Waar verblijven in Parijs
dinsdag 17 juni 2025 om 21:03
Hoi,
Binnenkort willen wij een aantal dagen naar Parijs. We zijn er al vaker geweest toen in Airbnb aan de westkant van de stad verbleven. Nu zoeken we iets aan de (zuid)oostkant ivm verdere reis waar we de auto ook kwijt kunnen en we aan het begin van de avond veilig nog met het ov kunnen (kinderen mee).
Ik heb zelf al flink gezocht, maar nog niks gevonden waarvan ik denk, dat is het. Iemand tips voor een accommodatie voor twee volwassenen en twee kinderen? Alvast bedankt.
Binnenkort willen wij een aantal dagen naar Parijs. We zijn er al vaker geweest toen in Airbnb aan de westkant van de stad verbleven. Nu zoeken we iets aan de (zuid)oostkant ivm verdere reis waar we de auto ook kwijt kunnen en we aan het begin van de avond veilig nog met het ov kunnen (kinderen mee).
Ik heb zelf al flink gezocht, maar nog niks gevonden waarvan ik denk, dat is het. Iemand tips voor een accommodatie voor twee volwassenen en twee kinderen? Alvast bedankt.
dinsdag 17 juni 2025 om 21:52
dinsdag 17 juni 2025 om 21:53
Fontainebleau - Gare de Lyon is 45 minutenSchelp1234 schreef: ↑17-06-2025 21:50Bedankt. Ik heb even gekeken, maar met het ov is het ongeveer 1,5 uur. Dat is wat ver.
dinsdag 17 juni 2025 om 22:26
dinsdag 17 juni 2025 om 22:33
Noisy le grand is prima.
Zit een groot winkelcentrum vlakbij het hotel en bij de RER station.
De RER A is 10 minuten lopen vanaf het hotel en binnen 20 minuten zit je in Parijs
Met de auto naar Parijs.?
Dat kan.
Maar vraag wel een milieu sticker aan en veel geduld vanwege de files bij de periferique
Zit een groot winkelcentrum vlakbij het hotel en bij de RER station.
De RER A is 10 minuten lopen vanaf het hotel en binnen 20 minuten zit je in Parijs
Met de auto naar Parijs.?
Dat kan.
Maar vraag wel een milieu sticker aan en veel geduld vanwege de files bij de periferique
disney1 wijzigde dit bericht op 17-06-2025 23:15
7.50% gewijzigd
dinsdag 17 juni 2025 om 23:14
Graag, gedaanSchelp1234 schreef: ↑17-06-2025 22:48Top! Dan ga ik morgen eens kijken en boeken. Heel erg bedankt.
woensdag 18 juni 2025 om 08:25
Een paar jaar terug heb ik precies hetzelfde gezocht, kwam uit bij Ibis Paris Porte de Vanves Parc des Expositions. Met parkeergarage onder hotel (wel wat krapjes). Gewoon basic hotel maar wel schoon en netjes. Op loopafstand van de RER en zo de stad in. Ik zou er zo naar teruggaan. De buurt zelf was niet speciaal maar hebben er ons als gezin zeker niet onveilig gevoeld, ook in avond niet. Prima ontbijt en centraal gelegen om je reis te vervolgen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in