Entertainment alle pijlers

Niet te pruimen hoofdpersonen uit series / films

16-09-2022 15:13 651 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde hoofdpersonen uit series of films gewoon NIET trekt? Dat de betreffende serie of film best potentieel heeft maar je gewoon niet door kan kijken omdat iemands hoofd of acteervermogen je niet aanstaat? Deel je ergernissen hier! (En/of vertel me dat iemand in een andere rol echt wel heel erg goed is ;-)).

Mijn huidige visuele nagels op het schoolbord:

* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
ik zit me door de laatste 2 seizoenen van The Good Fight heen te worstelen....
maar ik trek het bijna niet, iedereen is vreselijk.. Liz is mega onzeker en voelt zich niet alleen bedreigt door Diane, maar door iedereen die even hoog in rang is.

Diane gedraagt zich als een nutcase (of de schrijvers van de show zetten haar zo neer) je denkt bijna dat ze rijp is voor een inrichting.
de idiote verhaal lijnen... en als kers op de taart Carmen... of ze is heel dom of erg slim...
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik snap je Rouge, we hebben het wel afgekeken maar ik was blij dat het klaar was.
Bijna iedereen uit Dertigers en dan vooral Ruben en Suus.
dolfje schreef:
27-07-2025 11:15
Ik snap je Rouge, we hebben het wel afgekeken maar ik was blij dat het klaar was.
en ook die hele ''rassenoorlog irriteert me op het bot Amerika being Amerika

Afbeelding
Alle acteurs in de Bold and the beautiful. Strakgetrokken, heel veel make up en onzin verhaallijnen.
Malbec_ schreef:
04-02-2025 20:22
Dit heb ik de hele serie door met Phil 😂
Ik had het vooral met Phil en Claire, maar op den duur vond ik Cameron ook steeds vervelender worden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik heb de draad van Chicago Med weer opgepikt. Het is waarschijnlijk al genoemd, maar ik vind Will Halstead en Natalie Manning heel irritant. Will Halstead heeft zo'n irritante eigenwijze uitstraling en Natalie Manning vind ik heel verongelijkt overkomen de hele tijd. Ik vind ook dat de patiënten zo vaak onaardig of ronduit onbeschoft zijn, dat zal wel zijn om het spannender te maken, maar soms is het echt too much.

Ik vind de serie wel beter te volgen dan Grey's Anatomy. Daar was ik ook een paar jaar uit geweest omdat het zo lang duurde voor er weer nieuwe seizoenen opkwamen, maar daar kon ik toen qua intriges en wie nou met wie was geen touw meer aan vastknopen. Ik ben toen nog opnieuw begonnen, maar na een tijdje toch afgehaakt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Agnes Demille uit Wednesday

wat een irritante bakvis, en wednesday werkt ook soms op mijn zenuwen
calvijn1 schreef:
07-10-2024 15:06
Ik keek vroeger nooit naar Bones omdat ik de hoofdrolspeelster niet trok.
Dacht dat zij een heel naar karakter speelde, maar pas geleden heb ik het een kans gegeven en ze is juist heel leuk. Goede serie

Bij CSI Las Vegas vond ik Sara Sidle vreselijk
Ik volg sinds een jaar of twee Grey's Anatomy op Star Channel (nu bij seizoen 7). Ik hou van ziekemhuisseries maar keek het nooit. Maar in de voorstukjes/reclames dacht ik altijd dat Sandra Oh (Christina Yang) een vreselijk figuur was. En hoe ver zat ik daarnaast! Blijkt hoe snel je bevooroordeeld bent.
Chloe "the Detective" Decker uit Lucifer, vreselijk. Ook slecht geschreven personage, en elk seizoen iets meer strakgetrokken gezicht, dat helpt niet mee.
Tjezus, wat vals
En ik ben nu Agents of Shield opnieuw aan het kijken, maar Mac en Elena komen me ook mijn neus uit.
Tjezus, wat vals
Positive_vibes schreef:
16-09-2022 23:01
Nooit begrepen waarom Skyler zoveel haat krijgt. De tweede keer dat ik BB keek bleek pas echt hoezeer ze feitelijk de held van de hele serie is.

Ik trok Hank dus juist niet.
Ik heb de serie pas gekeken en ik snap het ook niet. Ik kon me niet echt ergeren aan Walter met zijn gelieg en ik doe het juist voor mijn familie bla bla.
Terug van weggeweest
Ditishet25 schreef:
13-08-2025 23:31
Ik heb de serie pas gekeken en ik snap het ook niet. Ik kon me niet echt ergeren aan Walter met zijn gelieg en ik doe het juist voor mijn familie bla bla.

Zelfs de makers van de serie zelf waren verbaasd over hoe lang kijkers op de hand van Walter bleven, en hoe groot de hekel aan Skyler was.
Tjezus, wat vals
Carrie Bradshaw
X 1000
iedere keer als ik de comments onder een SATC-clip, is het een en al commentaar op Carrie en wat voor een vreselijk mens ze eigenlijk was.

eerlijk ik ben nooit echt een Carrie fan geweest, was meer team Samantha soms Miranda
Susan schreef:
28-07-2025 12:41
Ik heb de draad van Chicago Med weer opgepikt. Het is waarschijnlijk al genoemd, maar ik vind Will Halstead en Natalie Manning heel irritant. Will Halstead heeft zo'n irritante eigenwijze uitstraling en Natalie Manning vind ik heel verongelijkt overkomen de hele tijd. Ik vind ook dat de patiënten zo vaak onaardig of ronduit onbeschoft zijn, dat zal wel zijn om het spannender te maken, maar soms is het echt too much.

Ik vind de serie wel beter te volgen dan Grey's Anatomy. Daar was ik ook een paar jaar uit geweest omdat het zo lang duurde voor er weer nieuwe seizoenen opkwamen, maar daar kon ik toen qua intriges en wie nou met wie was geen touw meer aan vastknopen. Ik ben toen nog opnieuw begonnen, maar na een tijdje toch afgehaakt.
Ja die zijn beide irritant. Will kijkt getergd en alsof hij een drol in zijn broek heeft en Nathalie komt inderdaad verongelijkt over.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
opnieuw begonnen met Suits..

Rachel Zane vind ik een irritante, geobsedeerde perfectionistisch snob en Jessica is een heks (al ben ik wel fan van Gina Torres de actrice die haar speelt), Trevor een domme klootzak.

Louis vind ik wel aandoenlijk, al blijft het een vervelende snuiter
Rouge__ schreef:
14-08-2025 08:14

eerlijk ik ben nooit echt een Carrie fan geweest, was meer team Samantha soms Miranda
Samantha vond ik ook het leukst.
Miranda heb ik nooit echt leuk gevonden en nu in de laatste seizoenen helemaal niet.
Vroeger vond ik Charlotte niet zo maar die vind ik nu juist wel leuk.
Carrie de ene keer wel maar soms ook niet.
dolfje schreef:
22-08-2025 11:15
Samantha vond ik ook het leukst.
Miranda heb ik nooit echt leuk gevonden en nu in de laatste seizoenen helemaal niet.
Vroeger vond ik Charlotte niet zo maar die vind ik nu juist wel leuk.
Carrie de ene keer wel maar soms ook niet.
Miranda was in het begin wel de voice of reason, al kon ik haar soms ook schieten.
Charlotte vond ik vooral irritant met haar obsessie voor het huwelijk
Natasha Lyonne, de hoofdrol in Pokerface. In andere series vond ik haar wel ok, maar dit is echt groep 8 eindmusical kijk mij eens stoer doen -niveau. Mijn man vindt het erg vermakelijk helaas en daarom zit ik nu te forummen in plaats van een serie te kijken.
En nú in één keer goed
iedereen behalve Lafayette, iriteert me dood in True Blood...

Sookie is een irritante domme bakvis geobsedeerd door een vampier met wie ze een knipperlicht ''relatie'' heeft.

Haar broer is ook zon dom figuur die alles pakt wat los en vast zit, Tara is een omgekeerde racist.

en zo kan ik nog wel ff doorgaan :bonk:
Rouge__ schreef:
15-09-2025 06:00
iedereen behalve Lafayette, iriteert me dood in True Blood...

Sookie is een irritante domme bakvis geobsedeerd door een vampier met wie ze een knipperlicht ''relatie'' heeft.

Haar broer is ook zon dom figuur die alles pakt wat los en vast zit, Tara is een omgekeerde racist.

en zo kan ik nog wel ff doorgaan :bonk:

Ik keek True Blood jáááren geleden en vond het in het begin best leuk. Ik geloof dat ik Eric wel een leuk personage vond. Maar na een tijdje ging het me vooral ergeren dat iedereen in dat dorp ineens iets bovennatuurlijks was. Toen ben ik afgehaakt geloof ik.
Harba lorifa
ik merk nu al dat sommige mensen bovenatuurlijk zijn,

Eric is wel oke, vind zijn kapsel alleen niks :hihi:
Ik ben Gilmore Girls aan het kijken, erger me nu best wel aan Rory/Alexis Bledel.

De actrice lijkt wel 14 op het moment dat ze in werkelijkheid 19 is. Haar uitstraling blijft kinderlijk/jong ook nu ze ouder is.

Maar het is niet alleen de actrice, maar zeker ook de rol die ze moet spelen wat me ergert. Haar karakter is geobsedeerd door 'leren'. Cancelt een avond met vriendje dat ze lang niet heeft gezien, want ze wil naar de universiteit. Altijd verantwoordelijk, hulpvaardig, beleefd, zo braaf.
Het monotoon praten samen met Lorelai is iets waar de serie om bekend staat. Gaat wel irriteren na een paar afleveringen :-D

Het karakter van de moeder daarentegen vind ik veel leuker nu. Ik herinner me haar als een bitch, maar ik heb nu veel meer begrip voor haar positie en de zorgen die zij heeft. En zie ook dat ze het goed bedoelt. Zou het door mijn eigen leeftijd komen haha :roll:
toulouse_74 schreef:
15-09-2025 16:50
Het karakter van de moeder daarentegen vind ik veel leuker nu. Ik herinner me haar als een bitch, maar ik heb nu veel meer begrip voor haar positie en de zorgen die zij heeft. En zie ook dat ze het goed bedoelt. Zou het door mijn eigen leeftijd komen haha :roll:

Je weet dat je oud wordt als je je ineens veel meer kan verplaatsen in het standpunt van de ouders in tienerfilms en zo ;-D . Er was een keer een geestige thread op een of ander forum over Dirty Dancing. Dat je als tiener die vader van Baby maar heel streng en onredelijk vond, en dat je als volwassene die man eigenlijk groot gelijk geeft :-D
Harba lorifa

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven