Adventskalenders 2025

25-08-2025 10:31 71 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste adventskalenders zijn alweer te koop of te pre-orderen.
Welke ga jij dit jaar bestellen?
Gewoon _melon met login problemen
Leuk! Ik word altijd zo blij van adventskalenders :)
Vorig jaar had ik die van Rituals, mijn man van Oil and vinagar, zoonlief van de notenshop en andere zoonlief 1 van Stranger things mini funkopops.
Die van Oil and vinegar viel wat tegen. Echt dingen die we niet gebruiken.
Rituals heb ik redelijk opgemaakt. Ik houd apart wat ik niet gebruik en geef dat dan later als cadeautje oid. (Op mijn werk is het de gewoonte een aardigheidje te kopen als iemand weggaat. Nu gebeurt dat regelmatig en dan heb ik vaak al wat staan)
Flashy schreef:
25-08-2025 20:34
Doet het bij mij niet
Bij mij steeds de eerste keer niet en de tweede keer klikken wel. Geen idee waarom.

Maar het is er eentje met madeleines van Maison Colibri.
tonkje schreef:
25-08-2025 18:28
Vorig jaar had ik er eentje van de pindakaaswinkel. Elke dag een minipotje pindakaas met een smaakje ( bv knoflook+gebakken ui, chocola, roze muisjes, karamel zeezout) . Erg leuk en lekker. Ik weet niet of ze hem dit jaar weer hebben, maar anders een aanrader voor wie van avontuurlijke pindakaas houdt.
Dank voor de tip. Ik ga zeker in de gaten houden of ze weer een adventskalender krijgen.

Had vorig jaar een kalender van lookfantastic, maar heb de helft niet gebruikt. Wil dit jaar wel een andere beauty adventskalender.
Drackie schreef:
25-08-2025 21:06
Bij mij steeds de eerste keer niet en de tweede keer klikken wel. Geen idee waarom.

Maar het is er eentje met madeleines van Maison Colibri.
Doet het nu wel, herinner mij hem weer ja. Super leuk.
Graze schreef:
25-08-2025 20:29
Die advent kalender van MyMeusli lijkt me ieder jaar wel wat maar dan denk ik steeds van wat moet ik met zoveel voorraad en ik vind de leukste advent kalenders ook wel erg duur voor wat je daadwerkelijk gebruikt. Ik hoef geen servetten, stickers of kaarsen.
Die heb ik weleens gehad. Vond ook wel erg prijzig, maar dat is dat merk ook. Wel lekker, met zo’n bekertje kun je meerdere keren doen. Alleen wel jammer dat de tht vaak al vrij snel was, een paar maanden later. Stond erop dat het vaak langer goed is, Maarja je betaalt best veel..
Ik zou eerder dan dit kopen. Die adventkalender is 24 bekertjes voor 70 euro. Deze is 12 voor 20 euro.
https://nl.mymuesli.com/2go/probeer-pakket-deluxe
Hoelahoep schreef:
25-08-2025 19:17
Besteld 😅 dank voor de tip.
War kost die kalender van Filsen? Ik kan het op de website/Facebook niet vinden.
Al gevonden in de webshop.
Graze schreef:
25-08-2025 20:29
Die advent kalender van MyMeusli lijkt me ieder jaar wel wat maar dan denk ik steeds van wat moet ik met zoveel voorraad en ik vind de leukste advent kalenders ook wel erg duur voor wat je daadwerkelijk gebruikt. Ik hoef geen servetten, stickers of kaarsen.
Ik heb een keer de duurste gehad en in de praktijk veel toch niet opgegeten. Muesli wel, maar de andere dingen niet.
Moest even graven in het 2024 topic want ik herinnerde me een kalender met madelaines. Site gevonden maar zie nog geen kalenders, dus hopelijk komen die nog!

