Luie all inclusive februari

18-10-2025 23:33 63 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi, wij zijn in 2022 met een last minute naar Kaapverdië geweest voor onze eerste all inclusive. We waren in Sal en hebben echt heerlijk gerelaxt.
Iemand tips voor februari of mei vakantie voor nog zo’n heerlijke luier vakantie.
Of nog eens hierheen gaan aangezien het echt chill was?
We willen dus echt niks doen😬
Qua reistijd was dit helemaal ok trouwens.
Twee volwassenen en een puber van 14.
Bedankt voor het meedenken!
Zanzibar! Veel lekkerder weer dan op Sal. Daar vonden wij het echt geen strandweer in januari en het zwembad was ook ijskoud!
Ja, één zwembad was koud, maar de ander licht verwarmd dus we hebben echt veel in het zwembad gezeten. Ik was ook lichtelijk verbaasd 😬

Zanzibar kwam voorbij. Ik ga eens kijken, thanks!
Aruba of Bonaire. Heerlijke relaxte sfeer.
Fantastisch weer, eventueel een beetje snorkelen of een auto huren en het eiland bekijken.
Marsa Alam, heerlijk warm zo zuidelijk. Lekker snorkelen als je zin hebt. Evt quadrijden. Of anders lekker zwemmen, eten en niks doen :-D
En nog een keer naar Kaapverdië? Als je toch alleen op het resort luiert en een beetje in zee wilt zwemmen.
Je zou voor de vorm naar een van de andere eilanden kunnen gaan, Boa Vista bv. Iets meer afwisseling als je daar toch ineens behoefte aan krijgt.
BeeDifferent schreef:
19-10-2025 11:32
En nog een keer naar Kaapverdië? Als je toch alleen op het resort luiert en een beetje in zee wilt zwemmen.
Je zou voor de vorm naar een van de andere eilanden kunnen gaan, Boa Vista bv. Iets meer afwisseling als je daar toch ineens behoefte aan krijgt.
Ja, dit hou ik ook in mijn achterhoofd.
Misschien is hetzelfde doen gewoon helemaal ok.
Gisteren zat ik te zoeken en er kwam zoveel voorbij, dat ik dacht ooooh ik mis heel veel opties 😁

En luieren was echt luieren. Lezen, eten, drankje, eten en eten.
Misschien ben ik gewoon benieuwd naar leuke all inclusives in landen waar het lekker warm is in feb.
We hoeven het resort helemaal niet af😬
Aruba, Bonaire, Marsa Alam ik ga die allemaal eens bekijken.
Nog tips voor leuke resorts?
toulouse_74 schreef:
19-10-2025 10:21
Marsa Alam, heerlijk warm zo zuidelijk. Lekker snorkelen als je zin hebt. Evt quadrijden. Of anders lekker zwemmen, eten en niks doen :-D
Hmm, februari is 15 graden gemiddeld in de avond en nacht en gemiddeld 23 overdag. Zijn gemiddelden natuurlijk, maar ik vind dat niet echt strandweer. Mei kan wel pima
Ik had zelf naar pakketreizen Zanzibar gekeken. Sultan Sands is dan een stuk duurder dan ik voor ogen had, maar alles los boeken is in deze periode goedkoper. De Antillen zijn dan ook echt lekker weer. En misschien Gambia, daar ben ik nog nooit geweest maar het heeft ook een kortere vliegtijd wat voor een week wel fijn is.
AirMaxlover schreef:
19-10-2025 12:55
Aruba, Bonaire, Marsa Alam ik ga die allemaal eens bekijken.
Nog tips voor leuke resorts?

I :heart: Bonaire. Wil er ieder jaar wel naar toe. Maar geen eiland voor all inclusive en het resort niet af. Dat is echt jammer (als je daar al een all inclusive zult vinden) Zoveel te doen en te zien.
BuzzieBee schreef:
19-10-2025 12:58
Hmm, februari is 15 graden gemiddeld in de avond en nacht en gemiddeld 23 overdag. Zijn gemiddelden natuurlijk, maar ik vind dat niet echt strandweer. Mei kan wel pima
Wij waren er dit jaar begin maart (vanaf 6 maart) en het was echt warm! Zeewater was heerlijk.
Ik ben 2 keer naar Riu Karamboa op Boa Vista geweest. Heerlijk. Adult only dus denk niet dat puber mee mag maar ernaast ligt Riu Palace.
Sal is wel wat levendiger maar als je het resort niet af hoeft maakt het natuurlijk niet uit.
dolfje schreef:
19-10-2025 14:17
Ik ben 2 keer naar Riu Karamboa op Boa Vista geweest. Heerlijk. Adult only dus denk niet dat puber mee mag maar ernaast ligt Riu Palace.
Sal is wel wat levendiger maar als je het resort niet af hoeft maakt het natuurlijk niet uit.
Dank je. Ik zal hier nog eens naar kijken.
Puber gaat absoluut mee, want het is de eerste vakantie na een paar jaar. We gaan ook voor de puber op vakantie en zij vond het hangen op een resort prima 😊
BeeDifferent schreef:
19-10-2025 13:49
I :heart: Bonaire. Wil er ieder jaar wel naar toe. Maar geen eiland voor all inclusive en het resort niet af. Dat is echt jammer (als je daar al een all inclusive zult vinden) Zoveel te doen en te zien.
We willen echt niks doen, klinkt misschien raar, maar het is echt een bijkom vakantie (na een stressvolle periode) en het reizen ansich is al een grote taak voor haar en mij. Dus als we maar een week gaan dan is het deze keer echt een week niks.
Vakanties die langer duren zijn we actiever 😊
AirMaxlover schreef:
19-10-2025 14:23
Dank je. Ik zal hier nog eens naar kijken.
Puber gaat absoluut mee, want het is de eerste vakantie na een paar jaar. We gaan ook voor de puber op vakantie en zij vond het hangen op een resort prima 😊
Bij deze twee hotels zit ook een gedeeld glijbanen park. En als je toch buiten het resort wil en een kwartiertje strandwandeling niet erg vindt daar zit een leuke en mooie strandtent.
En soms zie je daar schildpadden.
AirMaxlover schreef:
19-10-2025 14:35
We willen echt niks doen, klinkt misschien raar, maar het is echt een bijkom vakantie (na een stressvolle periode) en het reizen ansich is al een grote taak voor haar en mij. Dus als we maar een week gaan dan is het deze keer echt een week niks.
Ik vind dat niet raar hoor, daarom gaan we soms terug naar waar we ooit geweest zijn omdat ik dan niet de drang heb om heel veel te doen en zien maar dan echt ga uitrusten.
AirMaxlover schreef:
19-10-2025 14:35

Dat begreep ik al uit je openingspost hoor 😁 . Niks mis mee en daarom ook de tip om niet naar Bonaire te gaan.
(En al eerder om weer naar Kaapverdië te gaan)
Ik zou juist wel naar Bonaire gaan. Van der Valk heeft er een all inclusive (al gok ik dat dat tijdens een schoolvakantie erg duur is) en dat heeft een privé strand met daarbij een koraalrif, waardoor je heel cool kan snorkelen, zo vanaf het hotel strand. Behalve snorkelen vind ik nou niet dat er enorm veel te doen is op het eiland, dus prima om niet van het resort af te gaan en er een luie all inclusive te hebben.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
.
tulpje22 wijzigde dit bericht op 19-10-2025 18:02
99.83% gewijzigd
.
Voor het weer gaan wij altijd naar Egypte voor zo'n luier vakantie, meestal komen we op Hurghada uit maar op zich maakt het niet uit waar precies. Sal hebben we ook gehad, het is allemaal prima als je voor zon zee relaxen gaat.
dolfje schreef:
19-10-2025 14:43
Ik vind dat niet raar hoor, daarom gaan we soms terug naar waar we ooit geweest zijn omdat ik dan niet de drang heb om heel veel te doen en zien maar dan echt ga uitrusten.
Dit is ons gevoel 😊
Thanks!
BeeDifferent schreef:
19-10-2025 14:50
Dat begreep ik al uit je openingspost hoor 😁 . Niks mis mee en daarom ook de tip om niet naar Bonaire te gaan.
(En al eerder om weer naar Kaapverdië te gaan)
Dank je, ik zet Bonaire sowieso nog op de lijst ☺️ lijkt me een hele toffe plek om heen te gaan!
Wij zijn ooit in maart op Aruba geweest. Ook ontzettend heerlijk. Fijne stranden.

Voordeel van Kaapverdie vind ik dat je geen jetlag hebt. En het is maar 7 uur vliegen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven