Adventskalenders 2025
maandag 25 augustus 2025 om 16:08
oh leuk! Als er meer tips zijn voor kleinere winkels met eigen adventskalender, dan houd ik me aanbevolen

De boozyshop viel tegen zag ik online, veel skincare. Jammer, daar had ik nu mijn zinnen op gezet.
maandag 25 augustus 2025 om 16:18
Weet je wat me nou leuk lijkt? Om een adventskalender voor iemand anders te maken en ook een zelfgemaakte krijgt. Dat je een formulier invult met wat voor sieraden je draagt, of je make-up draagt, of je huisdieren hebt, hoe je interieur eruit ziet etc etc. En dan maakt iemand een box voor je. Voor een afgesproken budget uiteraard.
Ik vind het dus ook heel leuk om er dan 1 voor een ander te maken.
Dusss wie wil?
Dusss wie wil?
maandag 25 augustus 2025 om 16:19
jammer!lizenlotte schreef: ↑25-08-2025 16:10Hmm, of de adventskalenders er half oktober al zijn bij dm zal er om spannen denk ik..
maandag 25 augustus 2025 om 16:22
maandag 25 augustus 2025 om 16:25
Ik vind dat op zich een heel leuk idee maar volgens mij zijn in het verleden dit soort acties wel vaak op een teleurstelling uitgedraaid. Ik zou hem bij voorkeur het liefst voor mijzelf makenKarrota schreef: ↑25-08-2025 16:18Weet je wat me nou leuk lijkt? Om een adventskalender voor iemand anders te maken en ook een zelfgemaakte krijgt. Dat je een formulier invult met wat voor sieraden je draagt, of je make-up draagt, of je huisdieren hebt, hoe je interieur eruit ziet etc etc. En dan maakt iemand een box voor je. Voor een afgesproken budget uiteraard.
Dusss wie wil?

maandag 25 augustus 2025 om 16:39
Ik zou het bijna doen voor mezelf, zo leuk!Dala schreef: ↑25-08-2025 16:25Ik vind dat op zich een heel leuk idee maar volgens mij zijn in het verleden dit soort acties wel vaak op een teleurstelling uitgedraaid. Ik zou hem bij voorkeur het liefst voor mijzelf makenmaar ja dan is de verrassing er ook wel vanaf. Maar dat wat ik het liefst er in zou stoppen zou ik zelf volgens mij gewoon het allerliefst willen krijgen (mini kaarsje, potje honing, een kleine kerst-deco voor in de boom, een badparel, dat soort dingetjes).
Ik heb het een aantal jaar voor mijn kinderen gedaan, maar het werd steeds lastiger om iets te bedenken, dus daar ben ik mee opgehouden.
Oh, ik bedenk nu dat ik misschien wel een gezinskalender kan maken. Dan maken we die samen open en dan met dingen die wel allemaal leuk vinden. Dat is misschien wel makkelijker dan per kind...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
maandag 25 augustus 2025 om 16:51
Ik had een paar weken geleden een verrassingsdoos met ongeopende pakjes gekocht via boon and luxury en daar zat een adventskalender in. Zoiets als deze:

Dus ik heb al een adventskalender in huis!
Die kalender was ook ongeveer het enige leuke wat er tussen al die ongeopende pakjes zat. Erg veel temu-troep verder.

Dus ik heb al een adventskalender in huis!

Die kalender was ook ongeveer het enige leuke wat er tussen al die ongeopende pakjes zat. Erg veel temu-troep verder.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 25 augustus 2025 om 18:09
Volgens mij lagen ze vorig jaar vanaf begin oktober in de winkel!
maandag 25 augustus 2025 om 18:09
Superleuk!Juultje schreef: ↑25-08-2025 16:39Ik zou het bijna doen voor mezelf, zo leuk!
Ik heb het een aantal jaar voor mijn kinderen gedaan, maar het werd steeds lastiger om iets te bedenken, dus daar ben ik mee opgehouden.
Oh, ik bedenk nu dat ik misschien wel een gezinskalender kan maken. Dan maken we die samen open en dan met dingen die wel allemaal leuk vinden. Dat is misschien wel makkelijker dan per kind...
Hier ben ik de enige die dit (ook het uitpakken enzo) leuk vindt dus ik overweeg het nog serieus ook voor mijzelf.
maandag 25 augustus 2025 om 18:28
Vorig jaar had ik er eentje van de pindakaaswinkel. Elke dag een minipotje pindakaas met een smaakje ( bv knoflook+gebakken ui, chocola, roze muisjes, karamel zeezout) . Erg leuk en lekker. Ik weet niet of ze hem dit jaar weer hebben, maar anders een aanrader voor wie van avontuurlijke pindakaas houdt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 25 augustus 2025 om 18:37
Ik heb niet zo heel veel met adventkalenders. Ik vind ze vaak ontzettend duur. Qua make-up en huidverzorging ben ik redelijk honkvast en ook bij die van bijvoorbeeld rituals gebruik ik de helft niet. Dan vind ik het zonde.
Mijn neefjes krijgen altijd een lego adventkalender, dit jaar weet ik het niet omdat hun interesse in lego drastisch is afgenomen.
Mijn neefjes krijgen altijd een lego adventkalender, dit jaar weet ik het niet omdat hun interesse in lego drastisch is afgenomen.
maandag 25 augustus 2025 om 18:42
Die klinkt inderdaad erg leuk! Maar zie net dat die vorig jaar 50 euro was, zal dit jaar ook wel zoiets zijn. Dan vind ik het wel wat prijzigtonkje schreef: ↑25-08-2025 18:28Vorig jaar had ik er eentje van de pindakaaswinkel. Elke dag een minipotje pindakaas met een smaakje ( bv knoflook+gebakken ui, chocola, roze muisjes, karamel zeezout) . Erg leuk en lekker. Ik weet niet of ze hem dit jaar weer hebben, maar anders een aanrader voor wie van avontuurlijke pindakaas houdt.
maandag 25 augustus 2025 om 18:43
Volgens mij half september al..lizenlotte schreef: ↑25-08-2025 16:10Hmm, of de adventskalenders er half oktober al zijn bij dm zal er om spannen denk ik..
https://gyazo.com/1319cdc51cc930464b610c5cb271f37e
Die van Balea zijn altijd wel leuk om te geven vind ik.
maandag 25 augustus 2025 om 18:44
Edit: Online zijn er al veel zie ik. je kan ze bestellen en laten bezorgen bij de dm winkel en ze daar ophalen.ikbenhetzozat schreef: ↑25-08-2025 18:43Volgens mij half september al..
https://gyazo.com/1319cdc51cc930464b610c5cb271f37e
Die van Balea zijn altijd wel leuk om te geven vind ik.
https://www.dm.de/home-and-living/weihn ... tskalender
maandag 25 augustus 2025 om 20:08
maandag 25 augustus 2025 om 20:11
Ik heb vorig jaar deze gedeeld maar vrij laat, toen zeiden mensen dat ze hem wilde onthouden voor dit jaar (ik ook). Ik heb nog geen nieuwe gezien maar hoop dat die wel komt. Hier alvast de link naar die van vorig jaar als reminder: https://eu.maison-colibri.com/nl/kerstm ... tskalender
maandag 25 augustus 2025 om 20:23
Ik had er vorig jaar 5 haha... 3 gekregen en 2 zelf gekocht! Lego harry potter, een met kleine parfummetjes, een normale harry potter met kaartjes en kerstversiering enzo, een met thee en een met chocola.
Die van haasteren advents had ik nog nooit van gehoord! Mijn moeder is daar groot fan van dus heb meteen eentje voor haar gereserveerd!
Die van haasteren advents had ik nog nooit van gehoord! Mijn moeder is daar groot fan van dus heb meteen eentje voor haar gereserveerd!
maandag 25 augustus 2025 om 20:29
maandag 25 augustus 2025 om 20:34
Doet het bij mij nietDrackie schreef: ↑25-08-2025 20:11Ik heb vorig jaar deze gedeeld maar vrij laat, toen zeiden mensen dat ze hem wilde onthouden voor dit jaar (ik ook). Ik heb nog geen nieuwe gezien maar hoop dat die wel komt. Hier alvast de link naar die van vorig jaar als reminder: https://eu.maison-colibri.com/nl/kerstm ... tskalender

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in