Sex met een oudere vrouw
vrijdag 3 januari 2025 om 01:33
Hi,
Ik vroeg me dus al een tijdje af. Vorig jaar was ik een soort van benaderd om met een wat oudere vrouw. Rond de 40 af te spreken, en daar sex mee te hebben. Uit eindelijk ging dit helaas niet door. Maar ik vroeg me dus af. Zijn oudere vrouwen meer sensueel? En hebben ze meer gevoel daarin? Of hoe moet ik dit zien… misschien stomme vraag. Had het graag in het echt beleefd mar helaas
Ik vroeg me dus al een tijdje af. Vorig jaar was ik een soort van benaderd om met een wat oudere vrouw. Rond de 40 af te spreken, en daar sex mee te hebben. Uit eindelijk ging dit helaas niet door. Maar ik vroeg me dus af. Zijn oudere vrouwen meer sensueel? En hebben ze meer gevoel daarin? Of hoe moet ik dit zien… misschien stomme vraag. Had het graag in het echt beleefd mar helaas
vrijdag 3 januari 2025 om 15:07
vrijdag 3 januari 2025 om 15:52
Oké dan, even serieus om op de vraag terug te komen. En voor iedereen die ouder worden onprettig vindt, maak je niet ongerust. Ik (50+) heb vrouwen tussen 35 en 55 als meest ongeremd ervaren. Seks is heerlijk relaxed en vol humor. Vermoedelijk omdat kids al ouder of de deur uitzijn. Vrouwen lijken gewoon beter in hun vel te zitten en zijn niet bang voor een rimpeltje of vetrolletje meer of minder.
Omgekeerd, hoe ervaren vrouwen de seks met minder jonge mannen?
Omgekeerd, hoe ervaren vrouwen de seks met minder jonge mannen?
Laat je nieuwsgierigheid naar de ander het altijd winnen van je drang om te veroordelen.
zondag 5 januari 2025 om 13:30
Voor wat betreft seks met jongere mannen.. Ik durf hier wel wat over te zeggen… ik ben ouder (de 40 al aardig wat jaren gepasseerd…) en ik val op jongere mannen… afgelopen jaar een paar (sex)dates gehad met jongere mannen (rond de 28..) en dat is i.h.a. heel goed bevallen. Ik voel me idd relaxter over mijn lijf en schaam me nergens voor. Omgekeerd staan jonge mannen voor veel open. En hun libido kan ik ook wel waarderen
Dus wat mij betreft is de combinatie oudere vrouw jongere man een hele goede
woensdag 15 oktober 2025 om 08:17
Waarin?
woensdag 15 oktober 2025 om 09:08
Ja, nu die ene keer niet doorging, gaat het natuurlijk nooit meer lukken…
woensdag 15 oktober 2025 om 09:36
Lila-Linda schreef: ↑15-10-2025 06:38Tja als je maar lang genoeg wacht met reageren op een topic, worden alle vrouwen oud
Gewoon _melon met login problemen
woensdag 15 oktober 2025 om 10:26
Maar beertje wordt ook steeds ouder...Lila-Linda schreef: ↑15-10-2025 06:38Tja als je maar lang genoeg wacht met reageren op een topic, worden alle vrouwen oud
koekies zijn lekker
woensdag 15 oktober 2025 om 12:58
Hè wat een niet-serieuze reacties hier. Daar kan TO toch helemaal niets mee? Ik zal daarom even een serieuze reactie geven over het hebben van seks met een oudere vrouw.
Een oudere vrouw, een soort upgrade van de MILF, wordt ook wel GILF genoemd. Deze categorie vrouw wordt door kenners als superieur beschouwd.
Het grootste voordeel hierbij is de wanhopigheid. Een oudere vrouw zal elke aanraking als zeer waardevol waarderen. Door de huidhonger is ze aanhankelijker dan een MILF.
Wat ook een vaak genoemd voordeel is: de huid is slapper en droger, waardoor er meer wrijving ontstaat. Daarbij wordt luid gekerm vaak waargenomen, volgens de vrouw heeft dat te maken met die genoemde wrijving.
De vrouw zal minder vaak tegen jouw gewenste ritme ingaan door een lichamelijke stijfheid, die je zelf wel zult herkennen als jij opwinding ervaart. Wellicht is de vrouwelijke stijfheid van een GILF vergelijkbaar met jouw stijfheid tijdens opwinding, maar daar zijn de onderzoeken nog niet naar gedaan.
Afhankelijk van jouw persoonlijke voorkeuren kan het zijn dat de orale sensatie een onverwacht zachte sensatie gaat worden, doordat het gebit verwijderbaar is.
Het heeft zeker voordelen om te experimenteren met een GILF. Jouw onkunde op het gebied van seks wordt vaak verward met onervarenheid. Een echte GILF zal je daar graag in begeleiden.
Een oudere vrouw, een soort upgrade van de MILF, wordt ook wel GILF genoemd. Deze categorie vrouw wordt door kenners als superieur beschouwd.
Het grootste voordeel hierbij is de wanhopigheid. Een oudere vrouw zal elke aanraking als zeer waardevol waarderen. Door de huidhonger is ze aanhankelijker dan een MILF.
Wat ook een vaak genoemd voordeel is: de huid is slapper en droger, waardoor er meer wrijving ontstaat. Daarbij wordt luid gekerm vaak waargenomen, volgens de vrouw heeft dat te maken met die genoemde wrijving.
De vrouw zal minder vaak tegen jouw gewenste ritme ingaan door een lichamelijke stijfheid, die je zelf wel zult herkennen als jij opwinding ervaart. Wellicht is de vrouwelijke stijfheid van een GILF vergelijkbaar met jouw stijfheid tijdens opwinding, maar daar zijn de onderzoeken nog niet naar gedaan.
Afhankelijk van jouw persoonlijke voorkeuren kan het zijn dat de orale sensatie een onverwacht zachte sensatie gaat worden, doordat het gebit verwijderbaar is.
Het heeft zeker voordelen om te experimenteren met een GILF. Jouw onkunde op het gebied van seks wordt vaak verward met onervarenheid. Een echte GILF zal je daar graag in begeleiden.
dutchess wijzigde dit bericht op 15-10-2025 13:09
6.35% gewijzigd
woensdag 15 oktober 2025 om 13:04
woensdag 15 oktober 2025 om 13:08
Wacht... Ik doe een edit!
woensdag 15 oktober 2025 om 13:38
Mooie how to gids Duchess!
Maar hoe krijgt hij die geriatrische 40+ persoon nou zijn bed in wil hij weten?
Waar vind je ze überhaupt?
In de spreekkamer van de fysio? Bij een Acda en de Munnik concert?
Waar praat je over met ze?
Je moet zorgen dat ze niet het idee heeft dat ze met haar zoon praat. Straks krijgt ze incest-paniek en is ze vertrokken.
Waar vind je ze überhaupt?
Je moet zorgen dat ze niet het idee heeft dat ze met haar zoon praat. Straks krijgt ze incest-paniek en is ze vertrokken.
woensdag 15 oktober 2025 om 13:47
Heeft ze in dit scenario nog een hartslag of niet?Dutchess schreef: ↑15-10-2025 12:58Hè wat een niet-serieuze reacties hier. Daar kan TO toch helemaal niets mee? Ik zal daarom even een serieuze reactie geven over het hebben van seks met een oudere vrouw.
woensdag 15 oktober 2025 om 13:48
Je zou denken hier. Weet je zeker dat je postvak open staat Beertje?Dropdrop schreef: ↑15-10-2025 13:38Mooie how to gids Duchess!
Waar vind je ze überhaupt
woensdag 15 oktober 2025 om 15:15
Heeft TO wel wat hij wil?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in