Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 728 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Meegelezen maar ww vergeten en niet echt tijd om het aan te passen. Erg druk. Wel veel voorbij zien komen, never a dull moment hier.

Jammer Attraverso, maar kennelijk is dit hem dan niet. Vind zelf altijd die twijfelgevallen lastig…

Idd zijn de omstandigheden waardoor de date niet doorgaat oke? In de zin dat het geen uitstel gaat worden? En is is dit jou uit of van hem? En vind je het jammer?

Mus, Happening en Minali, still going strong! Goed om te lezen.

Peertjes ben je nog op vakantie? Heb je nog een berichtje gestuurd?

Ik heb gisteren een tweede date gehad met breeze date, was leuk en we praten makkelijk. Het is niet dat ik denk dit wordt hem, maar het zou kunnen. In ieder geval leuk genoeg om hem nog eens te zien.

Ik heb ook nog wat summier app contact met die date van erna maar hij zbevindt zich momenteel aan de andere kant van de wereld. Weet ook niet goed wat ik ermee wil als hij een date zou voorstellen als hij weer terug is. Als ik een derde date heb met breezedate en het is leuk dan kap ik het wsl af. Al vond ik hem wel erg leuk maar ook iets te knap, succesvol etc. Meer iemand waar ik erg verliefd op zou kunnen worden maar wat dan toch niets wordt. Zo’n soort gevoel.
En ja Johanna, lastig blijft het. Toch leer je jezelf uiteindelijk wel beter kennen als je beetje date af en toe. Zolang er nog mannen zijn waarvan je wel het gevoel hebt dat er iets kan opvlammen, ook al is het sporadisch, toch weer eens proberen?
Het gaat een beetje in golfbewegingen soms, tijd lang niets en dan opeens vest leuke mannen.
En ook fijn als er af en toe eens een blijft plakken, al is het voor een wat kortere periode. En het hele gebeuren van de dans om elkaar heen lijk ik ook wat meer te herkennen. speelt ms bij jou ook een rol?
MissUnderstood schreef:
09-08-2025 10:20
Tuurlijk niet, doe ik ook niet. Voor mij geldt tijdens daten zonder directe aantrekkingskracht, dat ik me probeer voor te stellen dat die man me zou proberen te zoenen, en of ik daar dan in mijn hoofd een enorme error van krijg, van dat idee. Zoiets.
Haha dat werkt inderdaad. Vaak genoeg gehad dat iemand tegen me zegt dat het toch een leuke vent is, dat hij zelfstandig is, handig is, lief, betrouwbaar, bij mij past om die die die én die reden.
Maar als ik dan visualiseer dat ik ermee in bed moet liggen, dan weet ik genoeg 😅

Ik geloof wel dat een gevoel kan groeien als je elkaar ontmoet in een andere setting. En ook dat dat dus bij online daten minder snel gebeurd omdat je elkaar maar enkele keren ziet.
Zelf nog nooit meegemaakt dat een gevoel groeide. Het is er of het is er niet.
peertjes wijzigde dit bericht op 11-08-2025 09:05
4.68% gewijzigd
@Attraverso, is motorman nog aan het appen?
De man met de mooie blauwe ogen: krijgt hij wel een kans als je misschien nog in je hoofd zit met motorman?

@Emmely, ja ik ben nog op vakantie. Heb werkman niet geappt. De vakantie viel tot op heden wat tegen. Zit minder lekker in mijn vel daardoor en dan merk ik dat ik er minder voor open sta en er ook minder aan denk.
Wie weet komt het weer terug als ik hem weer zie. Of gaat het de ak dagen weer beter en als ik dan de behoefte/zin heb om hem een leuke foto te appen dan doe ik dat gewoon 🙂
Hè hè, even tijd. Over vuur en vlam en zo, ik ben ook van de school dat het kan groeien. Maar er moet wel íets van aantrekkingskracht zijn. Qua uiterlijk en ook qua gevoel: iemand moet ergens binnen een bandbreedte vallen en ik moet iemand ook sympathiek vinden, geloof ik.

Bij mij is dit wel veranderd. Toen ik jonger was en toen ik de neiging had om op onbereikbare mannen te vallen, speelde het uiterlijk een grotere rol. Ik kon ook verliefdheid ervaren als ik zo'n man nauwelijks kende.

Bij langeafstandsman is het (snel) gegroeid. Ik vond hem qua uiterlijk leuk genoeg en ik vond hem sympathiek. De eerste keer zoenen heb ik bewust geënsceneerd, omdat ik benieuwd was of ik daar iets bij zou voelen. Dat viel toen een beetje tegen. Als in: niet onprettig, maar ik voelde er weinig bij. Maar dat gevoel groeide bij elk potje zoenen. Inmiddels vind ik zoenen met langeafstandsman fantastisch. En inmiddels is het gevoel zo sterk, dat uiterlijk een beetje ondergeschikt is of zo. Ik ben voor het eerst in mijn leven smoor geworden op een persoonlijkheid. Ik vind hem gewoon een ontzettend mooi mens. En dat voelt niet alleen heel fijn, het is denk ik ook wel 'handig' als je de 50 gepasseerd bent. ;-D
We hebben net een week samen doorgebracht en ik heb hem mijn (oude) stad laten zien. Aan het begin hebben we een paar lastige gesprekken gehad, maar daar zijn we goed uitgekomen. Dat is een van de dingen die ik zo fijn aan hem vind, dat hij open staat voor andere inzichten en daar ook wat mee doet.

Daarna werd het een heerlijke romantische week. Van samen zwemmen in de gracht tot hand in hand fietsen door de stad. En er is ook weer veel gezoend in liften en heel wat tijd in bed doorgebracht. :$ Ik vind samen slapen inmiddels ook zooo fijn!

We gaan door de intensiteit nogal hard. Ik durf inmiddels wel toe te geven dat er sprake is van 'houden van'. :heart: Deze week gaat hij me zijn stad (en zijn huis) laten zien. We zien allebei nu alweer op tegen de afstand, maar het gevoel is zo sterk, dat ik denk dat we die gaan overwinnen. Onze eerste videocall via Bumble was vier maanden geleden en inmiddels staat mijn leven aardig op zijn kop. :D
Wat klinkt dat goed allemaal Mus, zo fijn!
En die afstand ja dat blijft wellicht een dingetje, maar komt tijd komt raad wellicht..
Geniet eerst nog naar even van deze tijd!❤️
Attraverso schreef:
06-08-2025 17:41
Helemaal eens. Ik geef het ook weken/maanden wanneer ik zie dat er potentie in zit. Ik heb al gemerkt dat ik het meestal na een week of 6-8 weet of ik serieus door wil of niet maar ik kom nog weinig mannen tegen die het zo lang willen aankijken. Ze willen iemand waarmee het na 1 of 2 dates duidelijk is. En dat is heel zeldzaam...
Ik merk dat tijd alsnog weinig zegt.

De man waar ik eerder over heb geschreven lijkt mij nu vooral als leuk en aangenaam gezelschap te zien, terwijl hij ondertussen doorzoekt naar de ware.
Hij is nu op vakantie en zou af en toe wat van zich laten horen, wat uiteraard nauwelijks gebeurt, maar hij is wèl actief op de datingsite.

Heb voor mezelf nu wel duidelijk dat ik hem niet als relatie materiaal zie, maar ik vind het wel een bijzondere gewaarwording.

Buurman is nog in the picture, nog geen date gehad vanwege de kinderen, dat komt deze week, hij heeft me wel alvast uitgenodigd om mee te eten ;-D
Ik heb een poging gedaan tot bijlezen...

@Idd, begrijp ik dat jij nog steeds aan het daten bent met de man waar je niet (meteen) voor in vuur en vlam stond?
@Attra, wat @Peertjes schrijft, vroeg ik me ook al af. Zit motormuis niet nog teveel in je hoofd?
@Peertjes, wat jammer dat je even niet zo lekker in je vel zit op je vakantie...
@Mimali en @Happening, jullie zitten zo te lezen in hetzelfde bootje als ik. Heerlijk hè?
@MissUnderstood, zijn er bij jou op dit moment twee mannen in beeld? Begrijp ik dat goed?
@Pupke, hoe is het met jou? Heb jij een datepauze nu?

Sorry als ik nog mensen vergeeet!
Lemon_Pledge schreef:
11-08-2025 09:36
De man waar ik eerder over heb geschreven lijkt mij nu vooral als leuk en aangenaam gezelschap te zien, terwijl hij ondertussen doorzoekt naar de ware.
Hij is nu op vakantie en zou af en toe wat van zich laten horen, wat uiteraard nauwelijks gebeurt, maar hij is wèl actief op de datingsite.

Heb voor mezelf nu wel duidelijk dat ik hem niet als relatie materiaal zie, maar ik vind het wel een bijzondere gewaarwording.

Voel je je hier wel senang bij? Want dit klinkt inderdaad heel erg alsof hij jou 'on the side' heeft en je belt als hij jeuk heeft. Vind jij FWB niet lastig? Want jij had wel meer gevoelens voor hem, toch? Of lig ik achter?
Mimali schreef:
11-08-2025 09:32
Wat klinkt dat goed allemaal Mus, zo fijn!
En die afstand ja dat blijft wellicht een dingetje, maar komt tijd komt raad wellicht..
Geniet eerst nog naar even van deze tijd!❤️

Dankjewel @Mimali, dat doe ik ook hoor! En ik probeer er inderdaad maar op te vertrouwen dat we wel een manier gaan vinden en dat het uiteindelijk goedkomt.
Dubbel
Mus schreef:
11-08-2025 09:50
Voel je je hier wel senang bij? Want dit klinkt inderdaad heel erg alsof hij jou 'on the side' heeft en je belt als hij jeuk heeft. Vind jij FWB niet lastig? Want jij had wel meer gevoelens voor hem, toch? Of lig ik achter?

Ik heb nu ondertussen het punt bereikt dat die gevoelens behoorlijk naar de achtergrond zijn verdwenen.
Ik begin nu vooral boos te worden. Verwacht ook niet dat we elkaar nog gaan zien.

Aan de ene kant wel jammer, we maakten er wel altijd een uitgebreide date van, leuke stad bezoeken, uitgebreid eten en borrelen en dan gezellig in bed, maar ik heb er al die tijd wel bewust voor gekozen om de nacht niet samen door te brengen, om toch wat afstand te bewaren.
Ik heb hier in vorige versies ook flink meegeschreven maar nu ben ik met mijn vriend een weekendje weg geweest. We hebben het heerlijk gehad. Stiekem mis ik hem nu al 😬 we zijn nu bijna een half jaar samen.
Mus schreef:
11-08-2025 09:45

@MissUnderstood, zijn er bij jou op dit moment twee mannen in beeld? Begrijp ik dat goed?

Neuh, "in beeld" zou een erg groot woord zijn. Met de leuke man die 3 weken in het buitenland zat heb ik voor komend weekend afgesproken. Tussendoor wordt er eigenlijk niet geappt; ik vraag me nog steeds af of ik gewoon in de friendzone belandde tijdens die rommelige date, maar ik merk eerlijk gezegd zelf ook dat ik mijn interesse wat verloren heb.

En dan was er die leuke man waarvoor ik 0 aantrekkingskracht voelde. Hij heeft mij voor een of ander evenement uitgenodigd in september :-). Heb eigenlijk wel besloten met hem niet verder te daten, want ik geloof dat die aantrekkingskracht er wat mij betreft ook echt 100% niet gaat komen.

Jouw berichten vind ik zo leuk om te lezen! En al sprake van liefde; wat heerlijk! :cheer2:
Ik leef ook nog hoor haha!
Wat betreft de aantrekkingskracht en of je het ‘op iemand’ zou kunnen is voor mij wel herkenbaar! Er schiet bij mij altijd wel even door mijn hoofd of ik met iemand zou kunnen zoenen, hoe het voelt als iemand dichtbij komt etc.. Ik heb in het verleden ook nog nooit gehad dat aantrekkingskracht groeide, dat was er altijd al dus ik heb echt 0 ervaring met dat het moet groeien.

Ahh dat klinkt echt super goed én fijn Mus! Ik heb nu inderdaad een soort van pauze maar wil het binnenkort wel weer gaan oppakken want voor je het weet ben je een half jaar verder ;)

Wel goed dat je (eindelijk) 5/7 man hebt gezien Attra. En als er geen tweede date komt is dat toch helemaal prima?
Mus schreef:
11-08-2025 09:54
Dankjewel @Mimali, dat doe ik ook hoor! En ik probeer er inderdaad maar op te vertrouwen dat we wel een manier gaan vinden en dat het uiteindelijk goedkomt.
Goed zo!
En ik zit idd in hetzelfde bootje als jij, heerlijk!❤️
@Pupke en toch kan het hoor, dat aantrekkingskracht kan groeien..
Ik stond bij de tweede date nog te twijfelen buiten van ik het weet niet zo goed, toen in de auto nog even kletsen,zoenen en het vuurtje was aan! Haha..

Geeft een date pauze jou wel rust of juist meer onrust?
Mimali schreef:
11-08-2025 12:01
@Pupke en toch kan het hoor, dat aantrekkingskracht kan groeien..
Ik stond bij de tweede date nog te twijfelen buiten van ik het weet niet zo goed, toen in de auto nog even kletsen,zoenen en het vuurtje was aan! Haha..

Geeft een date pauze jou wel rust of juist meer onrust?
Haha ja ik geloof er ook wel in hoor, alleen heb ik het zelf nog nooit meegemaakt. Maar wat niet is kan nog komen :) Super fijn en leuk dat het bij jou ook zo goed gaat!

En je laatste vraag: In het begin als ik stop met daten geeft het mij heel veel rust en vind ik het heerlijk. Maar na een maandje (of iets langer) dan ervaar ik weer meer onrust want als ik niets doe dan gebeurt er ook niets.. dat idee..
Pupke schreef:
11-08-2025 13:14
Haha ja ik geloof er ook wel in hoor, alleen heb ik het zelf nog nooit meegemaakt. Maar wat niet is kan nog komen :) Super fijn en leuk dat het bij jou ook zo goed gaat!

En je laatste vraag: In het begin als ik stop met daten geeft het mij heel veel rust en vind ik het heerlijk. Maar na een maandje (of iets langer) dan ervaar ik weer meer onrust want als ik niets doe dan gebeurt er ook niets.. dat idee..
Ik zou het je zo gunnen dat je een leuke vent tegenkomt.
Het gaat heel goed, heel natuurlijk en vanzelf. Zitten echt op hetzelfde level, kunnen alles tegen elkaar zeggen..

Dat herken ik wel, dat heb ik ook gehad , klaar ermee en dan begint het toch weer te kriebelen omdat ze idd niet aanbellen 😅
Ja, bij mij ging het toen ik aan het daten was ook de hele tijd op en neer. Van weer helemaal klaar mee, rust ervaren, naar het kriebelt weer en hij belt inderdaad niet aan. Volgens mij herkennen veel mensen dit.

Sorry mensen, ik ga weer op anoniem. Ik vind het allemaal weer iets te privé worden wat ik hier op het forum heb gedeeld. Misschien kom ik nog in een andere gedaante terug. Zo niet, dan wens ik jullie allemaal een mooie liefde!
Mus schreef:
11-08-2025 13:46
Ja, bij mij ging het toen ik aan het daten was ook de hele tijd op en neer. Van weer helemaal klaar mee, rust ervaren, naar het kriebelt weer en hij belt inderdaad niet aan. Volgens mij herkennen veel mensen dit.

Sorry mensen, ik ga weer op anoniem. Ik vind het allemaal weer iets te privé worden wat ik hier op het forum heb gedeeld. Misschien kom ik nog in een andere gedaante terug. Zo niet, dan wens ik jullie allemaal een mooie liefde!
Veel geluk met je man :heart:

Wat lief dat je dat zegt Mimali. Maar het is inderdaad heel normaal en herkenbaar, zou niet goed zijn als je altijd maar non stop blijft daten haha. Klinkt écht heel goed bij jou, heel fijn :-D
Mus schreef:
11-08-2025 13:46

Wat jammer! Maar ik wens je veel geluk en hopelijk tot schrijfs❤️
Pupke schreef:
11-08-2025 13:52
Veel geluk met je man :heart:

Wat lief dat je dat zegt Mimali. Maar het is inderdaad heel normaal en herkenbaar, zou niet goed zijn als je altijd maar non stop blijft daten haha. Klinkt écht heel goed bij jou, heel fijn :-D
Nee een adempauze is zeker niet verkeerd, geeft(letterlijk)weer even wat lucht en je kan er weer wat luchtiger naar kijken wellicht..
MissUnderstood schreef:
11-08-2025 11:16
Neuh, "in beeld" zou een erg groot woord zijn. Met de leuke man die 3 weken in het buitenland zat heb ik voor komend weekend afgesproken. Tussendoor wordt er eigenlijk niet geappt; ik vraag me nog steeds af of ik gewoon in de friendzone belandde tijdens die rommelige date, maar ik merk eerlijk gezegd zelf ook dat ik mijn interesse wat verloren heb.

En dan was er die leuke man waarvoor ik 0 aantrekkingskracht voelde. Hij heeft mij voor een of ander evenement uitgenodigd in september :-). Heb eigenlijk wel besloten met hem niet verder te daten, want ik geloof dat die aantrekkingskracht er wat mij betreft ook echt 100% niet gaat komen.

Jouw berichten vind ik zo leuk om te lezen! En al sprake van liefde; wat heerlijk! :cheer2:

Het lijkt me wel leuk als je bij de tweede date met hem aan je (onbedoelde) nonchalante imago vast zou blijven houden, dus lekker zelfverzekerd en bewust wat underdressed. Misschien prikkelt hem dat om wat beter zijn best te doen? En anders ook prima, toch?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven