Kleding dilemma
maandag 22 september 2025 om 11:37
Iemand tips voor mij? Dochter (groep 8) is best mode bewust. We moeten binnenkort inkopen doen voor najaar (bijna alles is te klein) en ze heeft duidelijke voorkeuren. Y2K stijl liet ze me zien online, ze bewondert ook een alternatieve stijl, maar wel met een drupje roze/paars (preppy). Ik ben dus alvast gaan kijken online. Bij bekende ketens zoals H&M en C&A zie ik wel een paar dingen die hierin passen, maar online is het vooral Shein die echt leuke alternatievere kledingstukken heeft. Ook lijken me de broeken fijn, wel jeans, maar met veel elastiek aan de achterkant. Ik wil liever niet bij zo'n winkel kopen, maar zij spelen natuurlijk snel in op trends en zijn wat gedurfder in designs. Weten jullie misschien nog een (online) winkel waar ik kan slagen (maat 146/152)? We gaan sowieso eerst naar de lokale tweedehands kinderkledingbeurs. Hier wist dochter vorig jaar ook best veel dingen te vinden.
maandag 22 september 2025 om 12:27
maandag 22 september 2025 om 15:16
Bershka, Stradivarius, Zara, dat zijn wel winkels waar jonge meiden hun outfits shoppen.
Ik heb wel altijd grenzen gesteld aan de kleding van mijn pubers. De jongens mochten niet met zichtbare boxershorts de deur uit en de meiden niet met blote buiken. Voor een feestje wel, maar niet naar school/oma/bijbaantjes.
Ik heb wel altijd grenzen gesteld aan de kleding van mijn pubers. De jongens mochten niet met zichtbare boxershorts de deur uit en de meiden niet met blote buiken. Voor een feestje wel, maar niet naar school/oma/bijbaantjes.
maandag 22 september 2025 om 16:41
Oh blote buiken heb ik niet echt moeite mee, mits gewoon strookje buik. Zeker niet op haar leeftijd, misschien hypocriet, maar het voelt nu niet sensueel oid. Ik ga zeker even kijken naar jullie tips! Vinted vind ik soms onoverzichtelijk, maar dat is natuurlijk een kwestie van de juiste zoekopdrachten.
maandag 22 september 2025 om 16:48
Laat haar lekker zelf op vinted zoeken. En dan samen bestellen.Waitingforthenight schreef: ↑22-09-2025 16:41Oh blote buiken heb ik niet echt moeite mee, mits gewoon strookje buik. Zeker niet op haar leeftijd, misschien hypocriet, maar het voelt nu niet sensueel oid. Ik ga zeker even kijken naar jullie tips! Vinted vind ik soms onoverzichtelijk, maar dat is natuurlijk een kwestie van de juiste zoekopdrachten.
maandag 22 september 2025 om 18:00

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in