Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
donderdag 14 augustus 2025 om 07:33
Klopt, zo voel ik het ook.
Details heb ik privé gestuurd
donderdag 14 augustus 2025 om 08:59
Is dat die man met die tong foto's? Die je op een datingsite had ontmoet en in de buurt bleek te wonen?Lemon_Pledge schreef: ↑14-08-2025 06:25Ik heb onverwacht toch afgesproken met de man uit de buurt. We kwamen elkaar tegen en hebben ruim een uur samen geklets en uiteindelijk ook nummers uitgewisseld en hij gaat binnenkort voor me koken.
Ik ben alleen van andere dates gewend dat er tussendoor ook veel contact is, en dat de man initiatief neemt en dan is dus nu niet het geval.
(Na de date even een "was leuk, heb nu al zin in de volgende date blabla)
Weet even niet wat ik daar nou mee moet.
We hebben ook nog geen concrete datum afgesproken voor het vervolg. Heel apart weer
donderdag 14 augustus 2025 om 09:06
Ja, zo zou ik dat ook doen.Attraverso schreef: ↑13-08-2025 20:24Ik zie hoe het voelt en zit ik duidelijk in de friendszone dan date ik idd verder...
Komend weekend heb ik een 2e date met die man die ik leuk vond (de rommelige date, zakmaarzeggen). Mijn enthousiasme is wat gezakt overigens, hij nam inderdaad -zoals hij beloofde- contact op na zijn trip en vroeg me een datum te prikken. Daarna vroeg-ie me een tijdstip en plaats te noemen (we wonen niet in dezelfde steden). Nu kan dit ook hoffelijk bedoeld zijn, maar ik merk dat ik wat geirriteerd ben: is dit weer zo'n initiatiefloze man die mij de kar laat trekken? Daar heb ik geen zin meer in. Eens even aankijken maar.
donderdag 14 augustus 2025 om 09:07
Pbtje gelezen en eentje terug .
donderdag 14 augustus 2025 om 09:20
Pfff.. vreselijk onaantrekkelijk. Wees idd een beetje een vent en organiseer die date. Dit zou voor mij ook te passief zijn. Ik zou zeggen: ik ben benieuwd naar jouw ideeën en leg het graag bij jou neer. Zoiets.MissUnderstood schreef: ↑14-08-2025 09:06Ja, zo zou ik dat ook doen.
Komend weekend heb ik een 2e date met die man die ik leuk vond (de rommelige date, zakmaarzeggen). Mijn enthousiasme is wat gezakt overigens, hij nam inderdaad -zoals hij beloofde- contact op na zijn trip en vroeg me een datum te prikken. Daarna vroeg-ie me een tijdstip en plaats te noemen (we wonen niet in dezelfde steden). Nu kan dit ook hoffelijk bedoeld zijn, maar ik merk dat ik wat geirriteerd ben: is dit weer zo'n initiatiefloze man die mij de kar laat trekken? Daar heb ik geen zin meer in. Eens even aankijken maar.
donderdag 14 augustus 2025 om 09:33
Marathonloopster schreef: ↑14-08-2025 09:20Pfff.. vreselijk onaantrekkelijk. Wees idd een beetje een vent en organiseer die date. Dit zou voor mij ook te passief zijn. Ik zou zeggen: ik ben benieuwd naar jouw ideeën en leg het graag bij jou neer. Zoiets.
Ja, dat had ik eigenlijk moeten zeggen. In plaats daarvan heb ik een terrasje in mijn woonplaats voorgesteld, want ik heb geen zin om te reizen hiervoor. Ik wilde het niet gelijk afkappen dus ik ga wel, maar deze passiviteit is echt een afknapper.
donderdag 14 augustus 2025 om 09:35
Wat stom Eekhoorntje! Misschien is het inderdaad zo wat anderen ook zeggen dat er iemand tussen is gekomen, hoeft niet natuurlijk.. maar het is wel gek dat hij ineens niet meer reageert. Ik zou er in ieder geval nog een appje achteraan gooien zo van 'Gaat het nog door', iets in die richting.
Hahah dat is echt niet fijn Plastics! Ik heb een vriend en die vind ook heel veel niet lekker, dat gaat zelfs zo ver dat hij de stukken groente in eten vaak ook te groot vind. Ik vraag wel eens of ik het voor hem moet pureren als we een keer samen eten
Vind ik ook een afknapper hoor! Maar wat super goed van je dat je het gewoon hebt gedaan!
Leuk dat je weer contact hebt met motorman Attraverso! En maar even zien waar het heen gaat
Stoer dat je een onverwachte date had Lemon! Ik snap wel dat het lastig is als er weinig contact is, vind ik zelf ook niet fijn maar zou het gewoon even afwachten.
Hmm dat zou ik ook wel irritant vinden Miss.. Maar misschien wordt het wel rete gezellig!
Hahah dat is echt niet fijn Plastics! Ik heb een vriend en die vind ook heel veel niet lekker, dat gaat zelfs zo ver dat hij de stukken groente in eten vaak ook te groot vind. Ik vraag wel eens of ik het voor hem moet pureren als we een keer samen eten

Leuk dat je weer contact hebt met motorman Attraverso! En maar even zien waar het heen gaat

Stoer dat je een onverwachte date had Lemon! Ik snap wel dat het lastig is als er weinig contact is, vind ik zelf ook niet fijn maar zou het gewoon even afwachten.
Hmm dat zou ik ook wel irritant vinden Miss.. Maar misschien wordt het wel rete gezellig!
donderdag 14 augustus 2025 om 09:43
Eens.Eekhoorntje schreef: ↑14-08-2025 09:38Ik zou het hem ook niet kwalijk nemen. Kan zijn dat hij gewoon vriendelijk wil zijn en zich naar jou wil schikken. Als we om dit soort dingen mannen al gaan beoordelen.
donderdag 14 augustus 2025 om 09:45
Nou inderdaad. Misschien heeft ie van zijn vorige dates wel gehoord dat hij te dominant was, weet jij veel. Denkt ie het nu beter te doen.Attraverso schreef: ↑14-08-2025 09:34Mijn eerste gedachte, niet kwalijk nemeneen man kan het ook nooit goed doen...
donderdag 14 augustus 2025 om 10:21
Dankje en ja ik ben daar gewoon erg Italiaans in hahaha, maar goed dat zijn ook mijn roots en dat zoek ik ook wel in een man. Mijn ex had dat en ik merk dat ik dat ontzettend aantrekkelijk vind. Ik ga over 2wkn op vakantie in Italie, ga ik daar eens rondsnuffelen en de mannen goed bekijkenAttraverso schreef: ↑13-08-2025 18:56Heel goed bezig Plastics! Ik doe ook zo'n dingen en in het begin is het een beetje eng maar wanneer je je ergens niet op je gemak voelt kan je gewoon weg. Dat maakt het makkelijker...
Italianen staan idd gekend voor hun stijl en klasse!

donderdag 14 augustus 2025 om 10:27
Nee, ik ben zijn eerste date na een huwelijk van 35 jaar. Ik vermoed dat de man gewoon niet weet hoe het werkt en dat neem ik hem dan natuurlijk niet kwalijk. Maar als het inderdaad een gebrek aan initiatief is, dan knap ik daar wel op af.
Overigens zei hij tijdens onze eerste date dat hij een volgende date zou regelen met een bepaalde activiteit die we allebei leuk bleken te vinden. Dus dat hij nu zo makkelijk zegt dat ik de date even moet regelen, vond ik best gek.
Maar goed, ik kijk het even aan.
donderdag 14 augustus 2025 om 11:17
Ik snap wel wat je bedoelt, ik zou zelf op een gegeven moment er ook op afknappen. Is nu afwachten en kijken hoe het gaat wordenMissUnderstood schreef: ↑14-08-2025 10:27Nee, ik ben zijn eerste date na een huwelijk van 35 jaar. Ik vermoed dat de man gewoon niet weet hoe het werkt en dat neem ik hem dan natuurlijk niet kwalijk. Maar als het inderdaad een gebrek aan initiatief is, dan knap ik daar wel op af.
Overigens zei hij tijdens onze eerste date dat hij een volgende date zou regelen met een bepaalde activiteit die we allebei leuk bleken te vinden. Dus dat hij nu zo makkelijk zegt dat ik de date even moet regelen, vond ik best gek.
Maar goed, ik kijk het even aan.

donderdag 14 augustus 2025 om 12:18
Hij heeft je toch al gefriendzoned? Of was dit niet die man die alles leuk vond, maar "het" niet voelde?Attraverso schreef: ↑13-08-2025 20:24Ik zie hoe het voelt en zit ik duidelijk in de friendszone dan date ik idd verder...
donderdag 14 augustus 2025 om 13:13
RedRoseThorn schreef: ↑14-08-2025 10:13Mijn vriend wilde ook niet te assertief overkomen in het begin. Hij wilde absoluut niet over grenzen gaan en liet mij dus ook voornamelijk de dates verzinnen en bepalen. Zou het dus ook niet meteen afschieten.
