Niet te pruimen hoofdpersonen uit series / films
vrijdag 16 september 2022 om 15:13
Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde hoofdpersonen uit series of films gewoon NIET trekt? Dat de betreffende serie of film best potentieel heeft maar je gewoon niet door kan kijken omdat iemands hoofd of acteervermogen je niet aanstaat? Deel je ergernissen hier! (En/of vertel me dat iemand in een andere rol echt wel heel erg goed is
.
Mijn huidige visuele nagels op het schoolbord:
* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
Mijn huidige visuele nagels op het schoolbord:
* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
zondag 27 juli 2025 om 10:40
ik zit me door de laatste 2 seizoenen van The Good Fight heen te worstelen....
maar ik trek het bijna niet, iedereen is vreselijk.. Liz is mega onzeker en voelt zich niet alleen bedreigt door Diane, maar door iedereen die even hoog in rang is.
Diane gedraagt zich als een nutcase (of de schrijvers van de show zetten haar zo neer) je denkt bijna dat ze rijp is voor een inrichting.
de idiote verhaal lijnen... en als kers op de taart Carmen... of ze is heel dom of erg slim...
maar ik trek het bijna niet, iedereen is vreselijk.. Liz is mega onzeker en voelt zich niet alleen bedreigt door Diane, maar door iedereen die even hoog in rang is.
Diane gedraagt zich als een nutcase (of de schrijvers van de show zetten haar zo neer) je denkt bijna dat ze rijp is voor een inrichting.
de idiote verhaal lijnen... en als kers op de taart Carmen... of ze is heel dom of erg slim...
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 27 juli 2025 om 19:23
maandag 28 juli 2025 om 12:36
maandag 28 juli 2025 om 12:41
Ik heb de draad van Chicago Med weer opgepikt. Het is waarschijnlijk al genoemd, maar ik vind Will Halstead en Natalie Manning heel irritant. Will Halstead heeft zo'n irritante eigenwijze uitstraling en Natalie Manning vind ik heel verongelijkt overkomen de hele tijd. Ik vind ook dat de patiënten zo vaak onaardig of ronduit onbeschoft zijn, dat zal wel zijn om het spannender te maken, maar soms is het echt too much.
Ik vind de serie wel beter te volgen dan Grey's Anatomy. Daar was ik ook een paar jaar uit geweest omdat het zo lang duurde voor er weer nieuwe seizoenen opkwamen, maar daar kon ik toen qua intriges en wie nou met wie was geen touw meer aan vastknopen. Ik ben toen nog opnieuw begonnen, maar na een tijdje toch afgehaakt.
Ik vind de serie wel beter te volgen dan Grey's Anatomy. Daar was ik ook een paar jaar uit geweest omdat het zo lang duurde voor er weer nieuwe seizoenen opkwamen, maar daar kon ik toen qua intriges en wie nou met wie was geen touw meer aan vastknopen. Ik ben toen nog opnieuw begonnen, maar na een tijdje toch afgehaakt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 11 augustus 2025 om 00:02
Ik volg sinds een jaar of twee Grey's Anatomy op Star Channel (nu bij seizoen 7). Ik hou van ziekemhuisseries maar keek het nooit. Maar in de voorstukjes/reclames dacht ik altijd dat Sandra Oh (Christina Yang) een vreselijk figuur was. En hoe ver zat ik daarnaast! Blijkt hoe snel je bevooroordeeld bent.
woensdag 13 augustus 2025 om 23:31
Ik heb de serie pas gekeken en ik snap het ook niet. Ik kon me niet echt ergeren aan Walter met zijn gelieg en ik doe het juist voor mijn familie bla bla.Positive_vibes schreef: ↑16-09-2022 23:01Nooit begrepen waarom Skyler zoveel haat krijgt. De tweede keer dat ik BB keek bleek pas echt hoezeer ze feitelijk de held van de hele serie is.
Ik trok Hank dus juist niet.
Terug van weggeweest
woensdag 13 augustus 2025 om 23:41
Ditishet25 schreef: ↑13-08-2025 23:31Ik heb de serie pas gekeken en ik snap het ook niet. Ik kon me niet echt ergeren aan Walter met zijn gelieg en ik doe het juist voor mijn familie bla bla.
Zelfs de makers van de serie zelf waren verbaasd over hoe lang kijkers op de hand van Walter bleven, en hoe groot de hekel aan Skyler was.
Tjezus, wat vals
donderdag 14 augustus 2025 om 08:14
donderdag 14 augustus 2025 om 08:26
Ja die zijn beide irritant. Will kijkt getergd en alsof hij een drol in zijn broek heeft en Nathalie komt inderdaad verongelijkt over.Susan schreef: ↑28-07-2025 12:41Ik heb de draad van Chicago Med weer opgepikt. Het is waarschijnlijk al genoemd, maar ik vind Will Halstead en Natalie Manning heel irritant. Will Halstead heeft zo'n irritante eigenwijze uitstraling en Natalie Manning vind ik heel verongelijkt overkomen de hele tijd. Ik vind ook dat de patiënten zo vaak onaardig of ronduit onbeschoft zijn, dat zal wel zijn om het spannender te maken, maar soms is het echt too much.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 22 augustus 2025 om 11:05
opnieuw begonnen met Suits..
Rachel Zane vind ik een irritante, geobsedeerde perfectionistisch snob en Jessica is een heks (al ben ik wel fan van Gina Torres de actrice die haar speelt), Trevor een domme klootzak.
Louis vind ik wel aandoenlijk, al blijft het een vervelende snuiter
Rachel Zane vind ik een irritante, geobsedeerde perfectionistisch snob en Jessica is een heks (al ben ik wel fan van Gina Torres de actrice die haar speelt), Trevor een domme klootzak.
Louis vind ik wel aandoenlijk, al blijft het een vervelende snuiter
vrijdag 22 augustus 2025 om 11:15
Samantha vond ik ook het leukst.
Miranda heb ik nooit echt leuk gevonden en nu in de laatste seizoenen helemaal niet.
Vroeger vond ik Charlotte niet zo maar die vind ik nu juist wel leuk.
Carrie de ene keer wel maar soms ook niet.
vrijdag 22 augustus 2025 om 12:46
Miranda was in het begin wel de voice of reason, al kon ik haar soms ook schieten.
Charlotte vond ik vooral irritant met haar obsessie voor het huwelijk
maandag 25 augustus 2025 om 20:50
maandag 15 september 2025 om 06:00
iedereen behalve Lafayette, iriteert me dood in True Blood...
Sookie is een irritante domme bakvis geobsedeerd door een vampier met wie ze een knipperlicht ''relatie'' heeft.
Haar broer is ook zon dom figuur die alles pakt wat los en vast zit, Tara is een omgekeerde racist.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Sookie is een irritante domme bakvis geobsedeerd door een vampier met wie ze een knipperlicht ''relatie'' heeft.
Haar broer is ook zon dom figuur die alles pakt wat los en vast zit, Tara is een omgekeerde racist.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
maandag 15 september 2025 om 10:58
Rouge__ schreef: ↑15-09-2025 06:00iedereen behalve Lafayette, iriteert me dood in True Blood...
en zo kan ik nog wel ff doorgaan![]()
Ik keek True Blood jáááren geleden en vond het in het begin best leuk. Ik geloof dat ik Eric wel een leuk personage vond. Maar na een tijdje ging het me vooral ergeren dat iedereen in dat dorp ineens iets bovennatuurlijks was. Toen ben ik afgehaakt geloof ik.
Harba lorifa
maandag 15 september 2025 om 16:50
Ik ben Gilmore Girls aan het kijken, erger me nu best wel aan Rory/Alexis Bledel.
De actrice lijkt wel 14 op het moment dat ze in werkelijkheid 19 is. Haar uitstraling blijft kinderlijk/jong ook nu ze ouder is.
Maar het is niet alleen de actrice, maar zeker ook de rol die ze moet spelen wat me ergert. Haar karakter is geobsedeerd door 'leren'. Cancelt een avond met vriendje dat ze lang niet heeft gezien, want ze wil naar de universiteit. Altijd verantwoordelijk, hulpvaardig, beleefd, zo braaf.
Het monotoon praten samen met Lorelai is iets waar de serie om bekend staat. Gaat wel irriteren na een paar afleveringen
Het karakter van de moeder daarentegen vind ik veel leuker nu. Ik herinner me haar als een bitch, maar ik heb nu veel meer begrip voor haar positie en de zorgen die zij heeft. En zie ook dat ze het goed bedoelt. Zou het door mijn eigen leeftijd komen haha
De actrice lijkt wel 14 op het moment dat ze in werkelijkheid 19 is. Haar uitstraling blijft kinderlijk/jong ook nu ze ouder is.
Maar het is niet alleen de actrice, maar zeker ook de rol die ze moet spelen wat me ergert. Haar karakter is geobsedeerd door 'leren'. Cancelt een avond met vriendje dat ze lang niet heeft gezien, want ze wil naar de universiteit. Altijd verantwoordelijk, hulpvaardig, beleefd, zo braaf.
Het monotoon praten samen met Lorelai is iets waar de serie om bekend staat. Gaat wel irriteren na een paar afleveringen
Het karakter van de moeder daarentegen vind ik veel leuker nu. Ik herinner me haar als een bitch, maar ik heb nu veel meer begrip voor haar positie en de zorgen die zij heeft. En zie ook dat ze het goed bedoelt. Zou het door mijn eigen leeftijd komen haha
maandag 15 september 2025 om 17:23
toulouse_74 schreef: ↑15-09-2025 16:50Het karakter van de moeder daarentegen vind ik veel leuker nu. Ik herinner me haar als een bitch, maar ik heb nu veel meer begrip voor haar positie en de zorgen die zij heeft. En zie ook dat ze het goed bedoelt. Zou het door mijn eigen leeftijd komen haha![]()
Je weet dat je oud wordt als je je ineens veel meer kan verplaatsen in het standpunt van de ouders in tienerfilms en zo
Harba lorifa
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in