Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
maandag 11 augustus 2025 om 16:03
Ja, maar zo nonchalant als ik me destijds leek te presenteren, ben ik helemaal niet hoor. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik er in geen jaren zo gek uit heb gezien als tijdens die date

maandag 11 augustus 2025 om 18:43
MissUnderstood schreef: ↑11-08-2025 16:03Ja, maar zo nonchalant als ik me destijds leek te presenteren, ben ik helemaal niet hoor. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik er in geen jaren zo gek uit heb gezien als tijdens die date. Zelfverzekerd ben ik dan weer eigenlijk wel. Ik ga naar die tweede date dus verkleed als mezelf: zelfverzekerd en verzorgd
![]()
Mijn dates waren soms onverwacht relaxed en gezellig als ik er van te voren helemaal niet mee bezig was geweest. Maar als je er goed uit ziet ben je natuurlijk wel zekerder van jezelf.
dinsdag 12 augustus 2025 om 13:01
Toch jammer dat je elke keer de deksel weer op de neus krijgt en teleurgesteld wordt... Ik heb sinds een week contact met een nieuwe potentiële date. Deze gaf van het begin af aan graag op date te willen, maar wel nog even via de app kennis te maken. Prima en we hebben nu al bijna een week dagelijks veel appcontact. Nu kwamen erop om binnenkort die eerste date te plannen want de klik was er in ieder geval online. Afgesproken om zaterdag op date te gaan en ik heb hem daarna gevraagd hoe laat hij wilde afspreken en daar heeft hij nu al meer dan een dag niet op gereageerd. Normaliter reageerde hij altijd binnen no time. Nu weet ik weer niet of ik er nog een appje achteraan moet gooien want ik vind het ook wel handig om te weten of ik zaterdag nou wel of niet vrij moet houden of dat ik dit gewoon moet laten gaan en accepteren dat ik geghost ben...
dinsdag 12 augustus 2025 om 13:22
Ah wat naar Eekhoorntje. Het onzekere is dan zo vervelend! Ik heb het afgelopen maanden drie keer mogen meemaken, echt niet fijn. Misschien is er nog een goede reden en reageert hij alsnog, ik hoop het voor je.
Emmely, de omstandigheden waardoor ik en date even niet kunnen afspreken zijn vanuit date en het zijn 'legitieme' reden dus ik maak me wat dat betreft geen zorgen. Wel blijf ik nog met de twijfels rondhangen en dat vind ik wel irritant worden.
Emmely, de omstandigheden waardoor ik en date even niet kunnen afspreken zijn vanuit date en het zijn 'legitieme' reden dus ik maak me wat dat betreft geen zorgen. Wel blijf ik nog met de twijfels rondhangen en dat vind ik wel irritant worden.
dinsdag 12 augustus 2025 om 17:58
Eekhoorntje dat is nu toch wel heel lang zonder reactie... hij wedt mss op 2 paarden?
Denk dat ik zelf iets zou sturen zoals 'gaat zaterdag nog door want anders maak ik andere plannen'.
Peertjes hopelijk gaat het vandaag wat beter? Probeer toch te genieten van je vakantie hoor!
En je hebt gelijk dat niemand anders bij mij nu een kans maakt.
Emmely ik snap wat je bedoelt hoor. Zo'n man wil ik ook niet meer. Wil verliefd worden op een persoonlijkheid.
Mus en Mimali dat klinkt heerlijk! Hoop toch dat jullie hier beide blijven mee lezen en schrijven hoor. Geeft een mens moed!
Redrose ook goed bezig!
Miss herkenbaar hoor
ik kan ook erg verschillend uit de hoek komen naar gelang de date. Recht uit het werk of voor een hike zie ik er helemaal anders uit dan voor een date in de stad of een etentje. Ik ga ook graag eens voor een mooie jurk, make-up en hakken dus ik test bij een date toch ook wel graag uit wat hij daarvan vindt.
Denk dat ik zelf iets zou sturen zoals 'gaat zaterdag nog door want anders maak ik andere plannen'.
Peertjes hopelijk gaat het vandaag wat beter? Probeer toch te genieten van je vakantie hoor!
Emmely ik snap wat je bedoelt hoor. Zo'n man wil ik ook niet meer. Wil verliefd worden op een persoonlijkheid.
Mus en Mimali dat klinkt heerlijk! Hoop toch dat jullie hier beide blijven mee lezen en schrijven hoor. Geeft een mens moed!
Redrose ook goed bezig!
Miss herkenbaar hoor
woensdag 13 augustus 2025 om 07:58
Attraverso schreef: ↑12-08-2025 17:58Eekhoorntje dat is nu toch wel heel lang zonder reactie... hij wedt mss op 2 paarden?
Redrose ook goed bezig!
Miss herkenbaar hoorik kan ook erg verschillend uit de hoek komen naar gelang de date. Recht uit het werk of voor een hike zie ik er helemaal anders uit dan voor een date in de stad of een etentje. Ik ga ook graag eens voor een mooie jurk, make-up en hakken dus ik test bij een date toch ook wel graag uit wat hij daarvan vindt.
Herkenbaar! Al vind ik het wel belangrijk (dat ben ik dan) dat mijn date ook netjes gekleed is. Ik heb een Italiaanse achtergrond en ik ben meestal zelf heel erg vrouwelijk/classy/netjes gekleed. Ik vind het fijn als een man dat ook heeft, niet dat ik daarnaast overdressed loop. Ik kan bijv. niks met een man die het normaal vind om op zijn badslippers en sportoutfitje naar een gelegenheid te gaan (dat doe je thuis aan in mijn optiek). Ik loop ook wel eens rond in mijn sportoutfit buiten maar dan ga ik dus ook daadwerkelijk sporten haha.