Ga je over grenzen heen als je leuke date voorstellen doet?
donderdag 14 augustus 2025 om 13:40
Dat kan toch. Afspreken in woonplaats iemand toch niet prettig vinden, of een date die nogal fysiek is. Ver moeten reizen of laat afspreken.Marathonloopster schreef: ↑14-08-2025 13:13Ga je over grenzen heen als je leuke date voorstellen doet?
Over grenzen gaan is misschien niet de goede bewoording. Er was in ieder geval de bedoeling om me op geen manier in verlegenheid te brengen of me niet op mijn gemak te stellen
donderdag 14 augustus 2025 om 13:51
Ik snap wel wat jij bedoelt, ik heb een tijdje met iemand geappt en die wilde voor de 1e date afspreken thuis. Nee doe ik niet...ik ga niet als vrouw zijnde een stuk rijden (was 30min rijden) om dan maar gelijk bij iemand op de bank te zitten. Hij ging van alles erbij verzinnen (smoesjes) waarom hij niet in het openbaar eerst wilde afspreken....ja dan niet. Ik blijft bij deze grens en ga niet die grens over...RedRoseThorn schreef: ↑14-08-2025 13:40Dat kan toch. Afspreken in woonplaats iemand toch niet prettig vinden, of een date die nogal fysiek is. Ver moeten reizen of laat afspreken.
Over grenzen gaan is misschien niet de goede bewoording. Er was in ieder geval de bedoeling om me op geen manier in verlegenheid te brengen of me niet op mijn gemak te stellen
donderdag 14 augustus 2025 om 14:12
Sommige mensen denken nogal zwart-wit. Ik heb ook al mannen gefriendzoned omdat ze verder zaten met hun gevoel dan ik terwijl ik er eigenlijk nog wat tijd wou voor nemen. Het is zelfs een paar keer voorgevallen dat ik dan achteraf spijt van had én nog contact opgenomen heb.
Ik was aanwezig op die derde date. Ik heb gemerkt hoe hij zich gedroeg, hoe hij zelf al voorstellen deed voor in de toekomst, wat zijn bedoeling is van daten, niet vriendinnen maken maar een partner vinden... Merk ik dat er niet meer in zit dan is dat zo en heb ik leuk gezelschap gehad. Ik hou niet van 'what if'. Ik heb voor mezelf de juiste beslissing genomen en denk niet altijd zo zwart-wit.
donderdag 14 augustus 2025 om 15:43
Stel dat hij iets had voorgesteld waar je wel voor had moeten reizen was het ook weer niet goed geweest.. dus niet te streng zijn voor die man..MissUnderstood schreef: ↑14-08-2025 09:33Ja, dat had ik eigenlijk moeten zeggen. In plaats daarvan heb ik een terrasje in mijn woonplaats voorgesteld, want ik heb geen zin om te reizen hiervoor. Ik wilde het niet gelijk afkappen dus ik ga wel, maar deze passiviteit is echt een afknapper.
Het is van beide kanten altijd aftasten waar je goed aan doet.
Enne we leven in 2025 hé
donderdag 14 augustus 2025 om 17:12
Ik help het je hopen!Attraverso schreef: ↑14-08-2025 14:12Sommige mensen denken nogal zwart-wit. Ik heb ook al mannen gefriendzoned omdat ze verder zaten met hun gevoel dan ik terwijl ik er eigenlijk nog wat tijd wou voor nemen. Het is zelfs een paar keer voorgevallen dat ik dan achteraf spijt van had én nog contact opgenomen heb.
Ik was aanwezig op die derde date. Ik heb gemerkt hoe hij zich gedroeg, hoe hij zelf al voorstellen deed voor in de toekomst, wat zijn bedoeling is van daten, niet vriendinnen maken maar een partner vinden... Merk ik dat er niet meer in zit dan is dat zo en heb ik leuk gezelschap gehad. Ik hou niet van 'what if'. Ik heb voor mezelf de juiste beslissing genomen en denk niet altijd zo zwart-wit.
donderdag 14 augustus 2025 om 19:55
Dat we in 2025 leven is mij niet ontgaan, hoor. Dat ik minder enthousiast was en daarom ook niet zo'n zin had om te moeten reizen, was een gevolg van die lauwe actie "zeg jij maar plaats en tijd". Ik heb het gevoel dat ik hem leuker vind dan hij mij, en dan ga ik er niet al te veel moeite voor doen. Het is graag of niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in