Luie all inclusive februari
zaterdag 18 oktober 2025 om 23:33
Hi, wij zijn in 2022 met een last minute naar Kaapverdië geweest voor onze eerste all inclusive. We waren in Sal en hebben echt heerlijk gerelaxt.
Iemand tips voor februari of mei vakantie voor nog zo’n heerlijke luier vakantie.
Of nog eens hierheen gaan aangezien het echt chill was?
We willen dus echt niks doen
Qua reistijd was dit helemaal ok trouwens.
Twee volwassenen en een puber van 14.
Bedankt voor het meedenken!
Iemand tips voor februari of mei vakantie voor nog zo’n heerlijke luier vakantie.
Of nog eens hierheen gaan aangezien het echt chill was?
We willen dus echt niks doen
Qua reistijd was dit helemaal ok trouwens.
Twee volwassenen en een puber van 14.
Bedankt voor het meedenken!
maandag 20 oktober 2025 om 19:15
Oh daar zijn wij 20 jaar geleden geweest, was wel een behoorlijke cultuurshock. Wel heerlijke vakantie gehad.SurferRosa schreef: ↑20-10-2025 13:17Gambia, in februari is het het droge seizoen, temperaturen rond 30 graden en heel betaalbaar.
Ik ben ooit in januari naar Senegambia Beach geweest en het was heerlijk, we zijn het terrein ook niet af geweest.
maandag 20 oktober 2025 om 19:17
Voor ons ook niet ( meer) vandaar Kaapverdie. Vind dat fijner dan Egypte.
Ooit voor 8/9 dagen naar Mexico geweest en 13 naar Aruba.
maandag 20 oktober 2025 om 19:19
Toen wij er waren lagen er in de straat voor het hotel al heel restaurants.AirMaxlover schreef: ↑20-10-2025 18:22Ik heb daar naar zitten kijken, ik zag geen all inclusive optie, hebben jullie dan ontbijt en diner op het resort gedaan?
Hoe hebben jullie dat toen aangepakt?
maandag 20 oktober 2025 om 20:32
Egypte is de beste optie qua prijs en in februari heb je meestal prima weer daar. Je hebt er ook heel veel keus. Kies voor een resort met een rif meteen aan het strand, dan is het snorkelen ook prachtig.
Wij zijn afgelopen februari/maart in Hurghada geweest en gaan in 2026 weer met hetzelfde vriendengroepje, dan half maart. Lekker luieren, snorkelen en heel veel potjes kaarten, zalig!
Wij zijn afgelopen februari/maart in Hurghada geweest en gaan in 2026 weer met hetzelfde vriendengroepje, dan half maart. Lekker luieren, snorkelen en heel veel potjes kaarten, zalig!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 21 oktober 2025 om 09:10
Tip El Gouna Egypte: kijk eens naar Three Corners Sea View. Dit hotel ligt in de Marina, op loopafstand van winkels en restaurants. Het hotel is adult only en all inclusive. Wij gaan echter toch elke dag uit eten omdat het zo betaalbaar is. met een Tuk-tuk (ze rijden overal rond) vervoeren ze je voor 1 euro naar down town waar het ook heel gezellig is. de moeite waard.AirMaxlover schreef: ↑20-10-2025 18:26Egypte zou ik nooit naar kijken vanuit mezelf.
Maar gisteren dus rondje gegoogled. Absoluut grote verschillen qua prijs!
De ABC eilanden zien er leuk uit, maar bij m’n Google search kwam ik ook langs Barbados en voor een langere vakantie heb ik die opgeslagen
Dit ivm jetlag is nu geen optie. Heb geen zin om na zo’n korte vakantie daar mee te dealen.
Hopelijk komt er in 2027 een verre reis aan en dan is jetlag geen probleem!
dinsdag 21 oktober 2025 om 09:15
Wij hebben Hurghada een paar jaar geleden ingeruild voor El Gouna omdat wij het gezellig vinden om in restaurants te gaan eten en lekker te flaneren. In Hurghada kan dat niet, in El Gouna wel. Bovendien is El Gouna heel veilig en je wordt niet vervelend aangesproken. Alle personeel dat daar werkt (hotels, winkels, restaurants) wonen zelf ook in El Gouna en worden streng opgeleid. Het is ondertussen uitgegroeid tot een middelgrote stad met verschillende kernen, een Marina, prachtige buitenwijken en een stadscentrum.Yella78 schreef: ↑20-10-2025 20:32Egypte is de beste optie qua prijs en in februari heb je meestal prima weer daar. Je hebt er ook heel veel keus. Kies voor een resort met een rif meteen aan het strand, dan is het snorkelen ook prachtig.
dinsdag 21 oktober 2025 om 12:31
Niet op Gran Canaria hoor. Enorm geel strand daar.
dinsdag 21 oktober 2025 om 12:51
Die is mooi maar inderdaad adults only. En de TO neemt volgens de OP een kind van 14 mee. Dus valt dit hotel af.Bergje65 schreef: ↑21-10-2025 09:10Tip El Gouna Egypte: kijk eens naar Three Corners Sea View. Dit hotel ligt in de Marina, op loopafstand van winkels en restaurants. Het hotel is adult only en all inclusive. Wij gaan echter toch elke dag uit eten omdat het zo betaalbaar is. met een Tuk-tuk (ze rijden overal rond) vervoeren ze je voor 1 euro naar down town waar het ook heel gezellig is. de moeite waard.
dinsdag 21 oktober 2025 om 12:52
Je weet denk ik wat ik bedoel. Om alleen maar te luieren ga ik niet de halve wereld over vliegen als er genoeg opties zijn binnen 5-6 uur
dinsdag 21 oktober 2025 om 12:54
In El Gouna zijn genoeg hotels waar ook kinderen mogen komen. Een andere tip is Sultan Bey, kleinschalig, beetje boutique-hotel-vibes, gezellig, erg goed eten (heel goed zelfs) en op loopafstand van het centrum

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in