Durf te vragen deel 23

maandag 8 september 2025 om 22:29
Iets met een chocoladeverslaving.
Maar dan zie ik weer een nieuwe chocolade van Willie’s Cacao uit Peru of een tongstrelende Fjåk uit Noorwegen en dan moet ik proeven.
Chocola die niet in de supermarkt te koop is, bestel ik bij chocoladeverkopers.nl .
Nomnomnom.
Geen aandelen.
Wie was je onbereikbare liefde?
Maar dan zie ik weer een nieuwe chocolade van Willie’s Cacao uit Peru of een tongstrelende Fjåk uit Noorwegen en dan moet ik proeven.
Chocola die niet in de supermarkt te koop is, bestel ik bij chocoladeverkopers.nl .
Nomnomnom.
Geen aandelen.
Wie was je onbereikbare liefde?
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
zondag 21 september 2025 om 21:04
Ja, ik vind het moeilijk om iets uit mijn studententijd te bedenken. Tijdens de introductie van de studie hadden we ‘‘s avonds een dropping in het bos. Het miezerde ook nog eens. We hadden er helemaal geen zin in en eindigden in een naargeestig restaurant in Nunspeet. De bezoekers keken ons al vreemd aan. Op de menukaart zagen we staan; ‘soep waar de kip doorheen is gevlogen’. Hier snapten we niks van, hoe moesten we dit opvatten? Misschien was het de lucht van joints in de grote tent vooraf (ik blowde niet maar die lucht bleef geconcentreerd hangen) maar we waren melig en flauw en konden niet stoppen met lachen. Ik denk dat we bloedirritant waren maar we hebben ons goed vermaakt. Best een slecht verhaal eigenlijk.
Waar kijk je naar uit als je op vakantie of weg bent geweest en weer thuiskomt?
Waar kijk je naar uit als je op vakantie of weg bent geweest en weer thuiskomt?
maandag 22 september 2025 om 10:56
maandag 22 september 2025 om 19:41
maandag 22 september 2025 om 20:04
Een hogere studie, taal en andere zienswijze in Nederland was lastig.
Wat was je lastigste vak op school?
Afkoelen heeft gewerkt

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in