Adventskalenders 2025
donderdag 11 september 2025 om 09:40
Ik heb Lookfantastic ook nog nooit gehad. Dus misschien twijfelen tussen die 2.
Lees veel goede dingen over Space NK, maar ook duur.
Bijenkorf vind ik echt heel duur nu.
donderdag 11 september 2025 om 09:42
donderdag 11 september 2025 om 09:43
Dat was eigenlijk altijd al. Ik heb hem 1x gehad. Mijn moeder een aantal keer, maar vorig jaar ook niet ivm herhaling. Ik wil zelf vooraf niet precies weten wat er inzit, dus ga altijd op anderen af
donderdag 11 september 2025 om 09:44
donderdag 11 september 2025 om 10:04
Look Fantastic is ook een aardige en nog niet zo duur, het hangt er vanaf wat je graag gebruikt. In november/december komt LF vaak met een grote beauty box met dezelfde prijs als de kalender en soms goeie inhoud. Het zijn alleen geen 25 vakjes dus zonder verassingselement.
Sol de Janeiro zit echt in elke kalender ja. Nou vind ik de gele best lekker.
Dit jaar wil ik die van de Notenshop.
donderdag 11 september 2025 om 12:06
Nee nog niet… ik was ook nieuwsgierig naar de Sephora. Die hebben er normaal 2. Dit jaar is er pas 1 gepresenteerd en die is 255 pond. Dat doen we dus ff niet. (Waarde is 1025 pond) ze geven aan dat hij 24 full-size producten heeft en dan nog 17 kleine producten dus je krijgt wel heel veel.
Ik maak overigens voor mijn zussen zelf een adventkalender dit jaar. Met allemaal kleine gekke cadeautjes.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 11 september 2025 om 14:08
donderdag 11 september 2025 om 19:45
Mijn dochter had vorig jaar dezederooiekater schreef: ↑11-09-2025 06:49Iemand een tip voor een mooie stenen/mineralen advend kalender?
https://a.aliexpress.com/_EwNgqKq
Maar als je een 'serieuze' liefhebber/verzamelaar bent zijn ze een beetje te nep denk ik.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in