Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
woensdag 20 augustus 2025 om 13:27
Oh lekker dan. Oplichting denk ik.Lucy schreef: ↑19-08-2025 18:05Ik heb net een advertentie van een stoel (van een ontwerper) op marktplaats gezet.
Zijn mijn foto's gejat door een of andere vage vrouw die mijn stoel te koop zet voor 150 euro minder? Wat is dat voor raars en vaags?
(Heb nogal opvallende vloerbedekking, daarom viel het me op dat de stoel langs kwam..)
Even melden bij marktplaats.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 20 augustus 2025 om 16:19
Gewoon lekker dragen wat je leuk vind! Laat de rest maar gewoon kletsen! Dat gaat hun niets aan.Kitty-Casper schreef: ↑19-08-2025 18:42Waarom zijn sommige mensen zo oordelend en veroordelend? En waarom hebben mensen altijd meteen een mening klaar over mijn kleding, terwijl IK het moet dragen en niet zij? Ik hoop dat mensen in de toekomst elkaar wat meer in hun waarde laten.![]()

Je pense donc je suis
woensdag 20 augustus 2025 om 16:20
Wat brutaal! Ik zou het zeker melden.Lucy schreef: ↑19-08-2025 18:05Ik heb net een advertentie van een stoel (van een ontwerper) op marktplaats gezet.
Zijn mijn foto's gejat door een of andere vage vrouw die mijn stoel te koop zet voor 150 euro minder? Wat is dat voor raars en vaags?
(Heb nogal opvallende vloerbedekking, daarom viel het me op dat de stoel langs kwam..)
Je pense donc je suis
donderdag 21 augustus 2025 om 11:34
Het is nu al de zoveelste keer, wanneer ik een instantie bel, dat ik een vrouw aan de lijn krijg met dezelfde naam als mijn kitten 
Ik moet me zo inhouden om niet te zeggen 'leuk zo heet mijn kat ook'.
Het is niet eens een super populaire naam en mijn kitten is een hij (nog wel).

Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
donderdag 21 augustus 2025 om 12:04
"O, wat leuk. Zo heet mijn gecastreerde kat ook!"Henk-und-Roelie schreef: ↑21-08-2025 11:34Het is nu al de zoveelste keer, wanneer ik een instantie bel, dat ik een vrouw aan de lijn krijg met dezelfde naam als mijn kitten
Neh, doe inderdaad maar niet.

sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 21-08-2025 12:07
Reden: tikfout
Reden: tikfout
0.11% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
donderdag 21 augustus 2025 om 12:11
Sabeltandcavia schreef: ↑21-08-2025 12:04"O, wat leuk. Zo heet mijn gecastreerde kat ook!"
Neh, doe inderdaad maar niet.![]()

Ongecastreerd, over, ongeveer, een maandje gaat hij onder het mes (zielig

edit: eigenlijk ben ik best wel jaloers op die naam, ik zou willen dat ik zo heette.
Night after night who treats you right
donderdag 21 augustus 2025 om 14:04

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in