Ik heb ook eens met een man gedated die echt niks lust....dan houdt het op een gegeven ook heel erg snel op (de man in kwestie is uiteindelijk een goede vriend geworden, maar hij proeft ook gewoon echt niks....) Ik hou van eten, ik eet bijna alles en proef ook alles. Ik vind lekker uiteten (culinair) heel leuk, maar als je wederhelft dan niks lust.....dat zou ik zo jammer vinden....ik knap daar ook een beetje op af.
woensdag 13 augustus 2025 om 08:02
Ik ben afgelopen weekend uit mijn comfort-zone gestapt en naar de zomerparkfeesten gegaan. Ik vond het erg gezellig, volgend jaar ga ik weer. Ik probeer wat meer dingen te gaan doen die buiten mijn comfort-zone ligt. ik wil nieuwe mensen ontmoeten, is wel lastig als je zelf een beetje gesloten bent en niet snel contact maakt als andere ook géén contact maken.
Maar het is een eerste stap, ik hou een beetje evenementen in de gaten. Ik ga ook in november starten met een runningclub vanuit de sport-school. Ik doe al iets van hardlopen, maar zo kan ook weer wat sociale contacten op doen.
Maar het is een eerste stap, ik hou een beetje evenementen in de gaten. Ik ga ook in november starten met een runningclub vanuit de sport-school. Ik doe al iets van hardlopen, maar zo kan ook weer wat sociale contacten op doen.
woensdag 13 augustus 2025 om 11:40
Attraverso schreef: ↑12-08-2025 16:43Ga later op iedereen uitgebreider reageren, druk maar ja. Hij wil graag samen op stap.
Oke, wil jij dat ook? En weet je of het puur vriendschappelijk is of dat hij toch nog verder zijn gevoelens voor jou wil onderzoeken?
woensdag 13 augustus 2025 om 12:00
Nee dat weet ik niet en eerlijk gezegd wil ik daar ook geen druk op leggen. Ik heb zelf ervaren dat, wanneer ik wil onderzoeken en de ander legt er druk op het dan sowieso NEE is.
Heb daar de laatste tijd over nagedacht en had mijn ex man binnen de 2 maand of zo een move gemaakt dan waren we nooit getrouwd geweest want toen zat hij nog heel duidelijk in de friendszone. Dat zou ik achteraf bekeken erg jammer gevonden hebben.
Dat hij na een tijd stilte weer contact opneemt om samen op stap te gaan wil denk ik toch wel zeggen dat hij het verder wil uitzoeken. Wat ik ook wel wou.
attraverso wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:03
0.06% gewijzigd
woensdag 13 augustus 2025 om 18:56
woensdag 13 augustus 2025 om 19:51
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Oke, even afwachten dus, of is hij al met een concreet voorstel gekomen?Attraverso schreef: ↑13-08-2025 12:00Dat hij na een tijd stilte weer contact opneemt om samen op stap te gaan wil denk ik toch wel zeggen dat hij het verder wil uitzoeken. Wat ik ook wel wou.
woensdag 13 augustus 2025 om 20:10
Nou, als je dat alsnog leuk vindt, dan zou ik het gewoon doen. Ik zou alleen niet in de wachtkamer gaan zitten, dus ik zou wel gewoon doordaten.
woensdag 13 augustus 2025 om 20:24
Ik zie hoe het voelt en zit ik duidelijk in de friendszone dan date ik idd verder...MissUnderstood schreef: ↑13-08-2025 20:10Nou, als je dat alsnog leuk vindt, dan zou ik het gewoon doen. Ik zou alleen niet in de wachtkamer gaan zitten, dus ik zou wel gewoon doordaten.
woensdag 13 augustus 2025 om 21:26
Oke, leuk Attra.
donderdag 14 augustus 2025 om 01:50
Zo zou ik het ook doen. Hij spookt nu toch nog steeds in je hoofd rond, dus gewoon gezellig op stap en je weet toch niet hoe de hazen lopen.Attraverso schreef: ↑13-08-2025 20:24Ik zie hoe het voelt en zit ik duidelijk in de friendszone dan date ik idd verder...
Wanneer gaat die activiteit plaatsvinden en komt hij je toevallig ook ophalen met zijn motor

donderdag 14 augustus 2025 om 06:25
Ik heb onverwacht toch afgesproken met de man uit de buurt. We kwamen elkaar tegen en hebben ruim een uur samen geklets en uiteindelijk ook nummers uitgewisseld en hij gaat binnenkort voor me koken.
Ik ben alleen van andere dates gewend dat er tussendoor ook veel contact is, en dat de man initiatief neemt en dan is dus nu niet het geval.
(Na de date even een "was leuk, heb nu al zin in de volgende date blabla)
Weet even niet wat ik daar nou mee moet.
We hebben ook nog geen concrete datum afgesproken voor het vervolg. Heel apart weer
Ik ben alleen van andere dates gewend dat er tussendoor ook veel contact is, en dat de man initiatief neemt en dan is dus nu niet het geval.
(Na de date even een "was leuk, heb nu al zin in de volgende date blabla)
Weet even niet wat ik daar nou mee moet.
We hebben ook nog geen concrete datum afgesproken voor het vervolg. Heel apart weer

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in