Gezocht: Gefeliciteerd, vandaag is jouw dag!
donderdag 28 augustus 2025 om 10:38
Wie o wie kan mij helpen? Ik dacht dat ik redelijk Google-vaardig was maar ik kom geen beschikbare titels tegen.
Ik zoek dit boekje:
Titel: Gefeliciteerd, vandaag is jouw dag!
Auteur: Dr. Seuss
ISBN: 9789025759155
Iemand meer geluk dan ik? Ik zoek een nieuw boek maar als iemand het toevallig heeft liggen in uitstekende staat en er vanaf zou willen dan neem ik 'm graag over.
Alvast bedankt!
Ik zoek dit boekje:
Titel: Gefeliciteerd, vandaag is jouw dag!
Auteur: Dr. Seuss
ISBN: 9789025759155
Iemand meer geluk dan ik? Ik zoek een nieuw boek maar als iemand het toevallig heeft liggen in uitstekende staat en er vanaf zou willen dan neem ik 'm graag over.
Alvast bedankt!

donderdag 28 augustus 2025 om 12:19
donderdag 28 augustus 2025 om 12:24
Via de site van Libris kun je bij alle aangesloten boekhandels zoeken waar nog af te halen voorraad ligt.
Geen idee waar je woont en/of hoe ver je ervoor wilt reizen/waar je mensen kent, maar hij is volgens die informatie nog af te halen bij een boekhandel in Goes (Boekhandel Het paard van Troje) en Heemstede (Boekhandel Blokker). Zou wel even bellen van tevoren
Geen idee waar je woont en/of hoe ver je ervoor wilt reizen/waar je mensen kent, maar hij is volgens die informatie nog af te halen bij een boekhandel in Goes (Boekhandel Het paard van Troje) en Heemstede (Boekhandel Blokker). Zou wel even bellen van tevoren

donderdag 28 augustus 2025 om 12:46
Dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Heb je toevallig aanbevelingen voor winkels (in het midden van het land)?Lila-Linda schreef: ↑28-08-2025 10:41je kunt bij goede tweedehands boekwinkels ook zoekopdrachten uitzetten
Zij hebben toegang tot databases, die verder gaan dan boekwinkeltjes.nl
donderdag 28 augustus 2025 om 12:52
Naaaaaa! HULDE aan jou!Haigha schreef: ↑28-08-2025 12:24Via de site van Libris kun je bij alle aangesloten boekhandels zoeken waar nog af te halen voorraad ligt.
Geen idee waar je woont en/of hoe ver je ervoor wilt reizen/waar je mensen kent, maar hij is volgens die informatie nog af te halen bij een boekhandel in Goes (Boekhandel Het paard van Troje) en Heemstede (Boekhandel Blokker). Zou wel even bellen van tevoren![]()
Ik heb 'm besteld bij Boekhandel Blokker. Betaald en een bevesting ontvangen dat ie over ongeveer 3 werkdagen thuis wordt geleverd.
Ontzettend bedankt, echt zó blij mee.
Ik hoop dat het universum ervoor zorgt dat je, wanneer je dat nodig hebt, net zulke behulpzame mensen op je pad treft!
Dank!!!
donderdag 28 augustus 2025 om 12:56
Wat een lieve reactie, dankjewel!! En graag gedaan hoorVaiana schreef: ↑28-08-2025 12:52Naaaaaa! HULDE aan jou!
Ik heb 'm besteld bij Boekhandel Blokker. Betaald en een bevesting ontvangen dat ie over ongeveer 3 werkdagen thuis wordt geleverd.
Ontzettend bedankt, echt zó blij mee.
Ik hoop dat het universum ervoor zorgt dat je, wanneer je dat nodig hebt, net zulke behulpzame mensen op je pad treft!
Dank!!!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in