Adventskalenders 2025
zondag 14 december 2025 om 10:12
Daar zijn ze dan weer te groot, of eigenlijk te diep voor. Of je zou ze voor ruim de helft met iets moeten vullen en dan het waxinelichtje erop.
Iemand opperde ook al ergens eierdopje, maar dan heb je wel een ganzenei nodig.
Ik vind ze heel handig om port uit te drinken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 15 december 2025 om 07:42
maandag 15 december 2025 om 12:35
Ik drink er espresso uit, daar is het een prima maatje voor.tonkje schreef: ↑14-12-2025 10:12Daar zijn ze dan weer te groot, of eigenlijk te diep voor. Of je zou ze voor ruim de helft met iets moeten vullen en dan het waxinelichtje erop.
Iemand opperde ook al ergens eierdopje, maar dan heb je wel een ganzenei nodig.
Ik vind ze heel handig om port uit te drinken.![]()
dinsdag 16 december 2025 om 21:25
donderdag 18 december 2025 om 15:31
Oh, dat klinkt leuk! Nou ja, jammer voor mij.
Ik hoorde ook van iemand die een leeg pakje had een paar dagen geleden. Ik heb gewoon helemaal geen doosje 18.
donderdag 18 december 2025 om 17:27
zondag 21 december 2025 om 17:00
Ik heb een kalender van de Notenshop, erg leuk en veel lekkere dingen, behalve vandaag. Ik wil niet spoileren voor als iemand het vakje van de 21ste nog niet open heeft gemaakt, maar ik vind het een teleurstelling. Dit hoort er naar mijn idee niet in thuis. Ik ga er ook niets mee doen, het kan zo de prullenbak in.
zondag 21 december 2025 om 17:28
Eens, ik vind het ook een misser.Vietje schreef: ↑21-12-2025 17:00Ik heb een kalender van de Notenshop, erg leuk en veel lekkere dingen, behalve vandaag. Ik wil niet spoileren voor als iemand het vakje van de 21ste nog niet open heeft gemaakt, maar ik vind het een teleurstelling. Dit hoort er naar mijn idee niet in thuis. Ik ga er ook niets mee doen, het kan zo de prullenbak in.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
zondag 21 december 2025 om 17:43
zondag 21 december 2025 om 18:16
Ik ga het eenmalig gebruiken om mijn tijdschriften aan de volgende lezer te geven.Lemon_Pledge schreef: ↑21-12-2025 17:43Ik ga het denk ik eenmalig gebruiken om producten weg te brengen naar de kringloopwinkel..
Vond van de week het potje pindakaas wèl een leuke verrassing, en de rotsjes ook (nadat ik even moest omschakelen na een hap want ik had pindarotsjes verwacht
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
zondag 21 december 2025 om 20:00
maandag 22 december 2025 om 02:56
**Spoiler**
Hoewel ik verwacht dat iedereen met die kalender het vakje wel open heeft gemaakt nu..
Het was een stoffen tas met enorm logo van de notenshop
(Tekst staat in het wit hierboven)
maandag 22 december 2025 om 07:17
Ik vond het ook niets. Is meer een reclame ding, iets om weg te geven als iemand voor een bepaald bedrag bestelt of zo, alhoewel ik me afvraag of mensen er dan blij mee zullen zijn. Het ligt hier al in de vuilnisbak.
Vorig jaar vond ik ook meer afwisseling in de kalender zitten, maar nog 3 vakjes te gaan, dus wie weet wat er nog in zit.
Vorig jaar vond ik ook meer afwisseling in de kalender zitten, maar nog 3 vakjes te gaan, dus wie weet wat er nog in zit.
maandag 22 december 2025 om 07:29
maandag 22 december 2025 om 07:59
Ik vond ‘m vorig jaar zo leuk dat ik ‘m dit jaar weer besteld heb, maar er zitten nu meer dezelfde soort dingen in. Vorig jaar waren er meer echt verschillende dingen, zat er ook nougat en fudge in bijvoorbeeld. Ik denk dat ik volgend jaar op zoek ga naar een andere kalender. Voordeel van deze vind ik wel dat hij heel betaalbaar is.
maandag 22 december 2025 om 11:55
Lemon_Pledge schreef: ↑22-12-2025 02:56**Spoiler**
Hoewel ik verwacht dat iedereen met die kalender het vakje wel open heeft gemaakt nu..
Het was een stoffen tas met enorm logo van de notenshop
(Tekst staat in het wit hierboven)
Ahh lol dan snap ik nu het evt eenmalige gebruik...
Had vorig jaar de notenshop, maar dacht daar kunnen ze niet overheen. Als in dan zal 2e keer niet toch veel hetzelfde zijn. Blij dat ik die keus heb gemaakt.
Mijn Neuhaus bevalt uitstekend. Yumyum!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in