Ik zoek een Nederlands liedje
zaterdag 11 oktober 2025 om 23:38
Ik zit al weken met een melodie van een liedje in mijn hoofd en ik kan het niet uitstaan dat ik niet meer welk liedje het is en Google weet het ook niet en komt steeds aan met Benny Neyman maar die is het dus niet.. Het word wel gezongen door een man.
Een paar van de zinnen, die kunnen iets anders zijn dan ik me herinner:
- Ik weet niet hoe
- Dat echte liefde bestaat
Het is een vrolijk nummer, volgens mij niet heel recent en er komen trompetten in voor. Hoorde het laatst nog als orgelmuziek. Heeft een aanstekelijke melodie en je kunt het zo mee blèren.
Iemand die enig idee heeft?
Een paar van de zinnen, die kunnen iets anders zijn dan ik me herinner:
- Ik weet niet hoe
- Dat echte liefde bestaat
Het is een vrolijk nummer, volgens mij niet heel recent en er komen trompetten in voor. Hoorde het laatst nog als orgelmuziek. Heeft een aanstekelijke melodie en je kunt het zo mee blèren.
Iemand die enig idee heeft?
zondag 12 oktober 2025 om 18:11
Deze is het maar waar ik dan die trompetten vandaan haal. Wellicht haalde ik 2 nummers door elkaar.SunShine35 schreef: ↑12-10-2025 00:14Als ik er op zoek vindt ik: ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat. Die had ik in mijn hoofd dus.
Marco schuitmaker - engelbewaarder
Maar niks over liefde dus weet niet of je die bedoelt.
zondag 12 oktober 2025 om 22:23
Bedankt.. kon het gewoon niet uitstaan dat ik het niet wist.SunShine35 schreef: ↑12-10-2025 19:41Woehoeoeoe!!!! Ik hoorde hem ook in mijn hoofd, ook al was de tekst net anders.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in