 2025 om 07:30
Ik denk dat het een heel stuk editing is. We worden iedere keer op iets gefocused: mark en heidy met de pauzes, zusjes met materiaal en recht van overpad, de volgelingen met het volgzame gedrag, naomi met haar onsympathieke gezeur.
Maar die inrichting is zooooooo saai. Ze kunnen niet stylen, dat is wel duidelijk.
Maar die inrichting is zooooooo saai. Ze kunnen niet stylen, dat is wel duidelijk.
zaterdag 14 juni 2025 om 08:52
Ik vind wel echt dat die jury (met name die makelaar) een enorm slecht jurylid is. Deze man kan absoluut niet verder kijken dan zijn eigen smaak.
Zijn toon is klagend en hij is vooringenomen.
En voor wat betreft de ruimtes van Naomi en Victor en Anouk en die Pipo.. ik denk dat als de keukens straks staan en de hele ruimte af is, het hele warme ruimtes kunnen zijn.
Het commentaar was: het lijkt wel op een showroom, maar voor de verkoop is dat natuurlijk wel een absoluut pluspunt. Die stijl is wat momenteel enorm hip is, en niet veel mensen kunnen door inrichting heen kijken.
Ik vond de ruimte van de zusje een rommelige bedoening.. maar dat is uiteraard ook absoluut smaak.
Ik vraag me wel echt af wat het kunstzinnige stel aan het doen is.. die zijn volgens mij met een heel ander spel bezig
Zijn toon is klagend en hij is vooringenomen.
En voor wat betreft de ruimtes van Naomi en Victor en Anouk en die Pipo.. ik denk dat als de keukens straks staan en de hele ruimte af is, het hele warme ruimtes kunnen zijn.
Het commentaar was: het lijkt wel op een showroom, maar voor de verkoop is dat natuurlijk wel een absoluut pluspunt. Die stijl is wat momenteel enorm hip is, en niet veel mensen kunnen door inrichting heen kijken.
Ik vond de ruimte van de zusje een rommelige bedoening.. maar dat is uiteraard ook absoluut smaak.
Ik vraag me wel echt af wat het kunstzinnige stel aan het doen is.. die zijn volgens mij met een heel ander spel bezig
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 14 juni 2025 om 20:15
Naomi is gewoon klaar met die meiden, wat ik ook snap. Wij zien maar een half uurtje per dag wat er in die maanden is gebeurd. Ze zegt het mischien beetje bot, maar ik denk ook , 4x IKEA kast en er zijn lijstjes op de
muur geplakt. En dan is de jury weer laaiend enthousiast, zo mooi, zo warm, met de toevoeging, ja, plafond was nog niet af dat zagen wij maar wij snapten de bedoeling. En dan sta jij week in week uit een volledig afgewerkte oplevering af te leveren. En die wordt afgeserveerd als showroom styling. Ik snap dat ze er van balen ja. Marit en Roelie hebben nog nooit een volledige oplevering gehaald. Dus ik zou Naomi niet als dom willen wegzetten eerder teleurgesteld.
Ik doe mijn best

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in