Parijse club voor erotisch uitgaan

30-08-2025 13:13 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
hallo, ik heb een tijdje geleden een goede vriendin leren kennen, we hebben beiden op seksueel vlak wel de behoefte om wat te 'verbreden', zijn nieuwsgierig.
We gaan binnenkort naar Parijs, de stad van het amoureuze, de verleiding.
We willen graag eens een bezoek brengen aan een club, sauna etc. waar op erotisch vlak best wel wat gebeurt, maar waarbij het ok is om gewoon 'te kijken', naar wat er gebeurt...
Voorlopig geen behoefte om zelf actief te gaan swingen, maar vinden het wel spannend om mensen bezig te zien, zonder dat het 'te plat' wordt.
Dingen als masquerade, eyes wide shut prikkelen wel. Eventueel ook sauna waar net wat meer kan.

Tips?
Wat leuk dat je een update geeft! Was alles ook echt toegestaan in die ruimtes (gewoon uit nieuwsgierigheid). En had iedereen een masker op of was dat alleen de naam van de club?
BuzzieBee schreef:
01-10-2025 08:20
Wat leuk dat je een update geeft! Was alles ook echt toegestaan in die ruimtes (gewoon uit nieuwsgierigheid). En had iedereen een masker op of was dat alleen de naam van de club?
Dankjewel :-)

Niet iedereen had een masker op, een aantal. Maar dus geen eyes wide shut party ofzo. Mask is de naam van de club.
In de ruimtes was alles toegestaan. Onder in de kelder waren er zowel koppels, trio's als ook een echte ruime orgie. Wel lekker om te zien...
Meeste mensen tussen de 30 en de 50 jaar.
Bedankt voor de update!
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Krijg spontaan zin in een weekendje parijs!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Was het duur Wispel? Als in entree ed. En zaten de drankjes er dan bij in of moesten die los besteld worden. Ik vraag me altijd af hoe dat gaat in die clubs. Of het ook veilig gaat en dergelijke. Nogmaals, ik ben niet avontuurlijk, wel nieuwsgierig avontuurlijk. Ik zou denk ik wel naar binnen durven gaan maar mijn lief is echt totaal niet van dit soort zaken gecharmeerd.
Geen ervaring met clubs in Parijs, wel met andere Franse clubs.
Buiten Parijs is de entree vaak 35-50 euro per koppel, incl 1 drankje pp.
Cocktail is vaak 10 euro, cola 5.

In Parijs is uitgaan vaak iets van 100 euro per koppel incl 1 drankje pp.

De seks tussen koppels is bijna altijd veilig, ik zie alleen dat singles wel eens zonder condooms swingen, of tijdens gangbangs eentje zonder....
Onze ervaring is 100% met condoom, een koppel stelde een keer zonder voor, omdat wij aangeven net getest te zijn. Hebben gelijk duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is.
BuzzieBee schreef:
02-10-2025 08:02
Was het duur Wispel? Als in entree ed. En zaten de drankjes er dan bij in of moesten die los besteld worden. Ik vraag me altijd af hoe dat gaat in die clubs. Of het ook veilig gaat en dergelijke. Nogmaals, ik ben niet avontuurlijk, wel nieuwsgierig avontuurlijk. Ik zou denk ik wel naar binnen durven gaan maar mijn lief is echt totaal niet van dit soort zaken gecharmeerd.
Ik denk dat we inclusief drankjes ongeveer 140 euro kwijt waren, wel lekkere (nodige) champagne :-)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven