Forummers en vriendschap?
woensdag 22 juli 2009 om 23:48
Ja om maar weer verder te kwijlen... maar tegelijk ook weer niet...
Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...
Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?
Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?
En waarom wel of niet?
Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...
Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?
En waarom wel of niet?
donderdag 23 juli 2009 om 00:02
quote:courageux schreef op 22 juli 2009 @ 23:48:
En waarom wel of niet?
Hahaha, geen idee want ik ken niemand van dit forum IRL.
Maar ik ben ook lid van een ander forum, dat heel specifiek met mijn beroep te maken heeft. Een aantal van de leden daarvan heb ik weleens ontmoet op congressen e.d. Met een paar ben ik ook echt IRL bevriend geraakt. Ik heb trouwens wel ervaren dat iemands 'forumpersoonlijkheid' en karakter/uitstraling/manier van doen IRL soms heel sterk uiteen kunnen lopen. Door het ontbreken van lichaamstaal e.d. om je op te oriënteren kun je (soms) aardig op het verkeerde been worden gezet.
En waarom wel of niet?
Hahaha, geen idee want ik ken niemand van dit forum IRL.
Maar ik ben ook lid van een ander forum, dat heel specifiek met mijn beroep te maken heeft. Een aantal van de leden daarvan heb ik weleens ontmoet op congressen e.d. Met een paar ben ik ook echt IRL bevriend geraakt. Ik heb trouwens wel ervaren dat iemands 'forumpersoonlijkheid' en karakter/uitstraling/manier van doen IRL soms heel sterk uiteen kunnen lopen. Door het ontbreken van lichaamstaal e.d. om je op te oriënteren kun je (soms) aardig op het verkeerde been worden gezet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 23 juli 2009 om 00:03
donderdag 23 juli 2009 om 00:07
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:03:
Met cour! Ghe.
Maar je weet nooit hoe iemand is. Je ziet meestal maar 1 kant he. Aan de andere kant: mensen met een totaal tegengestelde mening/hobby/weetikveelwat en het typvermogen van een blinde puppy zal ik hoogstwaarschijnlijk niet leuk vinden.....(cour dus )jah we hebben altijd een totaal andere mening... totaal andere humor... jij bent sarcastisch en cynisch... terwijl ik een vrolijk huppelend postief ingesteld mens ben... nee dat wordt niks...
Met cour! Ghe.
Maar je weet nooit hoe iemand is. Je ziet meestal maar 1 kant he. Aan de andere kant: mensen met een totaal tegengestelde mening/hobby/weetikveelwat en het typvermogen van een blinde puppy zal ik hoogstwaarschijnlijk niet leuk vinden.....(cour dus )jah we hebben altijd een totaal andere mening... totaal andere humor... jij bent sarcastisch en cynisch... terwijl ik een vrolijk huppelend postief ingesteld mens ben... nee dat wordt niks...
donderdag 23 juli 2009 om 00:07
Ik zou met Digi niet bevriend willen zijn, want die doet altijd heel hoogdravend en alsof ze heel slim en mooi is terwijl ze irl nog het meest op een zeekoe lijkt en de intelligentie van de gemiddelde mestkever heeft. Alles wat ze hier schrijft heeft ze eerst van andere fora afgeplukt en dan doet ze hier alsof ze heeeeel erg slim is. Terwijl dat dus helemaal niet zo is!
Zo lekker puh! Mij een beetje overslaan
*Moppert nog ff verder en gaat dan zitten mokken*
*Moppert nog ff verder en gaat dan zitten mokken*
donderdag 23 juli 2009 om 00:09
donderdag 23 juli 2009 om 00:10
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:07:
Ik zou met Digi niet bevriend willen zijn, want die doet altijd heel hoogdravend en alsof ze heel slim en mooi is terwijl ze irl nog het meest op een zeekoe lijkt en de intelligentie van de gemiddelde mestkever heeft. Alles wat ze hier schrijft heeft ze eerst van andere fora afgeplukt en dan doet ze hier alsof ze heeeeel erg slim is. Terwijl dat dus helemaal niet zo is!
*Moppert nog ff verder en gaat dan zitten mokken*Je zou dat gvd niet doorvertellen!!! En je zei dat je me niet lelijk vond, maar lief. En best slim omdat ik de tafel van 4 kende!
*Moppert nog ff verder en gaat dan zitten mokken*Je zou dat gvd niet doorvertellen!!! En je zei dat je me niet lelijk vond, maar lief. En best slim omdat ik de tafel van 4 kende!
donderdag 23 juli 2009 om 00:10
quote:Yraatje schreef op 23 juli 2009 @ 00:05:
Tot nu toe wil nog niemand vriendjes met mij zijn
ahhh gossie... nog niet echt je plekje gevonden op het forum?
zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel persoonlijkheden...
Zal altijd wel iemand bijzitten waarmee het klikt...
Komt wel goed *schuift roosvicee naar Yraatje*
Tot nu toe wil nog niemand vriendjes met mij zijn
ahhh gossie... nog niet echt je plekje gevonden op het forum?
zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel persoonlijkheden...
Zal altijd wel iemand bijzitten waarmee het klikt...
Komt wel goed *schuift roosvicee naar Yraatje*
donderdag 23 juli 2009 om 00:11
donderdag 23 juli 2009 om 00:11