Uit huis gezet ivm boze vriend [Troltopic]

21-06-2025 13:08 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Graag jullie ongezouten mening zou willen horen om een issue wat vriend en ik hebben.

Mijn vriend is heel boos en ik weet oprecht niet of ik mij aanstel (zoals hij zegt) of niet.

Mijn vriend heeft vaak last van een zichtbare penis in zijn broek. In dit geval een korte broek van spijkerstof, maar ook vaak in zwembroek. Voor de beeldvorming: je ziet een duidelijk staaf naast zijn rits naar rechts (tmi miss). Dit vind ik zelf storend en niet netjes. Ik heb dit met exen van mij niet meegemaakt en ook niet met mijn mannelijke vrienden of random strandgangers bijv. Ik snap dat wij vrouwen ook uiterlijke kenmerken hebben die zichtbaar zijn zoals onze borsten. Maar persoonlijk vind ik echt de penis letterlijk kunnen volgen teveel van het goede. Op de middelbare school heb ik 1 docent gehad die dit ook liet zien en hij is er om ontslagen. Maar wij zitten hier natuurlijk niet op de middelbare school en we zijn reeds volwassen.

Nu heb ik geprobeerd hier normaal over te praten, gevraagd hoe het kan dat dit gebeurt en wat hij er zelf van vind. Hij wordt daar heel erg boos van en heeft me gezegd: "mijn bek te houden" Er nooit meer over te beginnen of anders het huis te verlaten. Ik heb gevraagd het er later over te hebben maar dit wil hij niet. Dus ben ik nu dan maar even weg gegaan.

Zouden jullie me kunnen zeggen of het normaal is dat dit gebeurt? Is dit bijv een normale lichamelijke reactie? Het komt jullie misschien stom over maar ik vraag het me echt af. Stel ik mij aan dat ik dit wat asociaal vind? We hebben samen een dochtertje en ik wil graag op goede voet verder en het dus er over kunnen hebben, maar dit is niet mogelijk. Dus ik zal er nu niet meer over beginnen.

Ps: excuus voor de titel, dit is niet waar het om draait.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-06-2025 09:38
Reden: To heeft een perma
3.33% gewijzigd
Serieus?

Wat sneu voor je vriend. Gun hem een leuker iemand.
Attraverso schreef:
21-06-2025 18:12
Dit meen je niet, toch?
Je hoort soms dat vrouwen grotere borsten krijgen na een baby maar dat een man zijn penis groter kan worden nadat hij vader is geworden wist is niet. Want blijkbaar had hij… of beter:jij daar geen last van vóór je beslist hebt met hem een kind te krijgen.
Nou inderdaad, waarom is het nu opeens een probleem?
Of is hij aangekomen en zitten zijn broeken nu te strak?
Maar je zou er wel een normaal gesprek over moeten kunnen hebben. Hoe hij erop reageert, vind ik niet normaal.
Het probleem is dat ik het gek vind om je complete schacht en eikel te tonen in het openbaar, in dit geval links naast het kruis uithangend. Dat ben ik niet gewend en vind ik ongepast. Ik bedoel dus niet een gewone bobbel in je broek. Voelt voor mij hetzelfde als dat ik in mijn ondergoed naar buiten ga, cameltoe showen.

Heeft niks te maken met grootte of aankomen. Hij is hetzelfde als voor de zwangerschap.

Maar ik weet dus niet of dit van mij overdreven gedacht is en als ik jullie zo lees is dat zo.
Ik begrijp je wel hoor, ik zou me ook niet prettig erbij voelen en vind het ook niet netjes.
Fapfapfap.

Of vingervingervinger, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Ik zou me meer zorgen maken over een vriend die hiervan uit zijn plaat gaat en zegt dat jij 'je bek moet houden' en het huis moet verlaten als je hier nog eens over begint. In een normale relatie zou je hier een normaal gesprek over hebben en zou iets futiels als een zichtbare penis niet zo escaleren.
The impossible only takes a little longer
Ik vind het van beide kanten nogal vreemd.

Je geeft aan dat het nooit anders is geweest dus waarom er dan nu ruzie over gaan maken en erover willen praten?

Je vriend reageert nogal overtrokken en "bek houden" vind ik sowieso nare manier van communiceren. Daar zou ik meer problemen mee hebben dan een zichtbare penis.
Zo'n topic was er een tijdje geleden toch ook?

Maar goed, als mijn vriend zegt dat ik mijn bek moet houden heeft hij sowieso een flink probleem.
summertje wijzigde dit bericht op 21-06-2025 18:37
84.16% gewijzigd
Vertel anders nog even waarom die piemel belangrijker voor je is dan dat je uit huis zou zijn gezet? :roll:
meisje85 schreef:
21-06-2025 18:37
Vertel anders nog even waarom die piemel belangrijker voor je is dan dat je uit huis zou zijn gezet? :roll:
Ze is ook helemaal niet uit huis gezet, ze is alleen even weggegaan. Maar ja, clickbait he.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
En is ie nou links- of rechtsdragend?
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Maar, is zijn broek dan te strak? Heeft hij een stijve? Hoe komt het dan dat het je nu opeens opvalt? Denk je dat hij er iets aan kan doen?
(Is je vriend Jon Hamm?)
Whattodo10 schreef:
21-06-2025 18:24
In dit geval links naast het kruis uithangend.
Hij is in elk geval flexibel want in de OP droeg hij nog links van zijn rits. Hij is dus niet rigide en er zit dus nog toekomst in de paal!
Links vanuit mijn oogpunt of vanuit het zijne want dat maakt wel heel veel uit vind ik.
Maar zitten zijn broeken dan te strak ofzo? Of ligt het aan de stof van zijn broeken? Want anders kan hij er toch niet echt iets aan doen? En ja dan vind ik het wel raar dat jij hierover in gesprek wil, alsof er iets aan veranderd moet worden. Dat is net alsof mijn vriend vezwaar zou hebben in dat mijn tepels soms zichtbaar zijn door mijn kleding omdat ik geen voorgevormde bh's draag.
Je bekritiseerd iemand dan letterlijk op zijn uiterlijk, ik snap dat dat behoorlijk pijnlijk kan zijn om te horen en iets kan triggeren waardoor de reactie van je vriend zo heftig is. Misschien schaamt hij zich er ook wel voor of maakt het hem ook onzeker. Wil niet zeggen dat ik zijn reactie goed praat, maar het kan ook iets zeggen over de toon waarop jij het tersprake brengt.
Attraverso schreef:
21-06-2025 18:42
Links vanuit mijn oogpunt of vanuit het zijne want dat maakt wel heel veel uit vind ik.
Eens. Wereld van verschil.
Ruin it yourself.
En een docent ontslagen om een bobbel in zijn broek? Natuurlijk joh, dat is gewoon weer zo’n puberverzinsel.
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
21-06-2025 18:48
En een docent ontslagen om een bobbel in zijn broek? Natuurlijk joh, dat is gewoon weer zo’n puberverzinsel.
Natuurlijk. Absolute bullshit.
Zijn eikel tekent af in een jeans? Dan moet hij wel een gigantische dop hebben.
Een normale lichamelijke reactie ?
Heeft hij een stijve dan ? Maar als het geen stijve is en hij is gewoon flink geschapen is weinig aan te doen verder denk ik .
Wat is het warm hè pfff
apppie schreef:
21-06-2025 18:57
Zijn eikel tekent af in een jeans? Dan moet hij wel een gigantische dop hebben.
Ik denk zoiets.

Afbeelding
Ruin it yourself.
Lady*Voldemort schreef:
21-06-2025 18:35
Fapfapfap.

Of vingervingervinger, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
:lol:
:popcorn:
Wat zou voor jou een oplossing zijn? Penisverkleining? Duct tape? Demis Roussos jurk?
Moiren schreef:
21-06-2025 19:00
Ik denk zoiets.

Afbeelding
Een stinkzwam... :purple:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven