Forummers en vriendschap?

22-07-2009 23:48 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja om maar weer verder te kwijlen... maar tegelijk ook weer niet...

Niet bedoeld als rel... gewoon eerlijke meningen... niet iedereen hoeft elkaar te mogen tenslotte...

Zijn er forummers waarmee je in RL bevriend bent of wel bevriend mee zou kunnen zijn?

Zijn er forummers waarmee je nooit van je leven bevriend zou willen zijn?

En waarom wel of niet?
quote:Yraatje schreef op 23 juli 2009 @ 00:24:

[...]

Nah... dat doe ik nooit... en ik heb mijn vriend zodanig afgericht dat hij netjes op het toilet gaat ipv in de woonkamer... tja.. mannen he??

Hoewel ik wel dom kan kletsen, soms dan... meestal ben ik natuurlijk super intelligent... Goh....dat vind ik wel knap hoor! Hoe heb je m dat geleerd?
quote:courageux schreef op 23 juli 2009 @ 00:23:

[...]

na daarvoor krijg je echt geen ban misschien wel als je je niet uit kunt drukken zonder het gebruik van scheldwoorden om het waarom niet te belichten... maar anders...Da's nou net het probleem.
Haha Yraatje!

Ivy heeft haar Soaspaarkaart al lang vol. Ze kreeg bij inleveren ervan -glunderend van trots- een pakkie Durex mee. Staat nog te stralen in de kast. Was drie jaar terug.
Ik heb inmiddels een paar hele leuke contacten irl met forummers.

Echt nooooit gedacht dat zou gebeuren.

Maar dit zijn echt leuke en lieve mensen.

Met 1 van deze ga ik zelfs een mooie reis maken!!!

Echt een wensreis die op mijn pad kwam via haar.

En omdat het irl net zo goed klikt als op het forum durven we dat samen zomaar aan.

Ik ga binnenkort gewoon twee weken op reis met een hele lieve forummer!!!
Het is een leuk topic, laten we dat nu niet verpesten door er een ruzietopic van te maken dames

Ik zou wel bevriend willen zijn met Rozigst, omdat we op het forum vaak dezelfde mening delen en veel gemeen hebben,

Ik zou geen vriendin willen zijn van Mutsie85, want dan heb ik 1 keer per jaar een saai verjaardagsfeest..
Ik heb nog nooit een Soa gehad domme dozen. Ik weet hes wel dat je je eerst goed moet wassen.
Das leuk Iry

Ik heb mij soaspaarkaart nog lang niet vol. Ben nog maagd weet je nog? Niemand wil met me neuken omdat ik zo ontzettend naar en vals ben. Daarom doe ik me hier ook veeeeel liever voor, want misschien....
Zo heb ik even een serieuze post tussen dat geleuter van jullie
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:26:

Ik heb inmiddels een paar hele leuke contacten irl met forummers.

Echt nooooit gedacht dat zou gebeuren.

Maar dit zijn echt leuke en lieve mensen.

Met 1 van deze ga ik zelfs een mooie reis maken!!!

Echt een wensreis die op mijn pad kwam via haar.

En omdat het irl net zo goed klikt als op het forum durven we dat samen zomaar aan.

Ik ga binnenkort gewoon twee weken op reis met een hele lieve forummer!!!

jij 2 weken weg van het forum?

serieus?

na 4 dagen zat je al trillend van afkickverschijnselen een hele nacht bij te lezen...

dat wordt een slapeloze week na die 2 weken dus

maar alle gekheid op een stokje... supertof voor je hoor iry :-)
Nu zijn we benieuwd Iry! Ik kan denk ik met niemand op vakantie. Gewoon te onmogelijk. Hoewel, je voert me gewoon heel de dag alcohol. Dan ben ik nog te velen. Je moet iig ertegen kunnen dat je zeker weten bijna de boot/vliegtuig/kameel/kruiwagen mist
Oh neuk ik je wel hoor min,ik doe leo ook en die is ook naar en vals.
Wat leuk Iry

Ik ken ook een aantal forummers irl. We zien elkaar niet vaak, maar als we elkaar zien, is het haske gezellig. We gaan dan gewoon irl door waar we hier gebleven zijn.
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:26:

Ik ga binnenkort gewoon twee weken op reis met een hele lieve forummer!!!Wat gaaf zeg!
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:30:

Oh neuk ik je wel hoor min,ik doe leo ook en die is ook naar en vals.
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 00:28:

Het is een leuk topic, laten we dat nu niet verpesten door er een ruzietopic van te maken dames

Ik zou wel bevriend willen zijn met Rozigst, omdat we op het forum vaak dezelfde mening delen en veel gemeen hebben,

Ik zou geen vriendin willen zijn van Mutsie85, want dan heb ik 1 keer per jaar een saai verjaardagsfeest..dat laatste
Ik denk dat hier vast wel forummers zijn waar ik het in IRL goed mee zou kunnen vinden.
quote:yette schreef op 23 juli 2009 @ 00:30:

Wat leuk Iry Wat leuk dat deze posting meteen na die posting van Iry naar mij toe gepost werd!

haha! Cour, ja...dat gaat wel een ramp worden!

ga binnenkort ook al twee weken met gezin op vakantie...

Dus...jullie laten het om te gaan rellen als ik weg ben
quote:iry schreef op 23 juli 2009 @ 00:30:

Oh neuk ik je wel hoor min,ik doe leo ook en die is ook naar en vals.Ik ga niet meer neuken hoor vandaag. Ik ga gewoon slapen!
quote:Sopsie schreef op 23 juli 2009 @ 00:28:

Ik zou geen vriendin willen zijn van Mutsie85, want dan heb ik 1 keer per jaar een saai verjaardagsfeest..

Kun je dat verjaardagsfeest van Mutsie even kort samenvatten voor dit Korsakovbrein?

Oh, iedereen die pertinent anti-alcohol/anti-rook is moet niet bij mij zijn (en andersom). Geen gezeur aan m'n hoofd aub. Vooruit, ik zou weleens met iemands kids langs willen gaan bij Elninjoo
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:32:

[...]

Wat leuk dat deze posting meteen na die posting van Iry naar mij toe gepost werd!

Dat staat onbedoeld heel grappig idd.
quote:minny schreef op 23 juli 2009 @ 00:32:

[...]

Wat leuk dat deze posting meteen na die posting van Iry naar mij toe gepost werd!

quote:floor72 schreef op 23 juli 2009 @ 00:31:

Ik denk dat hier vast wel forummers zijn waar ik het in IRL goed mee zou kunnen vinden.Forummers? IRL? was maar in grapje in mn OP he... ga je me nu echt vertellen dat forummers echte mensen zijn?
Doe je Digi dan ook Iry? Anders wordt ze jaloers.
Met cour het kampioenschap cynisme binnenhalen, met Minny naar de kroeg en pitten op de bank, met Ivy glasinlood maken ( ), met Floor eens bomen over vanalles en nogwat, met Elninjoo een stuk paardrijden (als we de oppaskindertjes voor de kijkbuis hebben gebonden met een slechte Disneyfilm in het Duits nagesynchroniseerd)...vul maar aan. Ah, met Jaap neuken natuurlijk, mijn geilste forumfantasie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven