Biesbosch met jonge kinderen
vrijdag 8 augustus 2025 om 22:02
Wij gaan binnenkort varen met jonge kinderen op de Biesbosch (3, 5 en 6). Ik hoor dat het een beetje saai is, dus ik ben op zoek naar de ultieme tips om er toch een leuke dag van te maken van de kinderen!
Liefst leuke stukjes om te varen (waar je wat kunt zien) of leuke plekjes om aan te meren (Aakvlaai zijn we bekend mee). En eventueel (speel)tips die we niet moeten vergeten mee te nemen om de kids op en rond de boot te vermaken.
Oja We stappen op in drimmelen.
Liefst leuke stukjes om te varen (waar je wat kunt zien) of leuke plekjes om aan te meren (Aakvlaai zijn we bekend mee). En eventueel (speel)tips die we niet moeten vergeten mee te nemen om de kids op en rond de boot te vermaken.
Oja We stappen op in drimmelen.
vrijdag 8 augustus 2025 om 23:03
Sorry ik moet toch even lachen. Saai, maar toch ga je.
Het is denk ik best leuk om rond te kijken voor de kinderen vanuit een fluisterboot is toch anders dan de auto.
Ik zou een goed gevulde mand / koelbox meenemen om lekker te gaan picknicken. Wij hebben ooit fluisterbootje gehuurd en dacht ik 2-3 uurtjes gevaren. Door het beplante gebied. Het rondje eigenlijk.
Opstap was ook Drimmelen. Je hebt onderweg wel mini strandjes waar je kunt aanmeren.
Zou niet te veel speeldingen meenemen met kans op kwijtraken in het water.
Het is denk ik best leuk om rond te kijken voor de kinderen vanuit een fluisterboot is toch anders dan de auto.
Ik zou een goed gevulde mand / koelbox meenemen om lekker te gaan picknicken. Wij hebben ooit fluisterbootje gehuurd en dacht ik 2-3 uurtjes gevaren. Door het beplante gebied. Het rondje eigenlijk.
Opstap was ook Drimmelen. Je hebt onderweg wel mini strandjes waar je kunt aanmeren.
Zou niet te veel speeldingen meenemen met kans op kwijtraken in het water.
zaterdag 9 augustus 2025 om 07:39
Hele dag stilzitten vind ik best pittig voor drie jonge kinderen. Maar als je kunt aanleggen en ook kunt zwemmen is het prachtig denk ik. Beetje picknicken. En gewoon stoppen als ze sjeu uit het uitje is.Pimpelmeesje87 schreef: ↑08-08-2025 22:57Volgens mij is het juist hartstikke leuk. Ik zou niet weten waarom dit saai is.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in