Adventskalenders 2025

25-08-2025 10:31 143 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste adventskalenders zijn alweer te koop of te pre-orderen.
Welke ga jij dit jaar bestellen?
Gewoon _melon met login problemen
OriginalHeleen schreef:
05-09-2025 10:00

Ik heb ook al een heel leuk boekje van Eva Eich gehad, een soort thriller met een escaperoom element. Iedere dag een hoofdstukje lezen, de puzzel oplossen zodat je weet waar je de volgende dag verder moet lezen.
Dat boekje lijkt me leuk!! Ik zag die van vorig jaar in het duits. Weet je toevallig of hij er ook in het nederlands is?
Hier de notenshop ook binnen, wat is hij mooi!
Ik ga gewoon wachten tot 1 december, maar het worden nog 3 lange maanden :P
Ik heb de Adventskalender van little wonderland in pre-order. Ik ben dol op Koreaanse huidverzorgingsproducten.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Mijn notenshop kalender komt morgen,heb hem vorig jaar voor het eerst gehad en was er erg tevreden over. Hopelijk is hij dit jaar net zo leuk.
lizenlotte schreef:
05-09-2025 19:48
Mijn notenshop kalender komt morgen,heb hem vorig jaar voor het eerst gehad en was er erg tevreden over. Hopelijk is hij dit jaar net zo leuk.
Wel net zo groot :)
Maar mensen gaan voorbij
hanke321 schreef:
29-08-2025 08:00
Afgelopen winter ging ik lekker los met thee adventskalenders.

De Winter Harmony van Paper & Tea heeft me aangenaam verrast, erg goede thee, naderhand ook in een winkel van hen thee gekocht (ook al is de thee daar erg aan de prijs)

Ook de Chercheurs des Thés kalender van Palais des Thés was heel goed.

Wederom had Kusmi, gekocht bij Bijenkorf, een prachtige doos en de thee scoorde bij mij hoge ogen.

Die van Pukka had er lekkere smaakjes tussen zitten. Van genoten.

De Noël doos van Palais des Thés was prachtig, de thee prima.

Dammann Frères viel me wat tegen, maar dat is omdat ik smaakjesthee wat minder kan waarderen.
Haha maar hoe werkte dit dan? Meerdere smaakjes per dag?
Van november tot februari lekker aan het proeven geweest. De zakjes zijn vaak goed voor 1 kop (soms 2). En ik drink idd. meerdere smaakjes op een dag.

De ochtend start ik met 2 mokken, beide met een andere thee. Dat doe ik al standaard, dus als ik meerdere adventskalenders uitprobeer, doe ik dat ook.

Afgelopen advent derhalve ook in de middag. Zwaar hoor, de donkere dagen voor kerst :)
Een thee Adventskalender heb ik de laatste jaren ook genomen, in 2023 die van Bruggenthee en vorig jaar van Everdals.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Tot welk bedrag zijn jullie bereid te gaan voor een kalender?

Hier nu een locale kalender gezien maar 150 euro :-$
derooiekater schreef:
06-09-2025 08:40
Tot welk bedrag zijn jullie bereid te gaan voor een kalender?

Hier nu een locale kalender gezien maar 150 euro :-$
Maximaal 50 euro en eigenlijk vind ik dat zelfs aan de hoge kant, maar het gaat natuurlijk wel om 24 cadeautjes.
Op etsy kan je ook kalenders vinden die iemand voor je samenstelt, ranging van 40 tot 180 euro :A:
Ik zag bij de action een kalender van chupa chups. Leek me leuk voor de kinderen als afwisseling op de standaard chocolaatjes. Maar ik zoek eigenlijk ook nog echte leuke cadeau kalenders. De lego lijkt een beetje uit de gratie. Wat is leuk en betaalbaar qua make up etc voor jonge meiden?
happyapple schreef:
06-09-2025 09:00
Ik zag bij de action een kalender van chupa chups. Leek me leuk voor de kinderen als afwisseling op de standaard chocolaatjes. Maar ik zoek eigenlijk ook nog echte leuke cadeau kalenders. De lego lijkt een beetje uit de gratie. Wat is leuk en betaalbaar qua make up etc voor jonge meiden?
Ik heb ooit bij de Action een make up adventkalender gekocht. Geen idee of dit nog bestaat.
Het was echt waar voor je geld, er zat vanalles in wat allemaal bruikbaar was.
toulouse_74 schreef:
06-09-2025 09:06
Ik heb ooit bij de Action een make up adventkalender gekocht. Geen idee of dit nog bestaat.
Het was echt waar voor je geld, er zat vanalles in wat allemaal bruikbaar was.
Thanks, ik denk dat ze daar zeker blij van zouden worden, ik ga binnenkort kijken.
Bij de ICI paris heb je ook adventskalenders. Die van Only You is misschien wat?
Ik heb ook even die van Rituals bekeken en ik vind de inhoud ook wat minder. Ik mis wat afwisseling qua lijnen en zo zitten er in beide kalenders met 24 vakjes wat mini's van producten die ik al eens gehad heb en juist tegen vond vallen of juist weer een fullsize van een product wat ik dus al eens gehad heb maar niet fijn vond in gebruik. En dan nog de kaarsjes die ik zowiezo niet gebruik.
happyapple schreef:
06-09-2025 09:30
Thanks, ik denk dat ze daar zeker blij van zouden worden, ik ga binnenkort kijken.
Max&More is dat als het goed is. Zijn er elk jaar.
Gewoon _melon met login problemen
Ik volg dit topic!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven