
Contact tix.nl
maandag 30 juni 2025 om 13:33
Al gekeken of het antwoord op je vraag niet hier tussen staat? https://help.tix.nl/nl/support/home Of dat het te regelen valt in je account?
Ik zie ook staan:
Heb je een bestaande boeking? Bel dan het telefoonnummer dat je vindt op je boekingsbevestiging (lokaal tarief)
Algemeen informatienummer
Voor algemene informatie bel je naar ons Tix.nl algemeen informatienummer: 0900-8801 (70 ct p/m, max. €35,-);
Ik zie ook staan:
Heb je een bestaande boeking? Bel dan het telefoonnummer dat je vindt op je boekingsbevestiging (lokaal tarief)
Algemeen informatienummer
Voor algemene informatie bel je naar ons Tix.nl algemeen informatienummer: 0900-8801 (70 ct p/m, max. €35,-);
maandag 30 juni 2025 om 14:52
DronkenAardbei schreef: ↑30-06-2025 13:33Al gekeken of het antwoord op je vraag niet hier tussen staat? https://help.tix.nl/nl/support/home Of dat het te regelen valt in je account?
Ik zie ook staan:
Heb je een bestaande boeking? Bel dan het telefoonnummer dat je vindt op je boekingsbevestiging (lokaal tarief)
Algemeen informatienummer
Voor algemene informatie bel je naar ons Tix.nl algemeen informatienummer: 0900-8801 (70 ct p/m, max. €35,-);
Helaas kom ik er online niet uit en de telefoonnummers worden niet opgenomen
maandag 30 juni 2025 om 15:02
Je kunt mailen naar info@tix.nl
Maar verwacht geen snelle reactie.
Waarom lukt het contactformulier niet?
Het is dus een goedkopere optie om een algemene vraag via het contactformulier te versturen. Dat vind je op de site via de menu-optie Contact. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@tix.nl, maar op de site staat vermeld dat je dan gemiddeld 8 weken moet wachten op een reactie. Het is dus beter om gebruik te maken van het contactformulier.
Als je al hebt geboekt is het een goed idee om bij een vraag of probleem te bellen met het telefoonnummer dat op je boekingsbevestiging staat vermeld. Dat nummer bel je tegen lokaal tarief en je wordt er extra snel geholpen.
Maar verwacht geen snelle reactie.
Waarom lukt het contactformulier niet?
Het is dus een goedkopere optie om een algemene vraag via het contactformulier te versturen. Dat vind je op de site via de menu-optie Contact. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@tix.nl, maar op de site staat vermeld dat je dan gemiddeld 8 weken moet wachten op een reactie. Het is dus beter om gebruik te maken van het contactformulier.
Als je al hebt geboekt is het een goed idee om bij een vraag of probleem te bellen met het telefoonnummer dat op je boekingsbevestiging staat vermeld. Dat nummer bel je tegen lokaal tarief en je wordt er extra snel geholpen.
maandag 30 juni 2025 om 16:31
Er wordt dan altijd gepoogd om binnen maximaal twee weken een inhoudelijke reactie te geven op je klacht. Tix is echter niet aangesloten bij de ANVR zodat er geen onafhankelijke klachtencommissie is waar je jouw bezwaren kunt melden.
De Nederlandstalig klantenservice van Tix is op werkdagen geopend van 9.00 tot 17.30 en dan bereikbaar op telefoonnummer 0900 – 8801. Dit kost 70 cent per minuut tot een maximum van € 35,-.
Het is dus een goedkopere optie om een algemene vraag via het contactformulier te versturen. Dat vind je op de site via de menu-optie Contact. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@tix.nl, maar op de site staat vermeld dat je dan gemiddeld 8 weken moet wachten op een reactie. Het is dus beter om gebruik te maken van het contactformulier.
Dit klinkt allemaal niet best
De Nederlandstalig klantenservice van Tix is op werkdagen geopend van 9.00 tot 17.30 en dan bereikbaar op telefoonnummer 0900 – 8801. Dit kost 70 cent per minuut tot een maximum van € 35,-.
Het is dus een goedkopere optie om een algemene vraag via het contactformulier te versturen. Dat vind je op de site via de menu-optie Contact. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@tix.nl, maar op de site staat vermeld dat je dan gemiddeld 8 weken moet wachten op een reactie. Het is dus beter om gebruik te maken van het contactformulier.
Dit klinkt allemaal niet best
maandag 30 juni 2025 om 19:23
Online zie ik bij radar wel klachten over geen tot amper bereikbaarheid, recent maar ook de laatste paar jaar.
In 2021 staat er zelfs een aantal keer dat nummer dat ze communiceren van een ander ( wel vliegtickets, dus ook raar) bedrijf en dat ze niets met Tix.nl te maken hebben.
Problemen met tickets en dan vooral niet bereikbaar zijn om klachten af te handelen of te helpen met issues.
In 2021 staat er zelfs een aantal keer dat nummer dat ze communiceren van een ander ( wel vliegtickets, dus ook raar) bedrijf en dat ze niets met Tix.nl te maken hebben.
Problemen met tickets en dan vooral niet bereikbaar zijn om klachten af te handelen of te helpen met issues.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in