Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
MissUnderstood schreef:
14-08-2025 19:55
Dat we in 2025 leven is mij niet ontgaan, hoor. Dat ik minder enthousiast was en daarom ook niet zo'n zin had om te moeten reizen, was een gevolg van die lauwe actie "zeg jij maar plaats en tijd". Ik heb het gevoel dat ik hem leuker vind dan hij mij, en dan ga ik er niet al te veel moeite voor doen. Het is graag of niet.
Hij heeft toch zoals beloofd meteen na thuiskomst contact met jou opgenomen en wil meteen terug een date plannen? Wat is er lauw aan 'zeg jij maar plaats en tijd'? Hij zal dat in een bericht gezet hebben dus hoezo weet jij dat dat een lauwe reactie was. Heeft hij er 🙄 of zo bij gezet? Hij laat jou gewoon helemaal beslissen waar en wanneer, wil zich naar jou schikken en maar goed ook want jij wil geen moeite doen.
Die 'graag of niet' moet enkel van zijn kant komen?
apppie schreef:
14-08-2025 17:12
Ik help het je hopen!
Dank je. Ik heb geen verwachtingen hoor. Maar wel een klein beetje hoop. 50/50.
Attraverso schreef:
14-08-2025 20:42
Snap ik. Ik hoop dat jullie in elk geval een heel leuk uitje zullen hebben en dat je een beetje vlot duidelijkheid krijgt :)
MissUnderstood, het is idd wel lastig te bepalen op basis van een paar berichtjes, wat erachter zit. In elk geval leuk dat jullie weer afspreken, ben benieuwd!
Attraverso schreef:
14-08-2025 20:42

Wanneer is jullie date?
Ik heb mijn date helaas gedag gezegd. Vind het erg jammer, want ik vond het elke keer wel fijn om hem te zien. Gelukkig reageerde hij heel goed en hebben we het netjes kunnen afsluiten.
Peertje, heb jij werkman/collega nog een appje gestuurd?

Ik had al gelezen dat je niet fijn in je vel zat.. hopelijk gaat het wat beter..

Ik ben namelijk zo nieuwsgierig, hoe het afloopt ☺️
MissUnderstood schreef:
Dat we in 2025 leven is mij niet ontgaan, hoor. Dat ik minder enthousiast was en daarom ook niet zo'n zin had om te moeten reizen, was een gevolg van die lauwe actie "zeg jij maar plaats en tijd". Ik heb het gevoel dat ik hem leuker vind dan hij mij, en dan ga ik er niet al te veel moeite voor doen. Het is graag of niet.

Je hoeft je gevoel niet te negeren he. "Zeg maar plaats en tijd" komt bij mij ook wat lui over, alsof hij niet zoveel zin heeft om die moeite te doen om een leuke date te verzinnen. Noem mij ouderwets, maar ik vind het toch wel aan de man om de eerste paar dates de leiding te nemen en de dame het hof te maken. Dus gewoon net wat meer die moeite te doen.

Ik zou er ook wel klaar mee zijn, maar als je het tóch een kans wil geven, zeg maar gewoon een plaats en tijd en ga er heen en trek dan gewoon je conclusie.
Siep schreef:
14-08-2025 21:12
Peertje, heb jij werkman/collega nog een appje gestuurd?

Ik had al gelezen dat je niet fijn in je vel zat.. hopelijk gaat het wat beter..

Ik ben namelijk zo nieuwsgierig, hoe het afloopt ☺️
Wat ontzettend leuk en lief dat je er aan hebt gedacht en ernaar vraagt!

Nee, geen appje gestuurd. Er is hier best eea gebeurd en mijn hoofd stond compleet ergens anders.
Maar ik ga zaterdag naar huis en hij is ergens eind augustus weer terug.
Kriebels zijn gezakt/weg, wat ik uiteraard al wist dat dat zou gaan gebeuren natuurlijk. Maar we gaan elkaar vanaf eind augustus natuurlijk zeer regelmatig zien.

Hoe is het met jou/,jullie?
Idd_ schreef:
14-08-2025 21:01
Wanneer is jullie date?
Een date zou ik het niet noemen.
Komend weekend.
apppie schreef:
14-08-2025 17:12
Ik help het je hopen!
Wat help je te hopen? Ze schrijft toch dat ze de man leuk genoeg vindt om nog eens af te spreken en mocht het niets serieus worden dat ze dan gewoon van het gezelschap en het plezier van het moment geniet.
MissUnderstood schreef:
Ik geef je groot gelijk dat je hebt voorgesteld een terras in jouw woonplaats.
Is een heel andere en ideale situatie om iemand tegen te komen he Peertjes. Jullie zien elkaar sowieso terug zonder 'druk'.

