Crazyland; ervaringen
woensdag 11 september 2024 om 17:00
Wij gaan binnenkort voor het eerst naar een een Crazyland feest.
Zijn allebei wel nieuwsgierig naar bekeken worden, exhibitionisme etc.
Wie is er op ooit zo'n feest geweest? We gaan naar Dark Circus of Pleasure, zijn daar ook dark rooms, play rooms etc?
Ik lees maar weinig terug online, dus vandaar mijn vraag!
Wie is er op ooit zo'n feest geweest? We gaan naar Dark Circus of Pleasure, zijn daar ook dark rooms, play rooms etc?

donderdag 12 september 2024 om 14:07
Ik was op een soortgelijk feestje.
Erotisch feest, waar ook speelruimtes waren.
Geen wasteland, wat softer.
Wat mij tegen stuitte was dat mensen zoveel op hun telefoon zaten. Foto's/filmpjes maken.
Er stond wel dat het niet micht, maar ik had er geen fijn gevoel bij. Ze deden het toch.
Wat mij tegen stuitte was dat mensen zoveel op hun telefoon zaten. Foto's/filmpjes maken.
Er stond wel dat het niet micht, maar ik had er geen fijn gevoel bij. Ze deden het toch.
de wereld wacht om ontdekt te worden
zondag 3 augustus 2025 om 21:53
Dan maar even hier wegens gebrek aan forums.
Ik ga voor het eerst naar een Crazyland feest namelijk de world party in Aalsmeer.
Nu is er een dresscode Moviestar en Red Carpet , alleen heb ik geen idee wat ik kan verwachten en wat het gros gaat aandoen.
Graag hoor ik ervaringen van Crazyland bezoekers , wat doe je aan?
Ik ga voor het eerst naar een Crazyland feest namelijk de world party in Aalsmeer.
Nu is er een dresscode Moviestar en Red Carpet , alleen heb ik geen idee wat ik kan verwachten en wat het gros gaat aandoen.
donderdag 7 augustus 2025 om 02:42
Misschien off topic maar dit gebeurd helaas overal.thanx schreef: ↑12-09-2024 14:07Ik was op een soortgelijk feestje.
Ik was laatst met mijn kinderen (4&7) in Lagos de Meerminnen in Beveren tijdens de tour de france. Kids lekker aan het spelen dus ik cours kijken op m'n telefoon.
Toen kreeg ik de keuze het zwembad te verlaten of mijn telefoon op te bergen.
(Badmeester, in België heet dat een "Redder" vroeg het vriendelijk hoor! Hij zij zelfs sorry.")
Het schijnt dus dat voor een bepaald slag mensen het normaal is dat ze heimelijk foto's en of filmpjes maken van meisjes.
En dan bedoel ik ook meisjes. Niet dat het okay is als je zulke foto's of filmpjes maakt van vrouwen maar van meisjes is het des te erger.
Ik vraag me dan echt af: waar slaat dat op?
donderdag 7 augustus 2025 om 02:45
https://www.kampingkitschclub.be/Arnhem1982 schreef: ↑11-09-2024 17:00Wij gaan binnenkort voor het eerst naar een een Crazyland feest.
Misschien is dit wat.
donderdag 7 augustus 2025 om 17:30
120rainbows schreef: ↑03-08-2025 21:53Dan maar even hier wegens gebrek aan forums.
Vroeger stonden er doorbitches bij de Crazyland feesten. Vonden ze je outfit niet goed/ordinair genoeg, dan kon je ter plekke een outfit aanschaffen. Geen idee of dat nog zo is. Vroeger waren ze dus wel heel kritisch.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in