Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
dinsdag 26 augustus 2025 om 15:43
dinsdag 26 augustus 2025 om 16:28
Bij mij is het artikel inmiddels gelukkig onderweg, maar ik geloof niet dat ik ooit nog Vinted go aanklik, want er staat bij geschatte datum 3 tot 12 september. Komen ze dat pakketje lopend brengen ofzo? Allemachtig wat duurt dat lang.
En hoe bedoel je dat de tracking niet bijgewerkt wordt @empanada?
Bij mij staat er ook alleen maar 'onderweg' (bij 1 artikel al een aantal dagen en die datum staat tussen 27 aug en 2 sept)

En hoe bedoel je dat de tracking niet bijgewerkt wordt @empanada?
Bij mij staat er ook alleen maar 'onderweg' (bij 1 artikel al een aantal dagen en die datum staat tussen 27 aug en 2 sept)
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:09
donderdag 28 augustus 2025 om 03:28
Ik heb een aantal kleren verkocht via Vinted. Krijg bericht van de verkoper dat het muf ruikt en dat ze het na het wassen nog steeds muf vind ruiken. Nu wil ze het terugsturen. Ik heb gedaan dat zij de kosten mag betalen. Ik weet zeker dat het niet muf rook bij aankomst, daarnaast vind ik het ook niet ok dat ze het eerst gaat wassen zodat ik geen idee heb hoe ik het nu weer terugkrijg.. kan ik vanuit de verkopers kant ook een geschil oid aanmaken?
donderdag 28 augustus 2025 om 06:35
Of je als verkoper een geschil kunt aanmaken, weet ik helaas niet, maar volgens mij kreeg ik wel bij het goedkeuren van een gekocht artikel ergens een melding dat je het niet meer terug mocht sturen na het wassen?
Ik wilde net iets kopen, maar kon alleen kiezen uit vinted go wat echt 2 weken duurt of dpd wat een stuk duurder is. Mondial relay zit blijkbaar vol, tenzij ik een punt aan de andere kant van de stad kies. Nu twijfel ik om te wachten met het risico dat het dan aan iemand anders verkocht is. #luxeprobleem
Ik wilde net iets kopen, maar kon alleen kiezen uit vinted go wat echt 2 weken duurt of dpd wat een stuk duurder is. Mondial relay zit blijkbaar vol, tenzij ik een punt aan de andere kant van de stad kies. Nu twijfel ik om te wachten met het risico dat het dan aan iemand anders verkocht is. #luxeprobleem

donderdag 28 augustus 2025 om 07:52
donderdag 28 augustus 2025 om 08:42
donderdag 28 augustus 2025 om 09:24
donderdag 28 augustus 2025 om 13:31
Als ik het in Google intyp zie ik inderdaad wel bovenaan staan maar op de pagina zelf niet. Hebben ze misschien wat aan het retourproces veranderd? Ik doe nog maar sinds kort, geen idee hoe dat eerst ginghappyapple schreef: ↑28-08-2025 09:24Oh sorry, dan zal ik dat misschien toch ergens anders gezien of gelezen hebben. Ik heb nog een product besteld dat hopelijk vandaag of morgen aankomt, dan zal ik nog even voor je kijken wat er dan precies bij staat als ik het moet goedkeuren.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in