Hopelijk valt gauw alles terug in de plooi en kan je morgen toch nog wat genieten.
Idd_ schreef:
14-08-2025 21:09
Ik heb mijn date helaas gedag gezegd. Vind het erg jammer, want ik vond het elke keer wel fijn om hem te zien. Gelukkig reageerde hij heel goed en hebben we het netjes kunnen afsluiten.
Goed dat je jezelf bent trouw gebleven. Je had hem enkel valse hoop gegeven en zachte heelmeesters...
Idd_ schreef:
14-08-2025 21:09
Is er dan toch nog een date gekomen en heb je het dan besloten idd?
Attraverso schreef:
14-08-2025 21:55
Is een heel andere en ideale situatie om iemand tegen te komen he Peertjes. Jullie zien elkaar sowieso terug zonder 'druk'.

Hopelijk valt gauw alles terug in de plooi en kan je morgen toch nog wat genieten.
Ja, morgen zeker even genieten, eindelijk! En wie weet stuur ik hem dan iets en anders zie ik het na deze vakantie periode wel. Net wat je schrijft al: we gaan elkaar weer zien en dan ga ik het gewoon weer relaxed aan. Komt dat gevoel weer terug, dan ga ik er zeker iets mee doen en ga ik zo'n leuke vent niet zomaar laten schieten 😏
Mooi vooruitzicht! Ik duim alvast voor jou👍
Peertjes schreef:
14-08-2025 21:56
Goed dat je jezelf bent trouw gebleven. Je had hem enkel valse hoop gegeven en zachte heelmeesters...

Ja dat was het lastige, geen valse hoop willen geven, maar mijzelf ook de tijd willen gunnen omdat het misschien nog kon groeien. Maar ik denk ook dat dit het juiste is, al voelt het even rot.
Fijn dat je nog even kunt genieten Peertjes.
Idd_ schreef:
14-08-2025 22:10
Ja dat was het lastige, geen valse hoop willen geven, maar mijzelf ook de tijd willen gunnen omdat het misschien nog kon groeien. Maar ik denk ook dat dit het juiste is, al voelt het even rot.
Helemaal normaal. Wie weet ga je de komende dagen zelfs nog twijfelen...
Zal eventjes tijd nodig hebben... steeds weer al die emoties moeten doorstaan, moeilijk.
Idd_ schreef:
14-08-2025 22:10
Ik begrijp het helemaal. Heb dit ook met een man gehad, maar toch uiteindelijk te lang laten voortduren. Ik twijfelde zelf steeds en wilde het ook écht een kans geven.
Dus ik begrijp wel hoe dat voelt en vind het dus ook goed van je dat je toch de zure appel hebt doorgebeten ondanks dat het rot voelt.
Dank jullie. Ja het is wat he, dat daten en al die emoties die erbij kunnen komen kijken. Wat ik nu ook jammer vind is dat hij wel echt into me lijkt te zijn. Helaas blijft mijn gevoel stagneren.
Ik denk dat je het prima hebt aangepakt Idd! Je hebt hem meer dan 1 x gezien en als het gevoel dan niet anders wordt is het duidelijk. Als je dit had gedaan na 1 x was je ms blijven twijfelen. Het is gewoon jammer dat er bij jou niets meer inzat, en dat is ms even teleurstelling, maar kom je vast snel overheen, denk ik.

Leuk Attraverso, wie weet wat ervan komt. Ben wel benieuwd wat er in hem is omgegaan om toch weer contact met je op te nemen en je te willen ontmoeten. Ms had hij even koudwatervrees.. .ik was het ook aangegaan als ik jou was, gewoon weten wat er wel/ niet in het vat zit.
Peertjes, hoop dat laatste week vakantie weer wat leuker is!
En als je niet de enorme behoefte voelt, snap ik heel goed dat je geen bericht oid hebt gestuurd. Nu maar kijken hoe het gaat als je thuis bent. Vermoed dat je hem nog wel leuk gaat vinden maar het nu door wat dingen even in de ‘wacht’ staat.

Miss Understood, ben benieuwd! Je weet nooit hoe en of het weer oplaait tussen jullie, en iig wel leuk dat hij het initiatief heeft genomen. En een makkelijke date voor je, vlakbij, je hebt op die manier niet heel veel te verliezen.

Mus, jammer! Hoop dat je nog eens een update komt geven.
@Emmely, dank je wel. Heb veel gewandeld en gelezen en ook veel nagedacht. Misschien was het wel even goed. Vandaag nog weer een dagje varen, word ik altijd blij van.
Ik denk het ook dat het gevoel weer terugkomt zodra ik hem zie, dus dat gaat dan nog een uitdaging worden.
MissUnderstood: Ik snap je reactie maar hij heeft wel de moeite gedaan om je na zijn vakantie te appen. Ik heb ook eens gehad dat ik een ontzettende leuke dat heb gehad. Hij beloofde dat we na mijn vakantie gingen afspreken, ik hield contact en hij heeft me geghost en geblokt. Totaal géén weet waarom....ben dan zo n vent om te zetten waarom je niet meer wilt. (had nota bene 2 dochtertjes....leuk voorbeeld ben je dan!!).

Echter had ik wel het zelfde gedaan als jij, gewoon in mijn woonplaats afgesproken en wie weet wordt het toch weer gezellig en komt hij met een vervolg date idee.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven