Welke droombestemming wordt het?
zondag 17 augustus 2025 om 11:43
Ha dames (en een enkele heer),
Zouden jullie met mij willen meedenken, ik heb namelijk een beetje keuzestress en ik denk dat jullie met al jullie ervaring me wel kunnen helpen.
Eind oktober willen mijn partner en ik graag op vakantie, we twijfelen ontzettend tussen een aantal bestemmingen en staan ook open voor iets wat nu niet op het lijstje staat. We hebben niet vaak vrij en willen totaal ontzorgd worden. Alhoewel een beetje paar keer rondtoeren op een scooter ons ook wel geinig lijkt.
Wat zoeken we?
- budget: rond de €7000 totaal voor een dag of 8/9
- vliegduur liefst niet meer dan 15u.
- paradijselijk (Malediven, Zanzibar, Seychellen, Thailand?)
- regenseizoen?
- luxe, wat privacy zou fijn zijn.
- all inclusive, maar evt alleen ontbijt ook prima in een land als Thailand.
- relaxen, maar ook mogelijkheid tot excursies.
Ik heb een beetje keuzestress, snap dat dit ook een luxeprobleem is, maar fijn als jullie willen meedenken.
Dankjewel alvast!
Zouden jullie met mij willen meedenken, ik heb namelijk een beetje keuzestress en ik denk dat jullie met al jullie ervaring me wel kunnen helpen.
Eind oktober willen mijn partner en ik graag op vakantie, we twijfelen ontzettend tussen een aantal bestemmingen en staan ook open voor iets wat nu niet op het lijstje staat. We hebben niet vaak vrij en willen totaal ontzorgd worden. Alhoewel een beetje paar keer rondtoeren op een scooter ons ook wel geinig lijkt.
Wat zoeken we?
- budget: rond de €7000 totaal voor een dag of 8/9
- vliegduur liefst niet meer dan 15u.
- paradijselijk (Malediven, Zanzibar, Seychellen, Thailand?)
- regenseizoen?
- luxe, wat privacy zou fijn zijn.
- all inclusive, maar evt alleen ontbijt ook prima in een land als Thailand.
- relaxen, maar ook mogelijkheid tot excursies.
Ik heb een beetje keuzestress, snap dat dit ook een luxeprobleem is, maar fijn als jullie willen meedenken.
Dankjewel alvast!

vivadame89 wijzigde dit bericht op 17-08-2025 12:09
0.46% gewijzigd
zondag 17 augustus 2025 om 11:53
Natuurlijk wel, voor 9 dagen. Je kunt dan heel goed naar bijv Sultan Sands op Zanzibar en dan heb je nog budget voor excursies ook. Volgens mij willen ze niet rondtrekken, alleen 9 dagen op een mooie plek verblijven.
Ik noem even deze omdat ik de andere bestemmingen niet uit eigen ervaring ken.
zondag 17 augustus 2025 om 12:04
zondag 17 augustus 2025 om 13:32
zondag 17 augustus 2025 om 13:33
Misschien die bestemmingen wel. Maledieven wordt wellicht wat krap. Alles is zooo ongelofelijk duur geworden qua reizen.KamilleT schreef: ↑17-08-2025 11:53Natuurlijk wel, voor 9 dagen. Je kunt dan heel goed naar bijv Sultan Sands op Zanzibar en dan heb je nog budget voor excursies ook. Volgens mij willen ze niet rondtrekken, alleen 9 dagen op een mooie plek verblijven.
Ik noem even deze omdat ik de andere bestemmingen niet uit eigen ervaring ken.
zondag 17 augustus 2025 om 13:44
zondag 17 augustus 2025 om 13:45
zondag 17 augustus 2025 om 13:48
Dan heb je daar verder echt niets als je het water niet op/in kunt of kunt luieren onder een palmboom.. In de periode half april tot half december komen er tropische cyclonen voor in de Indische Oceaan. Die kunnen richting (een deel van) de Malediven trekken. Zware regenval, harde wind en hoge golven kunnen dan voorkomen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 17 augustus 2025 om 14:06
blijfgewoonbianca schreef: ↑17-08-2025 13:45Oktober op de Malediven zou ik niet doen. Zo jammer als je daar wegregent.
Je vliegt in 14 uur naar Male, maar dan moet je nog met een watervliegtuig naar je eindbestemming.
TO wil juist graag regen
zondag 17 augustus 2025 om 14:10
zondag 17 augustus 2025 om 14:11
Als dat soort bestemmingen laag geprijsd zijn weet je dat het het “ verkeerde “ seizoen is. Ik heb een vriendin die dan heel triomfantelijk doet want zij kan wel dat soort bestemmingen vinden voor een betaalbaarder prijs dan wij, maar dan vergeet ze altijd even te Googlen op het klimaat.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 17 augustus 2025 om 15:08
Ik reageerde alleen op het feit dat 7.000 voor de Malediven te krap zou zijn. TO wil zelf eind oktober.blijfgewoonbianca schreef: ↑17-08-2025 14:11Als dat soort bestemmingen laag geprijsd zijn weet je dat het het “ verkeerde “ seizoen is. Ik heb een vriendin die dan heel triomfantelijk doet want zij kan wel dat soort bestemmingen vinden voor een betaalbaarder prijs dan wij, maar dan vergeet ze altijd even te Googlen op het klimaat.![]()
In die periode kun je dus wel met dat budget naar de Malediven. Ik zeg nergens dat ik het aan zou raden, ook doe ik nergens triomfantelijk.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in