Welke formaat Duffel Northface

08-09-2025 18:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo, ik heb een duffel van Northface in de mat medium. Goed voor een weekend weg, maar te klein voor transportreizen. Ik twijfel nu tussen een M en een L. Ik zou hem gebruiken voor minerale reizen zowel in de zomer als in de winter (ski).Soms voor trips met slaapzak en matje, maar ook zonder. Ideaal zou zijn de twee aan te schaffen maar dat is wat prijzig. Wie heeft er ervaring met de formaten?
je hebt nu toch al een medium, dat is toch M? Als die te klein is, dan moet je dus een L hebben.
Minerale reizen?
Ik heb een medium duffel voor mij en mijn dochter, tenminste, ik denk medium. Ideale tassen, rood en blauw dus lekker herkenbaar op de bagageband. Er past ongeveer 15 kilo aan bagage in dus wij hebben er voldoende aan voor een rondreis van 2+ weken.
Wij hebben de M geloof ik. Mijn zoon gebruikt die voor de scouting wat goed werkt. Lekker opvallende kleur (paars, geel, blauw), waterdicht etc. Ik heb m ook een x gebruikt voor een weekend weg want handig als rugzak. Maar manmanman wat een shittas is het dan. Als het echt als rugzak wil gebruiken dan zou ik echt voor iets anders kiezen. Wil je m als handige weekendtas... Want een L of zelfs XL... hoe krijg je die nog goed getild? Misschien ben ik verwend met mijn sjieke goed zittende backpack van 50L.

Qua prijs zou ik lekker op Vinted gaan kijken. Daar komt de mijne ook vandaag. Eigenlijk gewoon in nieuwstaat voor minder dan 100 euro.
miepmans schreef:
09-09-2025 12:23
Wij hebben de M geloof ik. Mijn zoon gebruikt die voor de scouting wat goed werkt. Lekker opvallende kleur (paars, geel, blauw), waterdicht etc. Ik heb m ook een x gebruikt voor een weekend weg want handig als rugzak. Maar manmanman wat een shittas is het dan. Als het echt als rugzak wil gebruiken dan zou ik echt voor iets anders kiezen. Wil je m als handige weekendtas... Want een L of zelfs XL... hoe krijg je die nog goed getild? Misschien ben ik verwend met mijn sjieke goed zittende backpack van 50L.

Qua prijs zou ik lekker op Vinted gaan kijken. Daar komt de mijne ook vandaag. Eigenlijk gewoon in nieuwstaat voor minder dan 100 euro.
Wij deden rondreizen met hotels dus dan kon je hem wel als rugzak dragen als je eens wat verder naar je kamer moest lopen. Een koffer is wel handiger om de inhoud een beetje netjes te houden. Ondanks packing cubes zoek je je iedere keer het ongans naar kleding. Plus je moet hem iedere keer weer helemaal uitruimen om bij je sokken te komen die natuurlijk net onderop liggen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven