Broeken smal meisje
woensdag 17 september 2025 om 09:57
woensdag 17 september 2025 om 12:32
Mijn kinderen zijn inmiddels 20 en 22, maar ik herinner me uit hun jongere jaren dat Name It altijd mooie smalle broekjes had (mijn jongste was ook erg smal, wel een jongen maar ik neem aan dat ze niet alleen voor jongens smalle broeken hadden). Moest er pas nog aan denken toen we langs een Name It winkel liepen, daar slaagden we altijd zo goed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 17 september 2025 om 14:17
Zeeman? Mijn ervaring is dat met name de broeken echt zeer groot vallen. Mijn dochter past daar echt bijna 2 keer in.
woensdag 17 september 2025 om 15:17
woensdag 17 september 2025 om 17:16
Mijn oudste dochter is heel smal en dun, de enige leggings die zij echt mooi past zijn van Marmar Copenhagen, Mingo en Sproet & Sprout. Niet goedkoop, dus ik koop het vooral tweedehands of in de sale en verkoop het erna weer op Vinted als ook haar zusje het heeft gedragen. Shirtjes (longsleeves) draagt ze ook van Marmar.
donderdag 18 september 2025 om 05:38
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1 ... gICf_D_BwE
Mijn dochter is “gewoon erg slank” en niet tenger, maar bij haar zit dit perfect. En er zitten elastiekjes in de taille! (Hoeven bij mijn dochter niet aangetrokken te worden, dus dat zou goed moeten komen). Online is veel (tijdelijk?) uitverkocht maar in de winkel hing nog best wat.
Mijn dochter is “gewoon erg slank” en niet tenger, maar bij haar zit dit perfect. En er zitten elastiekjes in de taille! (Hoeven bij mijn dochter niet aangetrokken te worden, dus dat zou goed moeten komen). Online is veel (tijdelijk?) uitverkocht maar in de winkel hing nog best wat.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in