https://eu.maison-colibri.com/nl/
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ohh die Jan van Haasteren is leuk zeg! Die ga ik bestellen. Die van Mymuesly lijkt me leuk maar erg duur. Ik vind die van Lindt chocola erg lekker 😋
sneeuwvrouw schreef:
25-08-2025 23:05
Ohh die Jan van Haasteren is leuk zeg! Die ga ik bestellen. Die van Mymuesly lijkt me leuk maar erg duur. Ik vind die van Lindt chocola erg lekker 😋
Oh, dan raad ik je aan om naar Duitsland te gaan. Daar breek je je nek over alle Lindt kalenders en andere meuk. Nog een suk goedkoper dan in Nederland ook.
Wintertime16 schreef:
25-08-2025 22:10
Al gevonden in de webshop.
Waar heb je het gevonden? Mij is het nog niet gelukt.

Elk jaar denk ik leuk! En toch doe ik het uiteindelijk niet. Blijft een beetje jammer.
Leuk ik volg :-]
CreaMus schreef:
25-08-2025 18:10
Ik wil sowieso graag die van de Notenshop. Ik heb hier in het forum van vorig jaar goede dingen over gelezen.
Maar ik sluit niet uit dat ik nog wat anders erbij wil..
Die had ik vorig jaar was inderdaad een erg leuke met veel verschillende lekkernijen waaronder een schattig potje met noga. De kalender van Bonne Maman was ook erg leuk en lekker.
joppie wijzigde dit bericht op 26-08-2025 06:52
0.24% gewijzigd
Maar mensen gaan voorbij
Aah gelijk de adventkalender besteld, vorig jaar te laat omdat ik er niet aan gedacht heb.
Dit wordt hem:
https://www.hellobier.nl/bier-adventska ... OIQAvD_BwE

En die van Jan van Haasteren laat ik aan m'n vader bezorgen. Zal hij leuk vinden.
ikbenhetzozat schreef:
25-08-2025 23:11
Oh, dan raad ik je aan om naar Duitsland te gaan. Daar breek je je nek over alle Lindt kalenders en andere meuk. Nog een suk goedkoper dan in Nederland ook.
Ja weet ik, we gaan vaak naar de outlet in Aken 😀😋
Qiya schreef:
26-08-2025 06:50
Aah gelijk de adventkalender besteld, vorig jaar te laat omdat ik er niet aan gedacht heb.
Dit wordt hem:
https://www.hellobier.nl/bier-adventska ... OIQAvD_BwE

En die van Jan van Haasteren laat ik aan m'n vader bezorgen. Zal hij leuk vinden.
Deze is leuk voor mijn vriend. Dank voor de tip.
ikbenhetzozat schreef:
25-08-2025 23:11
Vanaf wanneer zal dat ongeveer zijn? Ik wil in oktober een keer boodschappen doen daar, en hoop dan zeker leuke kalenders te treffen!.
Kiwiiiiii schreef:
25-08-2025 23:30
Waar heb je het gevonden? Mij is het nog niet gelukt.

Elk jaar denk ik leuk! En toch doe ik het uiteindelijk niet. Blijft een beetje jammer.
De webshop gaat via WhatsApp. Als je in WhatsApp op het 'winkeltje' icoon klikt, staat bij theecadeaus de adventskalender ertussen voor €34,95

Ik bied haar elk jaar aan om te helpen, maar tot nu toe vind ze het niet nodig haha!
Gewoon _melon met login problemen
_melon2 schreef:
26-08-2025 09:43
De webshop gaat via WhatsApp. Als je in WhatsApp op het 'winkeltje' icoon klikt, staat bij theecadeaus de adventskalender ertussen voor €34,95

Ik bied haar elk jaar aan om te helpen, maar tot nu toe vind ze het niet nodig haha!
Leuk, ik heb hem net ook besteld!
LunchLover schreef:
25-08-2025 22:51
Moest even graven in het 2024 topic want ik herinnerde me een kalender met madelaines. Site gevonden maar zie nog geen kalenders, dus hopelijk komen die nog!

https://eu.maison-colibri.com/nl/
Jammm

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven