Napraat met geklets, 2025.7
vrijdag 4 juli 2025 om 09:15
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 9 juli 2025 om 21:07
Ze heeft hier onlangs nog gereageerd. Vind het volslagen ruk dat er zo óver iemand gepraat wordt, in plaats van mét. Meangirl vibes. Echt niemand wordt er sympathieker van met dat puberale zurige gejammer over bepaalde forummers. De reden dat ik hier vrijwel niets post. Door dat domme geklets over forummers omdat ze je triggeren. Jullie blijven hangen hierin/mee. Echt geen fuck aan.
woensdag 9 juli 2025 om 21:13
Voor wat het waard is, ik ook. Ik vind het niet perse negatief forummen, maar wel op een bijzondere manier met opmerkingen waar ik toch eerder een glimlach of grinnik van krijg dan dat ik me er boos of druk over maak of zelfs eraan irriteer.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
woensdag 9 juli 2025 om 21:18
Ik had het dan ook niet tegen jou.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
woensdag 9 juli 2025 om 21:20
Ik wel tegen jou dan?
woensdag 9 juli 2025 om 21:23
Nee zeker niet. Ze brengt wel een lach op mijn gezicht, in tegenstelling tot sommige andere forummers die ik hier niet bij name zal noemen.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
woensdag 9 juli 2025 om 21:28
Raver schreef: ↑09-07-2025 21:07Ze heeft hier onlangs nog gereageerd. Vind het volslagen ruk dat er zo óver iemand gepraat wordt, in plaats van mét. Meangirl vibes. Echt niemand wordt er sympathieker van met dat puberale zurige gejammer over bepaalde forummers. De reden dat ik hier vrijwel niets post. Door dat domme geklets over forummers omdat ze je triggeren. Jullie blijven hangen hierin/mee. Echt geen fuck aan.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 juli 2025 om 21:29
Wissewis heeft echt geen hrs nodig en ze weet heus wel hoe ze ze zich profileert en wat dat oproept. En wat hier geschreven wordt is gewoon publiekelijk te lezen. Zoals je zelf schrijft: Wissewis weet dit topic goed te vinden en wipt hier binnen om te bevestigen hoe ze denkt. En van die denkwijzen wordt o.a. door mij wat gevonden en dat kan zij prima pruimen. In haar eigen posts gaat ze trouwens nog een tandje verder: wat anderen doen/vinden noemt zij walgelijk en goor enzo...
Ik snap jouw hoge poten dan ook maar matig.
woensdag 9 juli 2025 om 21:32
Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 21:23Nee zeker niet. Ze brengt wel een lach op mijn gezicht, in tegenstelling tot sommige andere forummers die ik hier niet bij name zal noemen.
Ja precies, dat heb ik ook. En het is leuk dat sommigen echt hun eigen persoonlijkheid hebben hier die wat tegen de wind in gaan op een leuke manier.
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
woensdag 9 juli 2025 om 21:33
Nou nou nou...
Moet dat nou zo grof? Er lezen misschien wel (dode) kindjes mee.
mrsm wijzigde dit bericht op 09-07-2025 21:33
1.05% gewijzigd
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
woensdag 9 juli 2025 om 21:33
woensdag 9 juli 2025 om 21:38
Ik lees geen enkele goede reden waarom er dan maar lekker los op haar gegaan moet worden.OlleGrieze schreef: ↑09-07-2025 21:29Wissewis heeft echt geen hrs nodig en ze weet heus wel hoe ze ze zich profileert en wat dat oproept. En wat hier geschreven wordt is gewoon publiekelijk te lezen. Zoals je zelf schrijft: Wissewis weet dit topic goed te vinden en wipt hier binnen om te bevestigen hoe ze denkt. En van die denkwijzen wordt o.a. door mij wat gevonden en dat kan zij prima pruimen. In haar eigen posts gaat ze trouwens nog een tandje verder: wat anderen doen/vinden noemt zij walgelijk en goor enzo...
Ik snap jouw hoge poten dan ook maar matig.
woensdag 9 juli 2025 om 21:39
woensdag 9 juli 2025 om 21:43
Wat is dit nou weer voor raar gedoe. Jij kwam hier toch om Wissewis een hart onder de riem te steken? Vanwaar dan die rare sneer tegen iemand die de hele dag geen kwaad woord gezegd heeft over Wissewis?
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
woensdag 9 juli 2025 om 21:46
HRS is hier ook welkom he. Iedereen is welkom. Omarm je innerlijke naprater, zeg ik altijd maar.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
woensdag 9 juli 2025 om 21:47
Kumbaya dan maar.Lady*Voldemort schreef: ↑09-07-2025 21:46HRS is hier ook welkom he. Iedereen is welkom. Omarm je innerlijke naprater, zeg ik altijd maar.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
woensdag 9 juli 2025 om 21:51
De realiteit haalt de werkelijkheid in

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in