Napraat met geklets, 2025.7
vrijdag 4 juli 2025 om 09:15
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 9 juli 2025 om 20:06
Ze had zéker wel gehoord van dodenherdenking!Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 20:02Bardienst in de voetbalkantine inderdaad. Ze had ook nog nooit gehoord van Dodenherdenking en ze was zo racistisch als de neten. Maar net als Wissewis bracht ze de boel altijd wel lekker aan de gang.
Ze deed er alleen niet aan. En dr voetbalkantine ook niet. En dat liet ze graag luid en duidelijk weten. Bij voorkeur op 4 mei om 20:01
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 9 juli 2025 om 20:06
Eigenlijk zijn er echt te weinig flamboyante types momenteel.Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 20:02Bardienst in de voetbalkantine inderdaad. Ze had ook nog nooit gehoord van Dodenherdenking en ze was zo racistisch als de neten. Maar net als Wissewis bracht ze de boel altijd wel lekker aan de gang.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 9 juli 2025 om 20:07
woensdag 9 juli 2025 om 20:18
Oh ja, dat was het. In ieder geval, het was een bijzonder mens en dat was het.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
woensdag 9 juli 2025 om 20:20
Rabarbara schreef: ↑09-07-2025 19:47Ik hoorde de bedrijfsleider van schoenenreus (dat bestond toen nog) een keer oreren over hoeveel hij geleerd had van vervelende ervaringen en hoe jammer het was dat andere mensen niet net zoals hij dankbaar waren voor nare ervaringen. Ik wou een schoen naar hem gooien, nog altijd spijt dat ik dat niet gedaan heb
Haha snap ik! Misschien kun je hem online ergens vinden en alsnog die schoen gooien, okee dan wel virtueel maar geeft misschien met terugwerkende kracht een beetje voldoening.

Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Klopt hoor. Daarom mag Wissewis wat mij betreft ook gezellig blijven. Er zijn er wel meer die buiten de lijntjes kleuren maar die worden meteen echt stierlijk vervelend.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
Kreeg zij hier niet een perma? Ik heb haar toen ze hier weg was, wel op het viaforum gespot.Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 20:18Oh ja, dat was het. In ieder geval, het was een bijzonder mens en dat was het.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
woensdag 9 juli 2025 om 20:21
Oh dat zeg ik weleens wanneer ik ouders iets heel doms zie doen met hun kinderen... "ach maakt niet uit we maken wel een nieuwe" of "misschien gratis plastische chirurgie want deze was toch lelijk"

J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
woensdag 9 juli 2025 om 20:23
Haha, das mijn humor, maar jouw imago ligt nu onderuit hè.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 juli 2025 om 20:23
Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 19:54Ik snap het hele probleem ook niet. Wat let zo iemand om ontslag te nemen, weg te lopen van partner en in Albanië een nieuw leven te beginnen? Lekker doen zou ik zeggen.
Nou inderdaad. Genoeg dingen om uit te kiezen om je leven op te leuken zonder dat je in de ellende komt. Ellende is nooit leuk, zoek spanning in leuke dingen!
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
woensdag 9 juli 2025 om 20:24
Ja ik weet het, twijfelde al of ik het je in een PB moest sturen.
Ben benieuwd of ik nu anders bejegend word.

J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
woensdag 9 juli 2025 om 20:25
woensdag 9 juli 2025 om 20:27
Hier lukte een nieuwe nemen niet. Ik had geen nulmeting gedaan en kan dus niet monitoren hoeveel ik ervan geleerd maar feit is dat ik nu wijzer ben dan voorheen

woensdag 9 juli 2025 om 20:33
Wat mij betreft mag ze ook blijven. Al voel ik op gezette tijden de onbedwingbare baricadedrift opkomen om luid en duidelijk te maken dat zij de uitzonderingsBelg isLady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 20:20Klopt hoor. Daarom mag Wissewis wat mij betreft ook gezellig blijven. Er zijn er wel meer die buiten de lijntjes kleuren maar die worden meteen echt stierlijk vervelend.

woensdag 9 juli 2025 om 20:47
Alleen kleurt die altijd hetzelfde buiten de lijntjes. Saai en voorspelbaar inmiddels.Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 20:20Klopt hoor. Daarom mag Wissewis wat mij betreft ook gezellig blijven. Er zijn er wel meer die buiten de lijntjes kleuren maar die worden meteen echt stierlijk vervelend.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 9 juli 2025 om 20:49
Ze zal het wel wat overtrokken opschrijven maar ik geloof wel dat zij echt zo is. Ik herken bepaalde patronen van mijn oude tantes die thuis de broek aanhadden en dezelfde denkbeelden bezigden. Wissewis is 50 jaar te laat geboren en haar man is een stuk ouder dan zij (en had volgens mij niet eerder een relatie gehad).
woensdag 9 juli 2025 om 20:59

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in