Wat te doen met mijn krullend, geverfd haar?
maandag 8 september 2025 om 10:59
Ik heb krullend, geverfd haar. Wat is het een zoektocht naar de juiste producten! Het begint me op te vallen dat ik last heb van veel klitten sinds ik Clarifying shampoo (van Kruidvat) gebruik. Mijn krullen zien er ook niet mooi uit omdat ik het haar, vanwege het klitten, moet uitkammen. Normaal kam ik mijn haar niet, want dan ziet het er niet uit.
Ik ben dus op zoek naar iets anders, maar wat? Wat ik toe nu toe begrijp ik dat ik een mildere shampoo moet gebruiken, maar welke? En welke conditioner? (Die gebruik ik nu van hetzelfde merk, maar ook niet tevreden over). Wie kan goede uitleg geven aan deze zoekende krullenbol?
Ik ben dus op zoek naar iets anders, maar wat? Wat ik toe nu toe begrijp ik dat ik een mildere shampoo moet gebruiken, maar welke? En welke conditioner? (Die gebruik ik nu van hetzelfde merk, maar ook niet tevreden over). Wie kan goede uitleg geven aan deze zoekende krullenbol?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-09-2025 19:12
Reden: titel aangepast
Reden: titel aangepast
0.00% gewijzigd
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 10 september 2025 om 15:35
Yari vonden zoon en ik echt verschrikkelijk. Mijn haar werd zwaar, plakkerig, heel pluizig en qua klitten was er niet doorheen te komen. We hebben het na een paar keer proberen echt moeten weggooien (dat doe ik niet snel).
We gebruiken tegenwoordig Biosilk, daar gaan we heel goed op (na het wassen nog een foam).
We gebruiken tegenwoordig Biosilk, daar gaan we heel goed op (na het wassen nog een foam).

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in