Help, mijn man is klusser. Zonder spoilers.
maandag 15 september 2025 om 21:51
maandag 15 september 2025 om 21:53
Dat zeiden wij net ook al tegen elkaar.
Ze hebben potverdorie € 100.000 van haar ouders gekregen, daar hadden ze een hoop van kunnen laten doen.
Ik vond haar moeder voor de camera nog zeer mild reageren.
Zij met haar gezeik de hele tijd over dat drukdrukdruk om de kinderen onder te brengen.
maandag 15 september 2025 om 21:55
maandag 15 september 2025 om 21:57
maandag 15 september 2025 om 22:07
Volgende week wil ik wel meer ergernis hoor.
Voor de zekerheid zal ik een turflijst maken om saaie afleveringen door te komen.
- Sjon: "Ik schrik hiervan"
- Sjon wisselt van jas
- Er komt een vriendin/moeder/zus 'spontaan' langs om op tv te komen naar de vorderingen te kijken
Voor de zekerheid zal ik een turflijst maken om saaie afleveringen door te komen.
- Sjon wisselt van jas
- Er komt een vriendin/moeder/zus 'spontaan' langs om op tv te komen naar de vorderingen te kijken
Ik vind hier dingen van.
maandag 15 september 2025 om 22:12
Sabeltandcavia schreef: ↑15-09-2025 22:07Volgende week wil ik wel meer ergernis hoor.
- Sjon wisselt van jas
maandag 15 september 2025 om 23:03
Tja, hier was dat geen enkel probleem. Dus zo kan het ook gewoon gaan straks
Ik vind wel dat ze er serieus tegenaan zijn gegaan achteraf! Het programma lijkt wel de zet die ze nodig hadden.
dinsdag 16 september 2025 om 06:53
dinsdag 16 september 2025 om 07:39
Daar kan ik me ook zo aan ergeren. Dat zielig doen en bijna altijd schermen met de kinderen voor wie het zo ongezellig en onveilig is.
En dan wijzen naar uitstekende spijkers en zwarte schimmel. En ondertussen zelf geen vinger uitsteken.
Ik snap dat in zo'n uitzichtloze bouwput leven niet erg stimuleert om op te ruimen en schoon te maken, maar de meeste vrouwen in dit programma staan zelf ook al jaren in standje passief. Maar het is allemaal de schuld van de man. Maar goed, het is nu eenmaal een nogal conservatief programma.
Een timmervrouw op beeld zetten veranderd daar niks aan.
dinsdag 16 september 2025 om 07:53
Irregular_Choice schreef: ↑16-09-2025 07:43Het heet dan ook “help, mijn MAN is klusser”. Dat is toch het hele idee van het programma? Dat die man zegt het te gaan fixen allemaal, maar dat niet doet?
Dat is inderdaad de hele opzet van het programma. Dat snapt iedereen wel.
dinsdag 16 september 2025 om 08:18
Nou ja het één sluit het ander niet uit hè?Irregular_Choice schreef: ↑16-09-2025 07:43Het heet dan ook “help, mijn MAN is klusser”. Dat is toch het hele idee van het programma? Dat die man zegt het te gaan fixen allemaal, maar dat niet doet?
Je kunt nog steeds denken ‘help mijn man is klusser’ omdat je zelf lekker bezig bent in je huis en je man in de weg loopt.
Of omdat jezelf de kostwinner bent en je man zegt dat ie ondertussen het huis verbouwt.
Nu doen die vrouwen nix. Behalve huilen en zeuren dan.
Het programma zou dus ook kunnen heten: ‘help mijn vrouw neemt geen verantwoordelijkheid”
dinsdag 16 september 2025 om 08:50
Irregular_Choice schreef: ↑16-09-2025 07:58Maar als je je dan zo ergert aan een programma waarvan dit de hele opzet is, kijk je toch niet?
Krijgen we deze dooddoener weer?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in