@Sereno met pubers - jij ook?
dinsdag 29 juli 2025 om 19:32
Ik wilde er ook nog eentje bedenken voor de vrouwelijke forumpopulatie maar verder dan 'dampende dames' kwam ik niet en dat zou weer te veel hengelzuchtige heren aantrekken.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
dinsdag 29 juli 2025 om 20:21
Doldwaze dames?!Lady*Voldemort schreef: ↑29-07-2025 19:32Ik wilde er ook nog eentje bedenken voor de vrouwelijke forumpopulatie maar verder dan 'dampende dames' kwam ik niet en dat zou weer te veel hengelzuchtige heren aantrekken.
dinsdag 29 juli 2025 om 21:12
Leuk voor je ouders, even zonder kinderen

Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
dinsdag 29 juli 2025 om 22:43
Is er geen Facebook (ik weet het, heel ouderswets) pagina over op vakantie gaan in dat land? Ik volg daar zelf de 'kamperen in Frankrijk' groep en daar wordt deze vraag heel vaak gesteld.
Mijn kinderen, 12 en 14, hebben eigenlijk helemaal geen behoefte aan vrienden op de camping. Ze gaan altijd met z'n 2 naar het zwembad en wij zijn geen mensen die de hele dag bij de tent zitten. Wij gaan er gewoon met het gezin op uit, leuke
uitstapjes maken. Dus zoveel tijd is er dan niet om met vrienden/leeftijdsgenoten af te spreken. Jongste gaat nog wel eens voetballen en dan doet ie gewoon mee net de rest, dus op die manier leg je altijd wel wat contacten.
Mijn kinderen, 12 en 14, hebben eigenlijk helemaal geen behoefte aan vrienden op de camping. Ze gaan altijd met z'n 2 naar het zwembad en wij zijn geen mensen die de hele dag bij de tent zitten. Wij gaan er gewoon met het gezin op uit, leuke
uitstapjes maken. Dus zoveel tijd is er dan niet om met vrienden/leeftijdsgenoten af te spreken. Jongste gaat nog wel eens voetballen en dan doet ie gewoon mee net de rest, dus op die manier leg je altijd wel wat contacten.

woensdag 30 juli 2025 om 07:37
Mijn kinderen gingen 's avonds na het eten altijd naar de pingpongtafel. Dan werd er 'rond de tafel' gespeeld met iedereen die langs kwam een vandaaruit ontstonden er dan groepjes of een hele groep met wie ze de rest van de vakantie optrokken. Op verschillende Franse camping bron het daar. Dus, naar de supermarkt voor een setje batjes. Een vanavond kijken of de jeugd zich inderdaad daar verzameld.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in