Entertainment alle pijlers

Wie kent de titel van dit liedje?

13-08-2025 17:08 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Mijn dochter komt met een regel uit een liedje thuis, maar we kunnen het na een rondje Google niet vinden.
De zin is 'Jij bent niet die guy'. Het wordt gezongen door een man, en het gaat over vrouwen zegt ze.
Wie heeft er een idee?
Weet je zeker dat het man was, en over vrouwen ging? Misschien een cover? Het zou namelijk ook heel goed dit nummer kunnen zijn:

https://genius.com/Melissa-lopes-up-down-lyrics
YNS - Doe Dat Niet (Prod. by Max Milly)??

Dit is waar ik op uitkom
ChatGPT zegt "Dat is uit “Niet Bellen” van Namikoo (Namikoo Keylana) — de regel die veel rondgaat is: “Beter stop je met bellen, jij bent niet die guy.” Het nummer ging via TikTok viraal en staat ook op Spotify/YouTube."
Deze zijn het helaas beide niet.
Ze zegt dat het echt door een man gezongen werd. Cover zou kunnen, maar deze afgespeeld en die is het niet.
Het gaat ook een beetje in een melodie waarbij 'jij bent' op dezelfde toon is, en daarna 'niet die guy' een beetje aflopende tonen. Een beetje vrolijk ook.
Het zinnetje gaat wat sneller dan bij het lied van Melissa Lopes.
Die van Kaatje_Ka helaas ook niet.
Ze blijft zeggen 'Mama het is echt door een man gezongen!' 'De man zong iets over de vrouw' zegt ze.
Ze zegt dat 'jij bent niet die guy' aan het einde van een zin kwam, en dat het heel vaak terug kwam in het liedje (ik denk in het refrein dan?)
Groenecomputermuis schreef:
13-08-2025 17:08
[...]?
" De zin "Jij bent niet die guy" lijkt niet direct te herleiden tot een bekend liedje op basis van openbare bronnen. Het is mogelijk dat het uit een minder bekend nummer komt, een remix, of een recent uitgebrachte track die nog niet breed is gedocumenteerd."

de groeten van copilot
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 21:52
Reden: OP verwijderd, het quoten van de OP is niet toegestaan.
24.08% gewijzigd
Misschien zit het nummer hierbij:
https://stem.kidstop20.nl/stem/
Where is my mind?
Niet die guy van toen - Jinho9 ???
What would Patsy do?
Ik ga ze morgen aan haar laten luisteren!
Waar hoorde ze het nummer?
Als het op de radio was zal het de originele artiest zijn. Was het een TikTok- of Instafilmpje dan zou het best een cover kunnen zijn of zo.

En welk genre is het?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven