Sex met een oudere vrouw

vrijdag 3 januari 2025 om 01:33

Hi,
Ik vroeg me dus al een tijdje af. Vorig jaar was ik een soort van benaderd om met een wat oudere vrouw. Rond de 40 af te spreken, en daar sex mee te hebben. Uit eindelijk ging dit helaas niet door. Maar ik vroeg me dus af. Zijn oudere vrouwen meer sensueel? En hebben ze meer gevoel daarin? Of hoe moet ik dit zien… misschien stomme vraag. Had het graag in het echt beleefd mar helaas
                    Ik vroeg me dus al een tijdje af. Vorig jaar was ik een soort van benaderd om met een wat oudere vrouw. Rond de 40 af te spreken, en daar sex mee te hebben. Uit eindelijk ging dit helaas niet door. Maar ik vroeg me dus af. Zijn oudere vrouwen meer sensueel? En hebben ze meer gevoel daarin? Of hoe moet ik dit zien… misschien stomme vraag. Had het graag in het echt beleefd mar helaas

woensdag 15 oktober 2025 om 18:30

Diese Gilf hat super Brüste.
                                    Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
                                                                                Baby, it's the guitar man

donderdag 16 oktober 2025 om 11:36

Niks mis mee inderdaad!
                                    koekies zijn lekker

donderdag 16 oktober 2025 om 16:08

maar dan blijft de vraag: was will das Weib?

donderdag 16 oktober 2025 om 23:48

Ja, communiceer in volledige zinnen. Met persoonsvorm, gezegde en onderwerp. En leestekens zoals een punt of een vraagteken. Bovendien ook nog beleefd en een tikje onderdanig.
In dit geval zou je je zin als volgt hebben kunnen stellen:
“Heeft u misschien nog andere tips voor mij?”
Liever nog:
Geachte Viva-dames,
Het spijt me zeer dat ik zo onbeleefd ben geweest om zomaar uit onze aangename conversatie te stappen. Ik begrijp dat ik me lomp heb gedragen. Toch zou ik u willen vragen of u nog tips hebt voor mij, om mijn wens te kunnen vervullen. Want die heb ik nog steeds.
Ik ben u alvast zeer erkentelijk voor uw tijd en aandacht.
Met de meeste hoogachting,
Knuffelbeer
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Al een account? Log dan hier in