Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 12 juni 2025 om 20:57
Dat is toch echt je eigen schuld hoor.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 12 juni 2025 om 21:15
vrijdag 13 juni 2025 om 07:16
De hond heeft een kleine operatie gehad aan zijn oog en loopt nu met zo'n kraag. Gisteren kreeg ik er steeds de slappe lach van, het lijkt wel een alien. Maar vandaag sta ik er alleen voor met kind, op wie die kraag een enorme aantrekkingskracht heeft, en de hond waar geen beweging in te krijgen is. Dit worden intensieve uitlaatsessies...
hijodelaluna wijzigde dit bericht op 13-06-2025 07:45
0.29% gewijzigd
vrijdag 13 juni 2025 om 07:26
Tis toch te warm voor lange uitlaatsessies.Hijodelaluna schreef: ↑13-06-2025 07:16De hond heeft een kleine operatie gehad aan zijn oog en loopt nu met zo'n kraag. Gisteren kreeg ik er steeds de slappe lach van, het lijkt wel een allen. Maar vandaag sta ik er alleen voor met kind, op wie die kraag een enorme aantrekkingskracht heeft, en de hond waar geen beweging in te krijgen is. Dit worden intensieve uitlaatsessies...![]()
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 juni 2025 om 07:37
Lekker sporten vandaag, tis er mooi weer voor.
Lees ik in het sportdag-topic.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 juni 2025 om 08:26
Het is nog maar 19 graden nu.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
vrijdag 13 juni 2025 om 08:36
Hijodelaluna schreef: ↑13-06-2025 07:16De hond heeft een kleine operatie gehad aan zijn oog en loopt nu met zo'n kraag. Gisteren kreeg ik er steeds de slappe lach van, het lijkt wel een alien. Maar vandaag sta ik er alleen voor met kind, op wie die kraag een enorme aantrekkingskracht heeft, en de hond waar geen beweging in te krijgen is. Dit worden intensieve uitlaatsessies...![]()
Acherme beestje.... gelukkig is het te warm voor intensieve wandelingen.

Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 13 juni 2025 om 08:37
Ik vind warm weer en de zomer normaal gezien echt heerlijk, ik hou van de zomer. Maar ik zie wel een beetje op tegen werken vandaag, gisteren kwam ik al helemaal plakkend uit de auto...
Ach tis alleen vandaag nog dat het echt warm is.
Hierna krijgen we heerlijk weer!
Ach tis alleen vandaag nog dat het echt warm is.

Hierna krijgen we heerlijk weer!
Sur mes cahiers d’écolier
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 13 juni 2025 om 08:52
Je was toch bezig met een nieuwe auto? Stoelventilatie zou voor jou echt ideaal zijn. Nooit meer plakkend uit de auto stappen. Ik vind het heel fijn. Mijn auto is echter totaal niet geschikt als lesauto.
vrijdag 13 juni 2025 om 08:53
Als jij een graad of 20/22 lekker weer vindt ben ik het met je eens
Maar mensen gaan voorbij
vrijdag 13 juni 2025 om 09:11
vrijdag 13 juni 2025 om 10:03
vrijdag 13 juni 2025 om 10:57
Dat is nou net het 'leuke' aan zo'n topic. De één beweert dat het uitzonderlijk is en de ander beweert dat het juist een heel groot probleem is dat zoveel leerlingen zich elk jaar weer ziekmelden

In het laatste geval is het vrij dom om elk jaar stug door te blijven gaan, maar hé, kunnen ze tenminste wel weer elk jaar teleurgesteld zijn over de vele afmeldingen.
vrijdag 13 juni 2025 om 11:00
Ik ben intussen nog een beetje aan het werk (heerlijk in een bloedhete wasserij) maar is de bewering al langsgekomen dat sportdagen ook heel nuttig zijn omdat kinderen nou eenmaal moeten leren om dingen te doen waar ze geen zin in hebben?
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
vrijdag 13 juni 2025 om 11:43
Daar zat ik op te wachten, maar ik heb het topic weggeklikt.Lady*Voldemort schreef: ↑13-06-2025 11:00Ik ben intussen nog een beetje aan het werk (heerlijk in een bloedhete wasserij) maar is de bewering al langsgekomen dat sportdagen ook heel nuttig zijn omdat kinderen nou eenmaal moeten leren om dingen te doen waar ze geen zin in hebben?
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 juni 2025 om 11:44
En maar blijven beweren dat (vrijwel) alle kinderen het leuk vinden.S-Groot schreef: ↑13-06-2025 10:57Dat is nou net het 'leuke' aan zo'n topic. De één beweert dat het uitzonderlijk is en de ander beweert dat het juist een heel groot probleem is dat zoveel leerlingen zich elk jaar weer ziekmelden.
In het laatste geval is het vrij dom om elk jaar stug door te blijven gaan, maar hé, kunnen ze tenminste wel weer elk jaar teleurgesteld zijn over de vele afmeldingen.
Dan heb je echt een bord voor je kop blind vlekje.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 13 juni 2025 om 11:45
Ik ga even kijken of Speculaastaart al gesignaleerd is.Lady*Voldemort schreef: ↑13-06-2025 11:00Ik ben intussen nog een beetje aan het werk (heerlijk in een bloedhete wasserij) maar is de bewering al langsgekomen dat sportdagen ook heel nuttig zijn omdat kinderen nou eenmaal moeten leren om dingen te doen waar ze geen zin in hebben?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in