Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

woensdag 1 juli 2020 om 19:20
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
maandag 22 september 2025 om 21:58
Ik denk dat er ongeveer 60 à 70 mensen waren. Veel mensen kenden elkaar en vormden groepjes aan de bar of buiten op het terras. Daar kwam je ook niet echt tussen. We hebben wel met verschillende mensen gesproken. Weinig alleengaande mannen (ik denk een stuk of 10), waarvan een aantal, zoals gezegd, wat minder verzorgd was. Niet echt aantrekkelijk dus. Begrijpelijk dat je als swingersclub niet teveel single mannen wil toelaten, omdat dan de verhouding scheef loopt, maar dat beperkte voor ons wel de keus.
Tijdens het rondlopen in de gangetjes kwam je langs veel kamertjes, waar mensen seks hadden. Zowel mijn vrouw, als ik zijn een paar keer gevraagd om mee te doen. Aangezien het onze eerste keer was, vonden we dat nog teveel van het goede. We merkten dat mijn vrouw niet echt aansluiting kreeg bij mannen omdat we samen waren. Dat is blijkbaar een soort van 'bezet' signaal. We zijn toen allebei apart gaan rondlopen en gelijk kregen we meer aanspraak. Mijn vrouw is na een tijdje in het bubbelbad gaan zitten en kreeg al snel gezelschap van een aardige alleengaande man.
Tijdens het rondlopen in de gangetjes kwam je langs veel kamertjes, waar mensen seks hadden. Zowel mijn vrouw, als ik zijn een paar keer gevraagd om mee te doen. Aangezien het onze eerste keer was, vonden we dat nog teveel van het goede. We merkten dat mijn vrouw niet echt aansluiting kreeg bij mannen omdat we samen waren. Dat is blijkbaar een soort van 'bezet' signaal. We zijn toen allebei apart gaan rondlopen en gelijk kregen we meer aanspraak. Mijn vrouw is na een tijdje in het bubbelbad gaan zitten en kreeg al snel gezelschap van een aardige alleengaande man.
dinsdag 23 september 2025 om 13:43
ApproachableAlec schreef: ↑22-09-2025 08:15Dat zijn twee niet opzich staande punten die je eruit pikt. Die kan je niet los van elkaar zien.
Ja, 50-60% is vals positief bij een test. Maar, als de symptomen overeenkomen én de test positief uitvalt dan heb je wel een sluitende diagnose. Ik denk dat je dus je huisarts in deze iets verwijt wat niet terecht is. Maar dat kan je heel goed bespreken en dan zal jouw huisarts je dat ook willen uitleggen.
Zoals ik in mijn eerste berichtje al schreef had ik geen klachten. Maar ik heb besloten om het maar los te laten, want je gaat er toch nooit achterkomen of het wel of niet zo was. Ik heb in elk geval zowel mijn man als die andere man niet aangestoken - beiden testten negatief. Dat is al een hele geruststelling en daarmee kan ik dit korte hoofdstukje afsluiten.
De spontaniteit / enthousiasme is daarmee wel even van het swingen af, herkent iemand dit of hebben jullie allemaal nog nooit iets opgelopen tijdens het swingen?
woensdag 24 september 2025 om 22:36
Het wordt vaak amper geloofd maar we hebben in al die jaren nooit iets opgelopen. Altijd keurig getest bij waarschuwingen. Soa/aids veilig aan seks gedaan (en dat betekend vooral hiv veilig) de rest is risico van deze lifestyle. En het risico weeg je af tegen het plezier. De 1 vind het te hoog, de ander ziet het als ongemak waar je tegen aan kunt lopen, maar inderdaad relativerend je gaat er niet dood aan. Een verkoudheid griep kun je hierdoor ook oplopen en ben je zieker van.frouwke schreef: ↑23-09-2025 13:43Zoals ik in mijn eerste berichtje al schreef had ik geen klachten. Maar ik heb besloten om het maar los te laten, want je gaat er toch nooit achterkomen of het wel of niet zo was. Ik heb in elk geval zowel mijn man als die andere man niet aangestoken - beiden testten negatief. Dat is al een hele geruststelling en daarmee kan ik dit korte hoofdstukje afsluiten.
De spontaniteit / enthousiasme is daarmee wel even van het swingen af, herkent iemand dit of hebben jullie allemaal nog nooit iets opgelopen tijdens het swingen?
Ik wil het niet bagataliseren, maar maak het ook niet groter. Hoe ziek was je hierdoor, hoeveel ongemak had je? Buiten de schrik dat men het nu soa noemt is het niet anders dan infecties, ongemakken die je kunt oplopen bij menselijk contact, tbc, corona, griep kun je krijgen in een lift of in het OV. dit als je je uitkleed en met andere vrijt. Sta je er ook bij stil wat je simpel in OV kan oplopen?
woensdag 24 september 2025 om 22:55
Jazeker, binnen een half jaar en slechts 3 "vaste " koppels hadden we Chlamydia te pakken!frouwke schreef: ↑23-09-2025 13:43Zoals ik in mijn eerste berichtje al schreef had ik geen klachten. Maar ik heb besloten om het maar los te laten, want je gaat er toch nooit achterkomen of het wel of niet zo was. Ik heb in elk geval zowel mijn man als die andere man niet aangestoken - beiden testten negatief. Dat is al een hele geruststelling en daarmee kan ik dit korte hoofdstukje afsluiten.
Alles veilig volgens de regels gedaan.
Mn vrouw haar eerste reactie was; we stoppen er mee, dit bestaat niet. Na een paar weken konden we weer relativeren en nu lachen we er om. Mn vrouw vond vaak testen niet nodig, maar door deze ervaring testen we elk half jaar. Al zien we maar een of twee koppels. Maar op die manier heb je wel een stok achter de deur.
Voordeel is wel dat het hier bij de "ggd" kan, en je het dus alleen een ochtendje kost ......

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in