Forummers en vriendschap?

22-07-2009 23:48 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja om maar weer verder te kwijlen... maar tegelijk ook weer niet...

Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...

Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?

Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?

En waarom wel of niet?
Oh dat weet ik echt niet meer, ik heb de laatste 8 jaar veels te veel mensen gemeet inmiddels.

(leuk geprobeert )
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 02:01:

Oh dat weet ik echt niet meer, ik heb de laatste 8 jaar veels te veel mensen gemeet inmiddels.

(leuk geprobeert )
Zonder het bewuste bericht te quoten, is het nodig Cour om de forummers die je niet meer hoeft te meeten bij naam te noemen? Het zijn actieve forummers en je geeft er een zeer persoonlijke reden bij, ik vind dat niet kunnen. Je ontneemt deze forummers hun "anonimiteit" op deze manier.
best aardig van cour........
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:26:

[...]

Goh....dat vind ik wel knap hoor! Hoe heb je m dat geleerd?

Kwestie van oefenen.... heeeeeeeeeeeeeeeel veel oefenen... en natuurlijk belonen als het goed gaat he?

En natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel geduld hebben
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:26:

Haha Yraatje!

Ivy heeft haar Soaspaarkaart al lang vol. Ze kreeg bij inleveren ervan -glunderend van trots- een pakkie Durex mee. Staat nog te stralen in de kast. Was drie jaar terug.Hmm... Heeft ze dan niet haar 2e pakkie al op kunnen halen onderhand??
quote:Digitalis schreef op 23 juli 2009 @ 00:39:

[...]

Danku danku, alleen vandaag bijna hele dag in bed, koorts

Ik ben nogal 'n einzelganger en -geloof 't of niet- ik ga me gruwelijk aanpassen op vakanties om het iedereen naar de zin te maken. Geen zin in, dus lekker in m'n up op de bonnefooi ergens heen (te herkennen aan het knuffelbeestje aan de rugzak) en m'n aosicale zelf zijn Als je op vakantie gaat maak je toch afspraken? Ik ben altijd een grote aanpasser, dus dat zou niks worden met ons op vakantie... Ik wil me dan aan jou aanpassen en jij jezelf aan mij... Nah... gaat niet werken... Hoewel.. de meeste vakanties vind ik wel leuk... (heb eigenlijk nog nooit 1 niet zo leuke vakantie gehad... en maakte ook niet uit met wie...)
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:49:

Verder lijkt het mij best leuk eens op een terras te hangen met wat forummers,maar ik durf dat eigenlijk helemaal niet.

Ben veel te bang dat ik tegenval of door de mand val.

Hoe kun je nou tegenvallen??

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... dus jij doet je anders voor????? Anders zou je ook niet door de mand vallen...

Nee.... ff gekheid op een stokje (is eigenlijk maar een rare uitdrukking....)... ik denk dat ik het ook wel een beetje scary zou vinden... Nu ben ik (redelijk) anoniem, kan ik spuien wat ik wil en dan weten mensen ineens wie Yraatje is... Mja...
Waarom, o, waarom ga ik toch altijd zo bijtijds naar bed.

Ff ontopic: volgens mijn hyves heb ik wel wat vriendjes hier op het forum. Allemaal Bar-Too-Much-vriendinnetjes. Mijn MSN-lijstje geeft zo ongeveer dezelfde vriendinnetjes.

* vraagt zich af of het ooit wat gaat worden zonder dat ze broekschijt en slippiest *
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Beetje triest om namen te noemen die je in het echt hebt ontmoet, die tegen zijn gevallen en waarom.
Daarom ben ik aan het lijnen: viel wel erg makkelijk door de mand. Nog 33 kilo, dan kan ik weer nieuwe mensen ontmoeten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 23 juli 2009 @ 08:59:

Daarom ben ik aan het lijnen: viel wel erg makkelijk door de mand. Nog 33 kilo, dan kan ik weer nieuwe mensen ontmoeten.

denk dan dat ik maar es niet moet afvallen... kan ik ook niet door de mand vallen

(maar tja.. moet er toch wel ff wat af eigenlijk... maar ja... dan val ik dus wel door de man.....)
quote:misschicken schreef op 23 juli 2009 @ 08:49:

Beetje triest om namen te noemen die je in het echt hebt ontmoet, die tegen zijn gevallen en waarom.Yep.
quote:misschicken schreef op 23 juli 2009 @ 08:49:

Beetje triest om namen te noemen die je in het echt hebt ontmoet, die tegen zijn gevallen en waarom.Béétje? Beetje heel erg triest.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 23 juli 2009 @ 09:14:

[...]

Béétje? Beetje heel erg triest.Gezien bewuste post van Cour, én de openingspost wordt dit topic gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven