Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Peertjes schreef:
19-08-2025 14:10
Nee, ik heb absoluut niet de behoefte emoties rondom wereldproblemen met een date te delen.

Thuis bespreken we deze onderwerpen wel en soms ontstaat er een discussie, is er ruimte voor het delen van zorgen etc.
Ik vind dat zeker ook belangrijke gespreksonderwerpen.

Politieke voorkeur vind ik in een relatie wel belangrijk, maar daar zit wel rek in om het zo te zeggen.
Een man die racistische uitspraken doet, die homoseksualiteit afkeurt of vergelijkbaar die mag mijn tafel verlaten.

Die date die graag met zijn geld strooide daar zat ik eens naast in de auto. Zegt hij ineens dat hij even de lampen aan moet zetten. Ik begreep hem niet. Toen zei hij dat het een geintje was. Maar ik snapte het hele geintje ook helemaal niet. Ook niet toen hij vroeg of ik die vrouw niet had gezien die langsreed en ja, die had ik gezien. Nog snapte ik het niet.
Die vrouw had een donkere huidskleur zei hij toen beschamend.
Ik was gewoon verbijsterd en dat had hij dus duidelijk wel gemerkt aan mijn reactie.
Dat soort mannen filteren zichzelf snel uit, dat scheelt.

Oh wat erg. Idd, dat soort mensen met zulke uitspraken filteren zichzelf er wel uit.
Peertjes schreef:

Die date die graag met zijn geld strooide daar zat ik eens naast in de auto. Zegt hij ineens dat hij even de lampen aan moet zetten. Ik begreep hem niet. Toen zei hij dat het een geintje was. Maar ik snapte het hele geintje ook helemaal niet. Ook niet toen hij vroeg of ik die vrouw niet had gezien die langsreed en ja, die had ik gezien. Nog snapte ik het niet.

Wat erg!

Wel fijn dat je ook gelijk van deze man zijn ware kleuren kon zien.
Peertjes schreef:
Nee, ik heb absoluut niet de behoefte emoties rondom wereldproblemen met een date te delen.

Thuis bespreken we deze onderwerpen wel en soms ontstaat er een discussie, is er ruimte voor het delen van zorgen etc.
Ik vind dat zeker ook belangrijke gespreksonderwerpen.

Politieke voorkeur vind ik in een relatie wel belangrijk, maar daar zit wel rek in om het zo te zeggen.
Een man die racistische uitspraken doet, die homoseksualiteit afkeurt of vergelijkbaar die mag mijn tafel verlaten.

Ik was gewoon verbijsterd en dat had hij dus duidelijk wel gemerkt aan mijn reactie.
Dat soort mannen filteren zichzelf snel uit, dat scheelt.
Omg...nee dat vind ik gewoon echt niet kunnen.....
Vaak vragen ze wel op dates wat ik bijv. echt niet vind kunnen en dat zeg ik wel vaak al dat ik echt een hekel heb om mensen te vooroordelen op uiterlijk bijv. als iemand gezetter is en dat ze daar dan grapjes of afkeurend over gaan zitten doen. Ik kan dat heel slecht hebben....laat mensen gewoon in hun waarde, je weet niet waarom iemand zo of zus is.

Over wereld dingen enz....nee sorry dat houdt mij zo weinig bezig. Echter heb ik het zelfde wel als jij....politiek gezien zelfde kant een beetje gaan en racistisch zoals homoseksualiteit ect....nope...daar is de deur. Ik heb homoseksuele vrienden.....en ben super blij om ze te hebben.
Ja politiek gezien zeker ook, al zit daar bij mij ook wel wat breedte in, maar zoals jij vertelt, Peertje, zo’n man is idd gelijk een no go.
Plastics, sorry, hoop dat het een beetje gaat? Goed dat je ruimte neemt. Ben wsl in de war met iemand anders, Lemon?
MissUnderstood schreef:
19-08-2025 14:28
Wat erg!

Wel fijn dat je ook gelijk van deze man zijn ware kleuren kon zien.
Ja, vréselijk toch!

Maar inderdaad ook de profielen met anti vaxx etc..

Diezelfde man die moest ook iedere poep en scheet op zijn Facebook delen. Privacy van anderen, van je kinderen, gevaren online.. alsof hij water zag branden.

Deze man moest inderdaad wel een lampje gaan aanzetten, maar dat had niets met de voorbijganger van destijds te maken 🤣
Plasticss schreef:
19-08-2025 13:23
Uh? ik heb nu momenteel niemand waarmee ik date...ja Lassie heb ik even weer gezien (was echt weken geleden alweer) maar die heeft een auto en is niet ziek? Ik denk dat je me verward met één van de andere hahaha.

Voor mij is daten even nu not-done....ik kan dat er echt niet bij hebben...gisteren EMDR therapie gehad...ik was en ben kapot. Voel me zo moe alsof ik de griep heb. Voor de rest wel een opluchting....over 4 weken weer.
Ze was idd in de war met Lemon_Pledge.

Verstandig om niet te daten nu. EMDR therapie is hard werken, gun jezelf de rust en de tijd.
Ik ga niet veel praten over politiek maar je merkt toch wel vanzelf hoe iemand over bepaalde dingen denkt. Er mag wat verschil zijn maar niet extreem.

Plasticss succes met de therapie!
Ik vind het belangrijk dat maatschappelijke en politieke standpunten niet haaks op elkaar staan, maar ze hoeven ook niet helemaal gelijk te zijn.

Tijdens corona sprak ik af met een man die steeds extremer werd over dat onderwerp. Toen hij mij ervan probeerde te overtuigen dat alle mensen zonder vaccin in een kamp moesten worden gestopt, was ik er wel klaar mee 😅
Als ik online zou daten, zou ik iedereen die zo fanatiek is dat maatschappelijke en politieke standpunten prominent in het profiel moeten worden genoemd, skippen - van antivaxxer tot Palestijns vlaggetje (gebeurt dat laatste op de apps, eigenlijk?).
Ik vraag politieke voorkeur ook van tevoren uit, sinds ik aan tafel kwam te zitten met een pvv'er. Zo zonde van mijn tijd!

Dat iemand op bepaalde punten een andere mening heeft, dat kan. Je hoeft echt niet per se op 'mijn' partij te stemmen. Maar ik heb wel grenzen.
Geen wappies en ook geen mensen die goedpraten wat er in momenteel Gaza gebeurt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven