Favoriete band van Viva?
vrijdag 3 oktober 2025 om 20:51
Wat is je favoriete band en wat zijn dan je favoriete nummers?
Hier heel uiteenlopend, van Prince tot Korn en deftones, Yungblud , system of a down maar dan ook weer Doe maar en dan Elvis Costello, en de posters van de backstreet boys hingen hier ook boven mijn bed.
Nummer waar ik een prachtige herinnering aan heb is het nummer lady in red, het nummer waar mijn opa en oma op dansten.
Hier heel uiteenlopend, van Prince tot Korn en deftones, Yungblud , system of a down maar dan ook weer Doe maar en dan Elvis Costello, en de posters van de backstreet boys hingen hier ook boven mijn bed.

Nummer waar ik een prachtige herinnering aan heb is het nummer lady in red, het nummer waar mijn opa en oma op dansten.
zaterdag 4 oktober 2025 om 09:23
Al vanaf de pubertijd grote fan van wham en later George Michael. Helaas komt daar geen nieuwe muziek meer van.
Verder ben ik een mega Blof fan en vind ok Nothing but Thieves helemaal te gek.
Ga ook graag naar Di-rect , Son mieux , Ronde en Chef Special.
En ik zou heel graag Red hot Chili peppers, Pearl Jam en Foo fighters eens live zien.
Verder ben ik een mega Blof fan en vind ok Nothing but Thieves helemaal te gek.
Ga ook graag naar Di-rect , Son mieux , Ronde en Chef Special.
En ik zou heel graag Red hot Chili peppers, Pearl Jam en Foo fighters eens live zien.
zaterdag 4 oktober 2025 om 09:39
Waitingforthenight schreef: ↑04-10-2025 08:46Mooie concertlijsten! Ik ben heel blij dat ik Prince nog live heb kunnen zien. Was vrij kort voor zijn overlijden in Werchter, met wolkbreuk bij Purple Rain. Onvergetelijk!
Jammer dat ik Phil Collins nooit live heb gezien in zijn prime. Worden vaak grapjes over gemaakt, maar die man heeft zoveel goede muziek gemaakt.
Werchter was in 2010. Ik was daar ook. Staat in mijn top 3 van beste Prince concerten. Laatste keer dat ik hem zag was in 2014. Hij overleed in 2016.
zaterdag 4 oktober 2025 om 09:48
RememberTheGoodTimes schreef: ↑04-10-2025 09:23Ik ben er om uitgelachen en gepest maar BZN is en blijft mijn favoriete band.

Si abra la puerta hay lobos.
zaterdag 4 oktober 2025 om 09:50
Eens kijken waar ik geweest ben.
Eagles
Guns and Roses
Rolling Stones ( 2x)
Bruce Springsteen
Danny Vera ( zeker 5 keer maar laatste keer was 6 jaar geleden op Bospop)
Robbie Williams
Eminem ( zou 2 keer zijn maar was toen afgelast)
Ed Sheeran
Sting
Billy Idol
Verschillende keren Bospop en paar keer Pinkpop. Oa Nile Rodgers en Carlos Santana vond ik zo gaaf op Bospop.
En ettelijke dance en Techno feesten geweest en lokale festivals.
En ik vergeet vast iets.
Eagles
Guns and Roses
Rolling Stones ( 2x)
Bruce Springsteen
Danny Vera ( zeker 5 keer maar laatste keer was 6 jaar geleden op Bospop)
Robbie Williams
Eminem ( zou 2 keer zijn maar was toen afgelast)
Ed Sheeran
Sting
Billy Idol
Verschillende keren Bospop en paar keer Pinkpop. Oa Nile Rodgers en Carlos Santana vond ik zo gaaf op Bospop.
En ettelijke dance en Techno feesten geweest en lokale festivals.
En ik vergeet vast iets.
zaterdag 4 oktober 2025 om 09:58
zaterdag 4 oktober 2025 om 10:20
Ik vind het zo jammer dat Damiano solo is gegaan!
zaterdag 4 oktober 2025 om 10:28
Ik vind hem solo juist veel leuker.
zaterdag 4 oktober 2025 om 10:32
Nou, wat een standaard saaie liedjes maakt hij nu

zaterdag 4 oktober 2025 om 10:44
Ik kan niet eens een lijst maken, ik heb zo ongelooflijk veel gezien. Mijn man en ik zijn enorme muziekliefhebbers en inmiddels onze kinderen ook, we gaan soms wel 3x per week naar een concert.
Mijn eerste concert was van The Levellers toen ik een jaar of 16 was. Lijstje van dit jaar: The Gathering, Green Day, Palaye Royale, Alanis Morissette, Nine inch nails, iamx, Robbie Williams, Jerry Cantrell, Kelsey Karter & the Heroines, China Crisis, Pro Pain, Harakiri for the sky, Aespa en nog een aantal metal bands waarvan ik de namen zo niet eens meer weet. Morgenavond naar Beach Weather.
zaterdag 4 oktober 2025 om 11:03
zaterdag 4 oktober 2025 om 11:13
Ik hou juist wel van die poppie liedjes.vivapimpelmees schreef: ↑04-10-2025 10:58Zijn laatste nummer is redelijk. Maar Born with a broken heart is echt een te standaard popdeuntje. En zijn stem mist het rauwe randje.
Ben ook dol op Dua Lipa, Lady Gaga, heerlijk.
zaterdag 4 oktober 2025 om 11:31
Leuk topic! Ik zie veel bands voorbijkomen waar ik nog nooit van gehoord heb. Zelf vind ik heel veel goed en leuk, de usual suspects (Beatles, Stones, Bowie, Fleetwood Mac, Prince) en verder van pop tot rock tot disco, bekend en onbekend. Door de jaren heen ben ik altijd fan gebleven van Van Halen (wel met David Lee Roth erin) - hun albums vind ik nog steeds tijdloos goed. En de vroege Pretenders (in de oorspronkelijke bezetting). Ik had altijd een girlcrush op Chrissie Hynde en vind haar nog steeds geweldig.
Nothing happens for a reason
zaterdag 4 oktober 2025 om 11:32
Ja Roxy Music. Michael Kiwanuka luister ik regelmatig naar als ik moet koken, geen idee waarom maar vind het fijn.
PJ Harvey vind ik ook goed.
zaterdag 4 oktober 2025 om 11:33
zaterdag 4 oktober 2025 om 11:59
Ik ben niet zo van de grote stadionconcerten; mij te druk en massaal. En dan zit je drie hoog achter en zie je nog niets. Theaterconcerten vind ik wel leuk. Sowieso...
Maar wat ik nog steeds graag luister is pop, country en folk. Met hardrock en techno heb ik niet zoveel of zeg maar helemaal niets. Ik ben al sinds ik mijn spaarpot brak voor een casettebandje van Phil Collins fan van de man, al had ik er geen poster van boven mijn bed. Ik vond vooral zijn muziek leuk. De poster was van Koen Wauters
Maar wat ik nog steeds graag luister is pop, country en folk. Met hardrock en techno heb ik niet zoveel of zeg maar helemaal niets. Ik ben al sinds ik mijn spaarpot brak voor een casettebandje van Phil Collins fan van de man, al had ik er geen poster van boven mijn bed. Ik vond vooral zijn muziek leuk. De poster was van Koen Wauters

zaterdag 4 oktober 2025 om 12:22
zaterdag 4 oktober 2025 om 12:26
En wat betreft mijn smaak en concerten:
Toto ( een keer of 25 geloof ik)
Eagles
Bon Jovi
Prince
George Michael
Roger Waters
Rene Froger
Blof
Duran Duran (2x)