Mode & Beauty alle pijlers

0.1 ct diamant voor 30 euro bij Zeeman

03-09-2025 21:15 269 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De Zeeman verkoopt vanaf morgen een 0.1 karaat diamantje voor 30 euro (https://www.zeeman.com/nl-nl/campagnes/diamant). Er is in de media veel daarover te lezen en ik ben benieuwd of jullie er al over hebben gehoord en of het jullie interesse wekt.

Het gaat wel om een lab grown diamant. Het is dus echt een diamant qua specs, maar dan niet gewonnen uit mijnen maar gemaakt in een lab.

Ik heb interesse. Ik ben van plan om er 2 te kopen, voor mijn beide dochters. Ik zat er al langer aan te denken om hen een sieraadje te geven en dit is eigenlijk wel waar ik aan zat te denken qua grootte en budget.
Nou, dan koop je het.
New year, new disappointments.
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar
Nee, het wekt mijn interesse niet, maar ik vind wel dat Zeeman een interessant marketingteam heeft. Het lukt ze toch wel eens per jaar of zo om een hype te creëren rondom een bepaald item, wat dan opeens hyperpopulair is. Is ze gelukt met badslippers, sokken, parfum, en nu dit.
Ik ben benieuwd hoe dit product gaat verkopen.
Nou, goed voor jou ofzo?

Geen interesse, ik draag geen sieraden.
Moiren schreef:
03-09-2025 21:40
Nou, goed voor jou ofzo?

Geen interesse, ik draag geen sieraden.
Wel sieraadjes?
Star⁴ schreef:
03-09-2025 21:41
Wel sieraadjes?
Dat zou ik eens kunnen overwegen.
Ik snap de cynische reacties niet. Wat heb ik verkeerd gezegd?
Ik had dit nog niet gehoord en heb zelf geen interesse maar ik vind het wel goed dat de zeeman dure producten goedkoop aan de man kan brengen en transparant zijn over de reden waarom hun dit kunnen.
Hun trouwjurk was binnen een paar uur voor veel meer geld te koop op marktplaats omdat ze direct uitverkocht waren.
Knap als je dat kan bedenken en aan de man kan brengen.

Dus zeker kopen en aan je kinderen geven het lijkt me een mooi sieraad.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wat moeten kleuters met zo'n sieraad? Dat zit toch alleen maar in de weg?
Solomio schreef:
03-09-2025 21:53
Wat moeten kleuters met zo'n sieraad? Dat zit toch alleen maar in de weg?
Ik had het er niet bij gezegd maar was van plan om het over een paar jaar aan ze te geven. Ze gaan er heus niet mee zitten in groep 1. Ook niet in groep 2 en ook niet in groep 3. Ook zonder dit te weten was jouw sneer niet nodig.
Kikkertje schreef:
03-09-2025 22:00
Ik had het er niet bij gezegd maar was van plan om het over een paar jaar aan ze te geven. Ze gaan er heus niet mee zitten in groep 1. Ook niet in groep 2 en ook niet in groep 3. Ook zonder dit te weten was jouw sneer niet nodig.
Koop dan gewoon over een paar jaar iets fatsoenlijks of iets dat ze zelf leuk vinden.
Star⁴ schreef:
03-09-2025 22:02
Koop dan gewoon over een paar jaar iets fatsoenlijks of iets dat ze zelf leuk vinden.
Dit.
Als het nu een of andere zeer bijzondere design was, misschien. Maar dat soort zooi kan je over 10 jaar toch ook nog kopen?
Itsnojoke schreef:
03-09-2025 21:37
Nee, het wekt mijn interesse niet, maar ik vind wel dat Zeeman een interessant marketingteam heeft. Het lukt ze toch wel eens per jaar of zo om een hype te creëren rondom een bepaald item, wat dan opeens hyperpopulair is. Is ze gelukt met badslippers, sokken, parfum, en nu dit.
Ja, de bruidsjurk voor 20 euro (dacht ik) ook!
Kikkertje schreef:
Oooh nou om eerlijk te zijn zou ik het niet kopen om het vervolgens jaren in de kast te laten liggen.
Wie weet wat voor ontwikkelingen op dit gebied komen de komende jaren.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Vreemde, negatieve reacties. Waarom?

Ik vond het leuk dat Zeeman steeds weer met iets aparts komt om weer in het nieuws te zijn. Toen die bruidsjurk en nu dit.

Voor mij is het niks maar als iemand het leuk vind, leuk toch!
xiongmao schreef:
03-09-2025 22:07
Vreemde, negatieve reacties. Waarom?

Ik vond het leuk dat Zeeman steeds weer met iets aparts komt om weer in het nieuws te zijn. Toen die bruidsjurk en nu dit.

Voor mij is het niks maar als iemand het leuk vind, leuk toch!
''ik ben benieuwd of jullie er al over hebben gehoord en of het jullie interesse wekt.'
Geinig idee.
Everything you see I owe to spaghetti!
Itsnojoke schreef:
03-09-2025 21:37
Nou, dit inderdaad. Superknap hoe ze binnen een paar jaar hun imago zo hebben weten om te draaien (van suffe winkel waar je nog niet dood gevonden wilde worden tot een hippe zaak waar iedereen komt, ook als je wat meer te besteden hebt). En dan scoren ze ook nog een keer hoog op duurzaamheid.
Nothing happens for a reason
Is de azijn weer in de aanbieding? Als je niks leuks te zeggen hebt, hoef je niet perse wat te zeggen hè.

TO leuke actie, ik had hem nog niet gezien. Ik denk dat het zo uitverkocht is dus ik zou er snel bij zijn.
Ik had hier nog niet over gehoord. Ik vind het lief dat je iets aan je dochters wil geven. Ook als dat op een later moment is.
cav wijzigde dit bericht op 03-09-2025 22:20
16.67% gewijzigd
Kikkertje schreef:
Sjongejonge, aangebrand typje hoor.

Het was geen sneer, het was gewoon antwoord op je vraag.
Solsol schreef:
03-09-2025 22:16
Is de azijn weer in de aanbieding? Als je niks leuks te zeggen hebt, hoef je niet perse wat te zeggen hè.

TO leuke actie, ik had hem nog niet gezien. Ik denk dat het zo uitverkocht is dus ik zou er snel bij zijn.
Als je alleen maar positieve reacties wilt horen kun je beter naar Babybrabbel of een soortgelijk forum.
Bij mij wekt het geen interesse. Ik geef niet om diamanten en als ik een diamant zou willen kopen dan wil ik er graag een die ook daarwerkelijk groot genoeg is om te sparkelen. Anders ben je met een zirkonia net zo goed af en dus vind ik het totaal niets toevoegen.

Wat betreft een sieraad voor jouw dochters, ik vind dit geen kindersieraad qua uiterlijk. Ik zou tegen de tijd dat ze de leeftijd hebben om een sieraad te waarderen kijken of iets persoonlijkers. Een mooie bedelarmband (ik bedoel geen pandora) of een mooie ring of ketting maar iets dat wat unieker is.
Solsol schreef:
03-09-2025 22:16

Zet dan in je OP ‘wat vinden jullie, alleen positieve reacties welkom’.
Ik vind het een slimme marketing stunt, zoals we wel vaker zien van Zeeman, maar het product vind ik het nét niet. Zo’n klein steentje in een zilveren setting… ik had liever iets groters gezien, of goud, of een paar oorstekers, al was dat duurder geweest. Voor de marketing lijken ze voor de goedkoopste optie te zijn gegaan om maar een diamant te kunnen verkopen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven