Leuke manier vertellen dat we een derde kindje krijgen
dinsdag 26 augustus 2025 om 15:06
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:21
Veel plezier met hoe je het dan ook maar doetfloortje1996 schreef: ↑26-08-2025 17:16Net een leuk slabbertje gezien die ze verkopen bij het postkantoor hier in de buurt
Met ik word papa!
Ik vind die wel leuk en die dan inpakken!
Ik ga snel naar het postkantoor want die sluit om 6 uur!

There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:29
floortje1996 schreef: ↑26-08-2025 17:16Net een leuk slabbertje gezien die ze verkopen bij het postkantoor hier in de buurt
Met ik word papa!
Ik vind die wel leuk en die dan inpakken!
Ik ga snel naar het postkantoor want die sluit om 6 uur!
Hij is toch al papa?
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:34
Ik kreeg de uitslag van de huisarts na bloedonderzoek en heb het mijn man verteld die onderweg was naar zijn werk. Ik heb daarna nog een test gedaan, in mijn eentje. Geen idee waarom je dat samen moet doen.
I am the one who has to die, when it's time for me to die. So let me live my life the way I want to. -Jimmi Hendrix-
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:35
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:36
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:37
Hè bah!
Ik lees dat Floortje inmiddels een slabbetje is gaan halen. Veel plezier met vertellen straks!
I am the one who has to die, when it's time for me to die. So let me live my life the way I want to. -Jimmi Hendrix-
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:39
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:49
Hier geen intieme momenten. Ik was beide keren nog voor de beruchte NOD al zo overduidelijk zwanger dat ik me de kosten van een test maar heb bespaard. Dus ik zeg tegen man 'heerlijk, de komende negen maanden word ik tenminste niet ongesteld'. De eerste keer begreep man het niet helemaal maar toen ik hem mijn opgezwollen tieten liet zien viel het muntje bij hem ook. Waarop hij de onsterfelijke woorden sprak: 'Goh'. En dat was het dan.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
dinsdag 26 augustus 2025 om 17:55
Op een één of ander manier dacht ik altijd dat stellen samen gingen testen? Ik teste wel alleen want BAM. Maar blijkbaar is het niet per se normaal om samen de test te doen.
Maar de positieve test appen naar mijn partner zou ik echt nooit doen. Dat begrijp ik echt niet, helemaal niet als hij vanavond gewoon thuis komt?
Ik zou in dit geval zeggen: ik heb een leuk nieuwtje (of verrassing) en dan de test laten zien.
Gefeliciteerd to!
Maar de positieve test appen naar mijn partner zou ik echt nooit doen. Dat begrijp ik echt niet, helemaal niet als hij vanavond gewoon thuis komt?
Ik zou in dit geval zeggen: ik heb een leuk nieuwtje (of verrassing) en dan de test laten zien.
Gefeliciteerd to!
dinsdag 26 augustus 2025 om 18:15
Als je van plan bent om samen een kind op te gaan voeden dan zou het ook wel moeten lukken om samen een test te doen toch, 1 of 2 keer per maand.ZaphodBeeblebrox schreef: ↑26-08-2025 17:14Ik zie dat veel mensen de tests samen doen. Maar als je zwanger wilt worden, is het meestal niet in een keer raak, meteen in de eerste maand. Dus doe je de hele tijd testen, waarvan een hoop negatief. Ga je deze dan steeds saampjes met je man doen? Dat vind ik dan weer apart. Of doen veel mensen pas een test als ze behoorlijk over tijd zijn en eigenlijk al wel weten dat ze zwanger zijn?
dinsdag 26 augustus 2025 om 18:29
Mwah... ik denk dat dit niet zo heel veel met elkaar te maken heeft.
Ik draaide wisselende diensten en testte regelmatig in mijn eentje omdat ik verwachtte dat het toch niet raak zou zijn.
Maarja met pcos en onregelmatige periodes testte ik denk ik wel wat meer dan de gemiddelde vrouw.
dinsdag 26 augustus 2025 om 18:32
Zo kan het ookLady*Voldemort schreef: ↑26-08-2025 17:49Hier geen intieme momenten. Ik was beide keren nog voor de beruchte NOD al zo overduidelijk zwanger dat ik me de kosten van een test maar heb bespaard. Dus ik zeg tegen man 'heerlijk, de komende negen maanden word ik tenminste niet ongesteld'. De eerste keer begreep man het niet helemaal maar toen ik hem mijn opgezwollen tieten liet zien viel het muntje bij hem ook. Waarop hij de onsterfelijke woorden sprak: 'Goh'. En dat was het dan.

dinsdag 26 augustus 2025 om 18:38
Het hoeft natuurlijk niet, iedereen die dat wil kan lekker alleen testen.debuurvrouw schreef: ↑26-08-2025 18:29Mwah... ik denk dat dit niet zo heel veel met elkaar te maken heeft.
Ik draaide wisselende diensten en testte regelmatig in mijn eentje omdat ik verwachtte dat het toch niet raak zou zijn.
Maarja met pcos en onregelmatige periodes testte ik denk ik wel wat meer dan de gemiddelde vrouw.
Maar ik reageerde op een post waarin de uitvoerbaarheid van samen testen ter discussie stond. Tenzij iemand langere tijd ver weg zit is samen testen echt wel te organiseren.
dinsdag 26 augustus 2025 om 18:42
Of niet, ik moest iets ondergaan waarbij ik niet zwanger mocht zijn. Omdat ik de datum van mijn laatste menstruatie niet wist maar ik ook niet dacht zwanger te kunnen zijn, deed ik even een test. Lag er nog een in de kast. Toch man maar even gebeld op zijn werk, voordat ik alle anderen inlichtte die hiermee iets van doen hadden.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in