Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
maandag 20 oktober 2025 om 11:02
maandag 20 oktober 2025 om 12:36
https://www.vogue.co.uk/gallery/academy ... arpet-2025
Ik vind Olivia Rodrigo, Lupita Nyung'o,
Chase Infiniti, Gaia Berber, Addison Rae en Viola Davis erg mooi gekleed.
Ik vind Olivia Rodrigo, Lupita Nyung'o,
Chase Infiniti, Gaia Berber, Addison Rae en Viola Davis erg mooi gekleed.
Het is wat het is
dinsdag 21 oktober 2025 om 11:13
Celebtime.
De Kardashians/Jenners hadden wat te vieren, en hadden even snel wat uit de kast getrokken daarvoor.

Demin Moore en Lucy Liu in vol ornaat. De jurk van Demi vind ik prachtig, mooie soepele stof en mooi getsyled met dat halssieraad wat mooi de lijn van het decolleté volgt. Bij Lucy had het lijfje iets hoger mogen eindigen, nu is het een beetje uit balans.

Sydnsy Sweeney, prachtige kleur dat wel ,maar daar houdt het wel mee op. Te 'vitrage' achtig.

Kristen Steward uiteraard in Chanel. Toch vind ik haar hier, misschien door het kapsel, niet charmant ogen.

Kim K. Wat een knap gemaakte jurk! Heel mooi hoe de stof zo gedrapeerd is. En een bijzondere combinatie van stoffen. Mooie kleur ook.

Kathy Hilton, moeder van oa. Paris en Nicky zit al in de kerstsferen. Deze dame is 66. Misschien niet helemaal naturel maar toch een knappe verschijning om te zien.

Reese Witherspoon ging voor grijstinten.

Natalie Portman

Channing Tatum en Kirsten Dunst samen op de rode loper voor de film The roofman. Zijn kleding zit wel erg ruim.

Lance Bass met echtgenoot Michael Turchin, knap stel.

Naomi Watts en Jack Black. De oversized kleding maakt Jack forser dan hij is.

Aziz Ansari, Sandra Oh en Keanu Reeves
op de rode loper voor de film The good fortune.

De hier al eerder genoemde Bradley Cooper, hier met Laura Dern.

Cardi B. was geinspireerd door Cruella DeVille.

Gwen Stefani en Dua Lipa. Oef, Gwen lijkt niet meer op zichzelf.

Katie Holmes. Acteert zij eigenlijk nog?

Meghan en Harry. Niet echt opvallend gekleed, gewoon netjes.

Nicole Richie. Die heb ik wel eens leuker gekleed gezien. De tas is vast duur maar past qua kleur niet bij haar outfit.

Kate Hudson, ik dat eerst; dat lijkt wel aluminiumfolie. maar nee, gelukkig niet.

David en Victoria, wat heeft zij een prachtig ensemble aan. Met een simpele wrong in het haar was het nóg mooier geweest.

Mila Kunis en Kerry Washinton. Mila heeft ook zo'n laag lijfje. Persoonlijk vind ik een wat hoger lijfje mooier.

Janelle Monae. Deze tomboy outfit staat haar goed.

Emma Bunton en Taylor Swift. Goede jas van Emma. Mooi truite bij Taylor. Wat ze aan de onderzijde aanheeft (pantalon?) vind ik wat minder.

Kirsten Dunst. Beetje fletse kleuren qua jurk en schoentjes.

Margot Robbie. Op de Paris Fasion Week, zo'n mooie vrouw en dan toch wat simpel gekleed en slordig haar.

Matt Damon ging voor zwart.

Nicole Kidman met haar dochters.

Olivia Wilde.

Mariska Hargitay, wat zullen de teentjes zeer doen.

En last but not least Amal Clooney in een droom van een jurk die haar werkelijk fantastisch staat. De man naast haar is haar echtgenoot
.
De Kardashians/Jenners hadden wat te vieren, en hadden even snel wat uit de kast getrokken daarvoor.

Demin Moore en Lucy Liu in vol ornaat. De jurk van Demi vind ik prachtig, mooie soepele stof en mooi getsyled met dat halssieraad wat mooi de lijn van het decolleté volgt. Bij Lucy had het lijfje iets hoger mogen eindigen, nu is het een beetje uit balans.

Sydnsy Sweeney, prachtige kleur dat wel ,maar daar houdt het wel mee op. Te 'vitrage' achtig.

Kristen Steward uiteraard in Chanel. Toch vind ik haar hier, misschien door het kapsel, niet charmant ogen.

Kim K. Wat een knap gemaakte jurk! Heel mooi hoe de stof zo gedrapeerd is. En een bijzondere combinatie van stoffen. Mooie kleur ook.

Kathy Hilton, moeder van oa. Paris en Nicky zit al in de kerstsferen. Deze dame is 66. Misschien niet helemaal naturel maar toch een knappe verschijning om te zien.

Reese Witherspoon ging voor grijstinten.

Natalie Portman

Channing Tatum en Kirsten Dunst samen op de rode loper voor de film The roofman. Zijn kleding zit wel erg ruim.

Lance Bass met echtgenoot Michael Turchin, knap stel.

Naomi Watts en Jack Black. De oversized kleding maakt Jack forser dan hij is.

Aziz Ansari, Sandra Oh en Keanu Reeves

De hier al eerder genoemde Bradley Cooper, hier met Laura Dern.

Cardi B. was geinspireerd door Cruella DeVille.

Gwen Stefani en Dua Lipa. Oef, Gwen lijkt niet meer op zichzelf.

Katie Holmes. Acteert zij eigenlijk nog?

Meghan en Harry. Niet echt opvallend gekleed, gewoon netjes.

Nicole Richie. Die heb ik wel eens leuker gekleed gezien. De tas is vast duur maar past qua kleur niet bij haar outfit.

Kate Hudson, ik dat eerst; dat lijkt wel aluminiumfolie. maar nee, gelukkig niet.

David en Victoria, wat heeft zij een prachtig ensemble aan. Met een simpele wrong in het haar was het nóg mooier geweest.

Mila Kunis en Kerry Washinton. Mila heeft ook zo'n laag lijfje. Persoonlijk vind ik een wat hoger lijfje mooier.

Janelle Monae. Deze tomboy outfit staat haar goed.

Emma Bunton en Taylor Swift. Goede jas van Emma. Mooi truite bij Taylor. Wat ze aan de onderzijde aanheeft (pantalon?) vind ik wat minder.

Kirsten Dunst. Beetje fletse kleuren qua jurk en schoentjes.

Margot Robbie. Op de Paris Fasion Week, zo'n mooie vrouw en dan toch wat simpel gekleed en slordig haar.

Matt Damon ging voor zwart.

Nicole Kidman met haar dochters.

Olivia Wilde.

Mariska Hargitay, wat zullen de teentjes zeer doen.

En last but not least Amal Clooney in een droom van een jurk die haar werkelijk fantastisch staat. De man naast haar is haar echtgenoot
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in