Real Housewives of Beverly Hills kletstopic
zondag 3 januari 2021 om 20:34
Welkom in het RHBH kletstopic,
klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives,
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards
S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud
S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke
S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi
S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley
S14
Kyle Richards.
Erika Girardi.
Dorit Kemsley.
Garcelle Beauvais.
Sutton Stracke.
Bozoma Saint John.

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises
klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives,

Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards
S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud
S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke
S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi
S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley
S14
Kyle Richards.
Erika Girardi.
Dorit Kemsley.
Garcelle Beauvais.
Sutton Stracke.
Bozoma Saint John.

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises

rouge__ wijzigde dit bericht op 02-12-2024 18:31
70.84% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 15 oktober 2025 om 20:41
Aha, die heb ik niet

Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 16 oktober 2025 om 17:46
donderdag 16 oktober 2025 om 18:13
Op Netflix
Bij New Jersey doen naar mijn idee zoveel mensen mee dat ik het overzicht (wie is wie, wie doet wie) niet te pakken krijg.
Zelf vind ik New York ook leuk. Met Brynn en Jessel & co
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 16 oktober 2025 om 20:37
Ik keek net Salt Lake tijdens het sporten. Er was een psychic ( komt in elke stad wel een keer een voorbij) tegen Britani : hoeveel kinderen heb je? 2 zegt ze, 23 en 19.
Zegt hij : is die van 19 de jongste?
Of ik heb het totaal verkeerd verstaan???
Britani met Jared, aan uit aan uit. Dat mens spoort niet.
Lisa spoort ook niet, Angie uit haar plaat en hup Mary ook nog eens boos.
Zegt hij : is die van 19 de jongste?
Of ik heb het totaal verkeerd verstaan???
Britani met Jared, aan uit aan uit. Dat mens spoort niet.
Lisa spoort ook niet, Angie uit haar plaat en hup Mary ook nog eens boos.
vrijdag 17 oktober 2025 om 08:52
Jersey had een tijdlang een vaste groep; Teresa, Caroline, Dina, Jacqueline, & Danielle Staub, wat vooral bij mij voor verwarring zorgde was de halve cast familie is.
vanaf S6 werd het een rommeltje.
ik had soms serieus de site van bravo openstaan voor het overzicht.
Brynn heb ik nooit leuk gevonden en na stunt tijdens het laatste seizoen moet ik haar echt niet meer.
maar waarom? al denk ik dat Teresa ook geen makkelijke tante is, maar Melissa heeft ook iets wat ik niet vertrouw.. maar kan mijn vinger er niet op leggen wat het is
Eigenlijk best ironisch, want de vader van Teresa & Joe had ook ruzie met zijn zus Catherine? (de moeder van Kathy & Rosie die ook te zien waren in de show en nu is er geen contact met zowel Teresa als Joe

SLC ik heb wat clips gezien .. en Angie gaat helemaal uit haar plaat tegenover Lisa

wat is toch met die Lisa's in de RH-series, het zijn allemaal van die rare leeghoofden met een grootheidswaanzin complex los van LVP
Dat stuk met die black-card deed me denken aan Miami, toen gooide drNicole ook haar blackcard op de tafel en werden de Cuban Frick&Frack Marisol & Alexia zowat gek.
vrijdag 17 oktober 2025 om 09:39
Volgens mij omdat Melissa Joe een soort van weghield bij de familie of zo. Maar het zijn allemaal heethoofden en maken overal een drama van. En ze hadden een roddel verspreid over dat Melissa zou zijn vreemdgegaan.Rouge__ schreef: ↑17-10-2025 08:52
maar waarom? al denk ik dat Teresa ook geen makkelijke tante is, maar Melissa heeft ook iets wat ik niet vertrouw.. maar kan mijn vinger er niet op leggen wat het is
Eigenlijk best ironisch, want de vader van Teresa & Joe had ook ruzie met zijn zus Catherine? (de moeder van Kathy & Rosie die ook te zien waren in de show en nu is er geen contact met zowel Teresa als Joe)
En verder is die man van Teresa ook niet te vertrouwen, net als de vorige.
vrijdag 17 oktober 2025 om 10:16
zijn Italianen hedolfje schreef: ↑17-10-2025 09:39Volgens mij omdat Melissa Joe een soort van weghield bij de familie of zo. Maar het zijn allemaal heethoofden en maken overal een drama van. En ze hadden een roddel verspreid over dat Melissa zou zijn vreemdgegaan.
En verder is die man van Teresa ook niet te vertrouwen, net als de vorige.

Teresa heeft een neus voor onbetrouwbare mannen, ik vertrouw die hele kliek niet, Joe is een opgeblazen kabouter, haar ex-man Juicy joe vond ik sowiso een griezel ook hoe hij tegen haar sprak.
en hun moeder vond ik een hele geniepige vrouw
vrijdag 17 oktober 2025 om 11:56
ik vind Frank Cantania ook leuk, hij is zo'n ongeleid projectiel.
de man Marge vind ik ook wel grappig, vooral in het laatste seizoen toen Marge iets naar Doloris stuurde en hij haar de hint gaf dat ze haar telefoon moest checken.
van de andere francises heeft wijlenGreg Leaks wel een speciale plek, hij was zo leuk en unbotherd nadat hij en Nene opnieuw getrouwd waren.
de man Marge vind ik ook wel grappig, vooral in het laatste seizoen toen Marge iets naar Doloris stuurde en hij haar de hint gaf dat ze haar telefoon moest checken.
van de andere francises heeft wijlenGreg Leaks wel een speciale plek, hij was zo leuk en unbotherd nadat hij en Nene opnieuw getrouwd waren.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in