Leuk uitje samen met man?
dinsdag 16 september 2025 om 20:31
Oh ja dat doen wij ook. We hebben een oldtimer die met mooi weer uitgelaten mag worden.Ditishet25 schreef: ↑16-09-2025 20:22Wij gaan wel eens gewoon rijden en kijken waar we uitkomen welke stad en wat we daar doen.
dinsdag 16 september 2025 om 20:42
Het is toch maar net waar jullie van houden? Abonneer je op een paar nieuwsbrieven van concert of theaterzalen in de buurt en koop kaartjes als er een voorstelling voorbij komt die je aanspreekt. Bezoeken een comedycafe, zoek wat musea uit die je aanspreken. Maak een stedentripje en doe een stadswandeling, neem een abonnement in een betere bios, etcetera.
dinsdag 16 september 2025 om 22:20
Het is maar net waar je van houdt natuurlijk. Wij gaan heel regelmatig naar cabaret, maar toevallig afgelopen jaar ook maar Horror van Jakop Ahlbom (deze loopt helaas niet momenteel, maar wel een andere) geweest. Ik zag het langs komen, het klonk leuk en was geweldig! We waren nog nooit naar iets anders dan cabaret geweest dus het was een gok. Maar we vonden het beide heel leuk en houden nu dus bij diverse theaters in de buurt ook andere voorstellingen dan cabaret mee in de gaten. En ik ben afgelopen jaar ook naar de musical 40-45 geweest en wil daar heel graag met man nog eens heen. Weet zeker dat hij die ook heel tof gaat vinden!
Qua muzieksmaak liggen we mijlenver uit elkaar, behalve als het om foute 90’s muziek en Nederlandse feestmuziek gaat. Dus we gaan elk jaar wel naar de foute party en naar Total loss festival. Niet heel cultureel, maar wel leuk
Qua muzieksmaak liggen we mijlenver uit elkaar, behalve als het om foute 90’s muziek en Nederlandse feestmuziek gaat. Dus we gaan elk jaar wel naar de foute party en naar Total loss festival. Niet heel cultureel, maar wel leuk

dinsdag 16 september 2025 om 23:04
Fabrique lijkt me ook heel tof ja!
Ik wil ook graag eens naar de lumineuze nachten bij Kasteel de Haar.
dinsdag 16 september 2025 om 23:12
Dat is ook heel leuk! Wel één van de laatste timeslots nemen, anders krioelt het er echt van de kinderen. Vind ik zelf op datenight iets minder relaxedIrregular_Choice schreef: ↑16-09-2025 23:04Fabrique lijkt me ook heel tof ja!
Ik wil ook graag eens naar de lumineuze nachten bij Kasteel de Haar.

woensdag 17 september 2025 om 07:08
woensdag 17 september 2025 om 09:52
Ik heb eigenlijk alleen nog Facebook, omdat alle culturele instellingen (etc) in mijn woonplaats daar continue leuke evenementen pushenPurplepeanut schreef: ↑16-09-2025 20:42Het is toch maar net waar jullie van houden? Abonneer je op een paar nieuwsbrieven van concert of theaterzalen in de buurt en koop kaartjes als er een voorstelling voorbij komt die je aanspreekt. Bezoeken een comedycafe, zoek wat musea uit die je aanspreken. Maak een stedentripje en doe een stadswandeling, neem een abonnement in een betere bios, etcetera.
Dat is echt mijn activiteitenkalender
woensdag 17 september 2025 om 10:32
Dat is leuk! Dat hebben wij jaren geleden eens in de Arena gedaan, was via Veronica geloof ik, filmmaand ofzo .
Geen idee of dat ergens in onze regio ook georganiseerd wordt.
Verder gaan wij graag naar cabaret en af en toe een concert, stedentrip ook.
Binnenkort de museumnacht in Amsterdam. Is dat wat door jullie TO?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in